Întrebare cu răspuns(uri)

Ce înseamnă depaşirea limitei de credit?

Cine stabilește limita de credit? Pot seta eu pentru unul dintre abonamentele pe care le am o limita de credit?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Buna ziua,
Pentru fiecare client Orange există un prag de consum sau limita de creditare, stabilit în funcţie de istoricul plătilor din contul de facturi. După depaşirea acestei limite poţi fi contactat pentru a ţi se solicita o plată în avans. Aceasta sumă, care poate ajunge până la valoarea facturii maxime pe care ai achitat-o, va acoperi costul suplimentar înregistrat şi va diminua următoarea factură ce urmează să se emită.
Se recomanda să iţi verifici regulat costurile suplimentare prin apel gratuit la *115# sau mesaj tarifat la 415.
https://www.orange.ro/help/ce-inseamna-depasirea-limitei-...
In ce privește limita de credit, nu poți să o setezi tu, poți doar seta o limită de consum, care nu îți va opri internetul sau resursele in general, ci doar te va atenționa că urmează să o depășești și apoi că ai depasit-o.... Pentru asta intri în Setări -> Utilizare date -> Setare limita date mobile. Asta este pe Samsung. La Huawei este Setari-> Gestionare trafic date -> Setari-> Limita de date lunară. Îți fac și ss :)

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Limita de credit o stabileste Orange in functie de bonitatea ta, adica in functie de vechime in retea si in primul rand de media facturilor tale lunare.

Cred ca te referi la costul suplimentar pe care il poti face la abonament prin depasirea resurselor incluse, fie din reincarcari pre-pay, fie prin servicii premium cu suprataxa.

Orice abonament are o limita de credit care este stabilita in functie de planul tarifar. Aceasta se modifica pe parcursul derularii contractului in functie de valoarea platilor efectuate de tine. Daca vrei sa setezi, pentru unul din abonamente, o limita de credit cel mai bine ar fi sa iei legatura cu unul dintre consultanții Orange pentru a afla optiunile pe care le ai la dispozitie.

Cosmin Ionuț
Cosmin Ionuț

Cosmin Ionuț

User level
Nivel
0
90 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmin Ionuț

De cateva luni mi-am setat si eu data de facturare pentru a vedea consumul meu lunar. Si a ramas setat la 2GB avertismentul depasirii datelor mobile. In abonament am 10 GB net si 6 GB din vechime si nu stau cu grija depasirii lor. Pe luna consum in jur de 11 GB date mobile si cam 3 GB pe wi-fi.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!