Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Ieri am vrut sa deschid aplicația Orange Money. Metoda de securitate al aplicației este setată de mine la amprenta. Surprins am fost sa vad că metoda prin amprenta nu mergea iar aplicația îmi cerea codul PIN. Am introdus PIN-ul pe care mi-l aminteam eu (nu-l mai folosisem de mult) și după două încercări eșuate am fost atenționat că mai am o incercare după care se va bloca aplicația.
Soluția cea mai simpla pe care am apliact-o ieri (recomandata și de aplicația Orange Money) a fost să sun la 300, apoi după ce am ales ramura Orange Money apăsând tasta 4 am fost transferat la un consultant dedicat Orange Money unde o domnișoară amabila, după verificarea contului, data nașterii, sold și suma ultima plata (aproximativ), mi-a resetat PIN-ul, astfel că, după ce am redeschis aplicația, primul status a fost introducerea unui nou PIN.
Simplu,am rezolvat in 3 minute. :)
Alte răspunsuri
Ascary, ai încercat să aplici soluția de aici: https://comunitate.orange.ro/questions/1977925-pin-accesare-serviciul-orange-money?
Soliciti un nou cod PIN al cardului din aplicația Orange Money, secțiunea "Cardurile mele" sau apelând Serviciul Clienți la 300.
Salut,
Din câte înțeleg, e vorba de PIN-ul aplicației - cel mai sigur sună la *111.
Succes !
Eu ma gandesc ca orice aplicatie iti cere o adresa de mail la inregistrare.Solutia ar putea fi resetarea parolei pe care o primesti prin mail
Soluția cea mai simpla pe care am apliact-o ieri (recomandata și de aplicația Orange Money) a fost să sun la 300, apoi după ce am ales ramura Orange Money apăsând tasta 4 am fost transferat la un consultant dedicat Orange Money unde o domnișoară amabila, după verificarea contului, data nașterii, sold și suma ultima plata (aproximativ), mi-a resetat PIN-ul, astfel că, după ce am redeschis aplicația, primul status a fost introducerea unui nou PIN.
Simplu,am rezolvat in 3 minute. :)
Ascary a fost desemnat cel mai bun respondent
Vrajitoarea a fost desemnat cel mai bun respondent
Ascary a răspuns
Halow_87 a răspuns
eda2k a răspuns
Vrajitoarea a răspuns
DanielaH a răspuns
Ascary a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.