Întrebare fară răspuns

Punctele Thank You se pot returna?

Dacă cineva comanda un produs și își folosește punctele Thank You pentru cumparare, dar între timp se răzgândește și refuza produsul, i se returnează punctele OTY folosite?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Eu cred ca nu se returnează odată folosite, dar, nici n-am cum sa spun sigur, pentru ca ma holbez mult si bine intr-un coș de cumpărături până trimit comanda.. si, am returnat foarte puține produse, in general, ceva luat pe puncte însă, n-am returnat...

Salut @teacher_ ,

Oficial nu se returneaza punctele dar poti sa le scri celor de la Orange in sectiunea contact si sa le ceri acest lucru. Poate vor face o exceptie. In cazul meu am facut o comanda care nu a putut fi onorata si am cerut si puntele folosite inapoi, mentionez ca nu se precizate acest lucru cand s-a facut refuzul livrari de catre Orange. Poti incerca si ne poti spune aici ce ai reusit.
PS: Abia acum am vazut ca este vorba doar de o nelamurire, credeam ca e reala situatia! :|

Punctele thank you se returnează, odată ce ai anulat o comandă sau ți s-a dat rezoluție de înlocuire a unui produs în perioada de garanție. În 2015, am cumpărat un blackberry în magazinul online, după 1,5 ani s-a stricat, mers în orange service și dat rezoluție returnare, deoarece nu mai aveau pe stoc sa-l înlocuiască, îl mai înlocuiseră odată la prima intervenție. Am mers în Orange Shop Băneasa, am predat vechiul telefon, mi s-a făcut stornare de factură, primit suma de bani plătită pe telefon plus returnat în cont punctele thank you utilizate. Am făcut un nou abonament pe 6 luni (perioada contractuala rămasă de la abonamentul anterior, în loc de cangur 15, am facut Orange Me 16, plătit un avans pe telefon, cu banii din factura storno si am rămas cu punctele thank you în cont pe care le-am utilizat 6 luni mai târziu la achiziția lui Huawei P 10 lite în 2017.

Te-au păcălit, în mod normal ele trebuie returnate, la urma urmei reprezintă niște bani acumulați sub formă de puncte, pe care îi poți utiliza, doar în cadrul rețelei Orange.

Se returneaza, o spun din propria experienta.

In 2017 am fost detasat cu serviciul in Bistrita si cum internetul din hotel era praf, intentia mea a fost sa achizitionez la liber cel mai accesibil telefon 4G din oferta Orange pe care sa-l utilizez ca si HotSpot WiFi (nu simteam nevoia sa-mi omor telefonul principal).

Am mers la Orange Shop Bistrita unde am avut o experienta total neplacuta prin prisma faptului ca fatuca de acolo m-a informat sec despre faptul ca ei nu vand telefoane la liber decat daca plasez comanda in online cu ridicare produs din magazinul fizic

Bun, sun la Orange si le spun ca inca mai au angajati care umbla cu cioara vopsita pentru a-si atinge target-ul, iar persoana de la telefon se ofera sa ma ajute sa plasez o comanda telefonica cu ridicare produs din magazin, doar ca mi-a tras puncte OTY din cont, fara acordul meu, ca si metoda de plata.

A urmat o reclamatie catre Orange cu experienta din magazin si episodul cu plasarea comenzii telefonice si utilizarea de puncte OTY fara acordul meu. Am fost sunat de catre un "Problem Solving Officer" care mi-a comunicat ca a ascultat inregistrarea convorbirii si ca poate anula comanda, poate realoca punctele OTY pe cont, iar ca masura compensatorie pentru episodul cu "noi nu vindem telefoane la liber" am primit si 400 de puncte OTY pe cont.

Respect pentru modul in care au solutionat acel incident!

Probabil se returneaza punctele cand cauza returnarii produsului este din vina firmei. Cand este vorba de un client indecis care dupa un timp considera ca s-a plictisit de produs sau nu-i mai convine din diverse cauze, atunci nu se pot returna.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!