Întrebare fară răspuns

Probleme cu streamingul la vizionare programe TV pe mobil

De ce nu pot viziona un program de televiziune pe mobil, de ce se întrerupe programul, îmi spune mereu că streamingul nu răspunde. Ce pot face să nu mai am probleme?

Daniels
Daniels

Daniels

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Daniels
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ai verificat conexiunea la internet? Dacă tot întâmpini probleme, reinstalează aplicația Orange tv go și vezi ce rezultat obții! Sigur, mai există și posibilitatea să ai un procesor mai slab la telefon.
Succes!

Se poate sa ai o conexiune slabă la internet. Nu știu prin ce urmărești, prin wi-fi, sau prin 4G de la telefon. In ambele cazuri, verifica puterea semnalului , si daca e sub 2 linii ar trebui sa te muti cumva, sa fie mai puternic. In alta ordine de idei, s-ar putea sa ai o problema cu aplicatia, caz in care va trebui sa o instalezi din nou.

Viteza slaba pe internet mobil sau pe wifi, depinde de distanța față de router sau gradul de încărcare al rețelei la momentul respectiv.

Incearca sa ai o distanta cat ai apropiata de router si sa nu fie obstacole care pot afecta puterea semnalului. Cu siguranta la tine e vorba de un semnal slab, care impiedica vizionarea in conditii optime.

Dacă vorbim de streaming din surse oficiale, problema poate fi data de slaba conexiune la internet, partea de hardware din telefon, prea multe conexiuni concurente simultane iar serverul nu face fata.

Daca vorbim de streaming din surse neoficiale, trebuie sa constientizezi faptul ca acolo nu ai nici un fel de garanții.

În primul rând dezinstaleaza aplicația cu repornire telefon apoi. Instalează din nou și reporneste telefonul. Verifica sa ai RAM suficient liber pe telefon. Este la fel de important sa ai o conexiune buna la internet. Semnalul TV nu este acelasi cu formatul primit prin Orange TV Go. Conversia necesita timp și o conexiune buna. Buferingul este des întâlnit frecvent și la IPTV daca conexiunea e slabă ori daca cel care transmite nu oferă sufienta banda. Nu este cazul Orange TV Go. Periodic,la două-trei luni repetă operațiunile de dezinstalare-instalare. Aplicația se va bloca oricum (în timp) indiferent cat de bun este telefonul sau cat de buna este conexiunea.

Redarea conținutului video depinde de mai mulți factori: cât de performant este telefonul hardware, cât de rapidă este conexiunea la internet și rezoluția player-ului video. Dacă redarea nu se face bine și apar întreruperi în vizionare vă recomand să setați o rezoluție mai mica din setările player-ului video.

fiXpiX
fiXpiX

fiXpiX

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
fiXpiX

Streamingul este o tehnologie multimedia mult mai avansată fata de download. Nu ar trebui sa aibă întreruperi, deci problema este de la internet, conexiune slaba.

Cu siguranță este vorba de conexiunea la internet. Mi s-a întâmplat și mie lucrul asta, după care am mers într-o zona unde puterea semnalului era mai mare, am dat un restart la telefon și totul a revenit la normal.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!