Întrebare fară răspuns

Cum pot opri reincarcarea PrePay automata catre un numar portat?

La toate numere de telefon la care am sunat robotul ma pune sa apas nu stiu ce taste dar degeaba! nu pot ajunge la un operator deloc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Folosește combinația asta după ce suni "195310".

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@marius de ce îți dorești să intri în contact cu un operator? Poți să ne spui despre ce situație este vorba și poate te putem ajuta aici, în comunitate?

Am reincarcat un nr de telefon prepay dupa contul meu orange si i-am dat reincarcare automata lunara! Acum respectivul numar a trecut in alta retea si as vrea sa pot opri aceasta reincarcare automata si nu am de unde!

Poți să intri în legătură cu un consultant de la numărul 0374300300 ( sau 300 de pe un număr Orange) și urmărești de acolo ramura care te interesează ( cum spune robotul), ca să intri în legătură cu un consultant. Mai ai la dispoziție Chat Djingo, de pe site-ul Orange sau chiar din My Orange, din cont (secțiunea contact), etc. Dar poate se rezolvă și de aici, din Comunitate, dar chiar și tu din propriul cont ( debifezi reîncărcarea automată). Baftă!

Eu as alege chat-ul Djingo, pentru ca, daca nu stie sa-ti răspundă, iti ofera varianta de a-ti face legătura cu un consultant..
Teoretic ar trebui să poti anula si tu reîncărcarea din My Orange "reîncărcarile mele"

https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/reincarcare-auto...

@marius_6 încearcă să dezactivezi reîncărcarea programată din My Orange secțiunea Reîncărcările mele. Am anexat o captură de ecran. Sper să îți fie de folos

@marius_6 ai selectat în partea de sus „Reîncărcările mele” (este între „Reîncărcări” și „Transfer credit”)? Poți să pui o captură de ecran (să nu uiți să ștergi numerele de telefon/datele cu caracter personal)

@marius_6:

Dacă numărul prepay este portat, nu îți mai apare în My Orange, deoarece este în altă rețea. În mod firesc, reîncărcarea ar trebui să înceteze. Încă ți se rețin bani pentru această reîncărcarea prepay ?

marius_6, iarta-ma ca te intreb, esti sigur ca se mai face reincarcare avand in vedere ca numarul a trecut in alta retea? In mod normal, reincarcarea automata inseamna ca Orange ia bani din contul tau bancar si ii pune pe o cartela pre-pay din propria retea (grosier vorbind, evident). Cartela pre-pay nemaifiind in reteaua Orange, Orange n-ar mai trebui sa ia bani, nu? Adica nu mai are ce sa incarce... zic si eu...
Daca ai intrat aici inseamna ca mai ai o cartela sau un abonament Orange, deci mai ai acces la My Orange si la sectiunea de Reincarcare Prepay. Ar trebui sa poti verifica de acolo ce operatiuni se mai fac pe contul tau.

Buna ziua! Pentru a va anula reîncărcarea lunara și a evita apelul la Nr 300, aveți opțiunea de încetare a reîncărcării fie din contul meu Orange , secțiunea reîncărcările mele, fie următorii pași:
Apelează *100#, serviciul Self Care, și selectează din meniu Reîncărcare Prepay
Introdu parola. Dacă ai un cont pe persoană fizică și nu ai o parolă definită, tastează ultimile 6 cifre ale numărului actului personal de identitate, urmate de tasta #. Dacă ai un cont pe persoană juridică și nu ai o parolă definită, tastează ultimile 6 cifre din codul de înregistrare fiscală, urmată de tasta #.
După introducerea parolei, alege opțiunea de oprire a reîncărcării lunare programate pentru numărul respectiv.
Sper sa te ajute!

Scuze, in cele cateva luni in care am avut PrePay nu am facut incarcarea din contul meu, ci direct in magazinele Orange... Mda, din pacate cred ca singura solutie e sa incerci sa iei legatura cu ei, iar eu as opta pentru chat, asa cum a zis Jay. Nu de alta, dar nu e ceva ce trebuie anulat de acum inainte, ci e ceva ce trebuie investigat retroactiv. Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult, dar as fi foarte curioasa sa aflu cum ai rezvolat-o.

marius_6 încearcă ca în captura de ecran de mai jos.
În plus eu am primir un SMS cu textul „Numărul PrePay 07XXXXXX va fi reîncărcat cu Opțiunea 6EUR in data de 27 a fiecărei luni. Înaintea fiecărei reîncărcări ți se va solicita confirmarea”
Ai primit mesaj de confirmare înainte de a fi reîncărcat acel număr?

Ciudat. Ma gandesc ca poate portarea inca nu s-a facut cand s-a facut reincarcarea automata.
Oricum, nu stiu exact cum e la abonamente, dar poti incerca 5/2/0 dupa ce apelezi relatii cu clientii (la abonament parca era 411...nu stiu daca mai e, sau e tot 300, pentru toata lumea). Macar la abonament nu esti limitat la 2 apeluri pe luna...

@marius_6, s-ar putea sa nu meargă să oprești reîncărcarea din contul tău Orange, daca ai 2 sau mai multe numere asimilate contului. Dacă ai mai multe numere asimilate, trebuie sa te conectezi cu numărul de abonament, apoi vei putea face operațiunea.

Mergi în Shop și încearcă sa îți anuleze reîncărcarea din sistem. Numărul fiind portat, nu mai apare în My Orange, practic e nevoie ca un operator Orange sa pună o bifă unde trebuie ca să nu se mai reincarce automat. Ai mai putea trimite mail la serviciu.clienti@orange.ro sau sesizare din my Orange.

Mai simplu, poti merge la banca unde ai contul de pe care se face plata, si sa anulezi plata recurenta catre orange pentru acel numar prepay.

marius_6, spune-mi, te rog frumos, incarcarea se efectuase? Ce a spus operatorul? A fost doar o eroare de sistem prin trimiterea SMS-ului sau se alocasera efectiv cei 6 eur pe cartela pre-pay? O scurta explicatie din partea ta ar putea ajuta alte persoane in situatii similare. (apropos, felicitari pentru reusita!)

Bravo @marius_6, ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Indicat e ca la solutie sa marchezi raspunsul care te-a ajutat in rezolvarea problemei. Astfel ajuti si alti membri ai comunitatii sa gaseasca mai usor rezolvarea problemei avute. Poate ai vrut sa alegi celalalt raspuns al lui Razvan si din greseala l-ai ales pe cel cu "multumesc"?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!