anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Movie GO unlimited sacadat

O__Mary
Junior entuziast
De ce mi se blochează filmele în Movie GO? Cam la câteva minute, iese din film direct....
1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru
Cred ca problema tine se telefon. Dacă era vorba de semnal, "îngheța" imaginea dar nu ieșea din aplicație. După reinstalare, atunci când rulezi aplicația vezi sa nu ai ceva procese în background care consuma mult din RAM și procesor. Sau chiar în acel moment sa nu își facă update unele aplicații. Eventual șterge tot ce rulează în background întâi și apoi da drumul la aplicație. De asemenea, testează sa vezi cum merge mai bine pe wifi sau cu internet din rețea. Spor la treaba și la vizionat!

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

teacher_
#StarMember
Salut! Daca ești pe telefon, misca-te puțin, sa ai semnal mai bun...sau mergi mai aproape de wi-fi. Daca tot nu merge, încearcă să reinstalezi aplicația.

O__Mary
Junior entuziast
Mulțumesc, dar tot nu merge... Voi încerca să reinstalez. Mulțumesc mult oricum.

Bogdan_4
Junior
Problema de conexiune internet, ori de la tine, ori de la ei. Gen in momentul când se uită mai mulți utilizatori în același timp, serverul nu face față.

Vio73
#StarMember
Cred că cea mai bună soluție este reinstalarea aplicației, după care trebuie să meargă! Eu așa am procedat când au fost probleme și a funcționat. Succes!

TheSpecialist
Maestru
Cred ca problema tine se telefon. Dacă era vorba de semnal, "îngheța" imaginea dar nu ieșea din aplicație. După reinstalare, atunci când rulezi aplicația vezi sa nu ai ceva procese în background care consuma mult din RAM și procesor. Sau chiar în acel moment sa nu își facă update unele aplicații. Eventual șterge tot ce rulează în background întâi și apoi da drumul la aplicație. De asemenea, testează sa vezi cum merge mai bine pe wifi sau cu internet din rețea. Spor la treaba și la vizionat!

Razvan
#StarMember
Șterge aplicația, restart telefon și reinstalează din nou. Dacă nu îți va merge, e posibil sa ai probleme cu telefonul sau versiunea nouă nu e compatibila cu device-ul tău și în acest caz, îți recomand să cauți o versiune mai veche pe www.apkmirror.com

O__Mary
Junior entuziast
Mulțumesc pentru răspunsuri, era o problema mai simpla. Cineva a mutat routerul în alta parte, și eu aveam semnal slab. Oricum, am reinstalat aplicația și merge acum. Mulțumesc oricum tuturor

Vio73
#StarMember
Bine că s-a rezolvat! Mulțumim și noi!