Întrebare fară răspuns

Bucla codul PIN pe un Samsung cu Android

După un upgrade la Android, mi-am blocat codul PIN. Cu ajutorul lui Djingo din MyOrange am primit codul PUK şi am putut reseta codul PIN. Numai că, aici am rămas: mobilul nu se deschide şi-mi cere mereu codul PIN. Am primit între timp un mesaj pe care l-am putut citi în previzualizare pe ecranul de blocare. Dar mai departe nu pot trece. Nici nu se închide din comandă. Cere mereu codul PIN, pe care, de fapt, nu-l recunoaşte. Din păcate, până dimineaţă la ora 9, nu pot să mai fac nimic. Acum am intrat de pe tabletă. Are cineva vreo idee despre ce s-ar fi putut întâmpla? O sugestie / o soluţie? Mulţumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut!
Teoretic, poți să-l oprești apăsând două butoane din dreapta ( cel de on/ off) și cel din stânga, concomitent. Dacă ai posibilitate, bagă sim-ul în alt telefon. Dacă nu merge, trebuie resetare, care o poți face tu sau în service. Dar mai bine mergi la un service! Succes!

Încearcă sa pui cartela in alt terminal și sa dezactivezi codul pin, poate în memoria telefonului ti-a rămas amprentat cel vechi.

Salut. Din ce îmi spui, daca nu îți merge codul PIN, schimbi cartela in alt telefon prima data, apoi daca nu merge, poți merge într-un magazin Orange Shop să ceri schimbarea cartelei, operatie care e gratuita, și îți poți păstra numerele de telefon și cam tot ce ai tu salvat prin el. Daca nici asta nu ajuta, va trebui sa dai reset la telefon, dar asta înseamnă să revii cumva la setările din fabrică, și îți pierzi cam tot ce ai tu salvat pe acolo. Ai aici un link pentru reset, nu vreau să îți dau indicații pas cu pas, că nici eu nu mă descurc așa.

Incearca cu PIN-ul telefonului, si nu al cartelei. La fel a patit un prieten, introducea pin-ul cartelei dar de fapt era cel al telefonului. Spor!

Muta cartela in alt telefon pentru început, așa cum au zis și colegii. Dacă nu reusesti, apelează la serviciul tehnic.

Salut,
Smartphone-ul are setat un cod PIN ? Din descrierea oferită, codul PIN cerut nu este cel al cartelei Orange, ci al telefonului ! Codul PIN al cartelei nu se introduce de mai multe ori - doar pentru deblocarea cartelei. Nu este bun, la 3 încercări se blochează, dar telefonul poate fi utilizat, fără semnal. O resetare a telefonului ar trebui să rezolve problema, dar vei pierde tot ce nu e salvat în google drive .. Mai întâi verifică în contul google dacă ai totul salvat ... Ai activată salvarea datelor în contul google ?

Mulțumesc foarte mult tuturor pentru ajutor. Am reușit să-l deblochez. Fiecare din răspunsurile la această problemă conține informații care m-au ajutat. Prima dată l-am resetat în Modul de siguranță. Dar fără să vreau acest lucru. Și-acum, tocmai m-am întors și de la un Orange Shop de la care am primit recomandarea de a-l duce cu factură și tot restul pentru a-l trimite în service. Ce-i drept că acolo era plin de lume și doar doi tineri care căutau, plini de solicitudine, să mulțumească fiecare client, fie și doar cu un zâmbet amabil, dacă altfel nu aveau posibilitatea. Dar, odată ajunsă la calculator, prin MyOrange și cu ajutorul celor ce administrează contul, gata, telefonul merge.
Încă o dată, mulțumesc Vio73, Razvan, teacher_, Anca07, Laura.cio, eda2k pentru ajutor și promptitudine. E o experiență nouă pentru mine. Datorită sprijinului vostru, al Comunității, am avut încredere că se va rezolva.
O zi bună.

Super! Mission accomplished! Si cum zicea si Vio, acesta este rolul acestei comunitati: sa ne ajutam reciproc in functie de cunostintele fiecaruia. Zi cu soare!

Acuma sunt foarte curios ce a avut. Pentru ca primul meu instinct, ca si al celorlalti, a fost sa ma gandesc la codul PIN al telefonului, nu al SIM-ului. Si puteai testa foarte usor daca e vorba de asta, scotand SIM-ul din telefon si pornind-ul asa. Daca cere in continuare PIN, e clar ca n-are cum sa fie al SIM-ului.

Ti-au spus cumva de la Orange Shop care a fost mai exact problema?

Oricum, bravo celor care te-au ajutat pana acum. Si ma bucur mult ca ai reusit sa rezolvi problema.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!