Întrebare cu răspuns(uri)

Cum reziliez un contract de telefonie mobila?

Cum reziliez un contract de telefonie mobila daca extraoptiunile nu ma avantajeaza?

Mircea
Mircea

Mircea

User level
Nivel
2
1020 / 2000
puncte
Custom field 2
Mircea
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@mircea, oricând poți rezilia un abonament, prin depunerea unei notificări de reziliere la operatorul curent sau prin portare la abonament/ prepay la alt operator, cu 2 mentiuni: dacă nu ai beneficiat de telefon sau alte discounturi la contractate, rezilierea este gratuită, dacă ai beneficiat de telefon sau alte reduceri ești nevoit sa le achiți și apoi rezilierea e ca și realizata.

 

Cererea de reziliere o poti completa in sectiunea Contact de pe site-ul Orange. Ea trebuie depusa cu 30 de zile inainte de data la care se doreste inchiderea efectiva.

Abonamentul se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile, la prima data de facturare.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (9)

75%

9 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Daca ai facut contractul telefonic ai la dispozitie 14 zile de anulare, iar daca l-ai facut in Magazin Orange in 24 de ore.
Mai ai varianta de EarlyUpgrade in ultimele 6 luni contractuale dar trebuie sa platesti lunile ramase din abonament.
In momentul in care inchei un contract iti dai acordul asupra beneficiilor pe care le vei avea. Trebuie sa alegi abonamentul care te va avantaja dpdv al resurselor.

Depinde când ai încheiat contractul. Dacă s-a încheiat perioada contractuala, poți rezilia contractul oricand. Dacă este recent încheiat, ne-a explicat Miha cum sa procedam.

Daca acea extraoptiune nu a fost negociata si activata pe o perioada mai mare de timp (ex 12 sau 24 luni) la sfarsitul perioadei de facturare poti solicita dezactivarea extraoptiunii si ramai doar cu valoare abonamentului.

Contractul in sine .... e ceva mai complicat cu rezilierea daca a fost activat intr-un magazin fizic.

@teacher_ atata timp cat scrie in comunitatea Orange deducem ca se refera la serviciile acestei firme.
Tu cum ai dedus ca nu e in retea? Ca din enunt nu se intelege acest lucru. :)

Mircea, de când ai abonamentul și pe ce perioada ai încheiat contractul? Știu ca daca vrei sa renunți la un abonament înainte de perioada contractuala, trebuie da achiți costul abonamentului pentru toate lunile rămase, dacă ai beneficiat de vreo promoție sau ai achiziționat un telefon.

@mircea, oricând poți rezilia un abonament, prin depunerea unei notificări de reziliere la operatorul curent sau prin portare la abonament/ prepay la alt operator, cu 2 mentiuni: dacă nu ai beneficiat de telefon sau alte discounturi la contractate, rezilierea este gratuită, dacă ai beneficiat de telefon sau alte reduceri ești nevoit sa le achiți și apoi rezilierea e ca și realizata.

 

Cererea de reziliere o poti completa in sectiunea Contact de pe site-ul Orange. Ea trebuie depusa cu 30 de zile inainte de data la care se doreste inchiderea efectiva.

Abonamentul se va inchide dupa expirarea celor 30 de zile, la prima data de facturare.

Se poate rezilia oricând, s-a mai discutat. Trebuie să depui notificare cu 30 de zile înainte și se va închide. Acea notificare trebuie să fie înregistrată la furnizor. Dacă este făcut online sau telefonic abonamentul, durează 14 zile.

Dupa terminarea perioadei contractuale (1 an minim sau 2 ani) daca ai achizitionat un telefon se poate cere rezilierea contractului sau se poate porta numarul daca vrei sa il ai in alta retea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!