Întrebare fară răspuns

Veți rămâne abonați orange?

Eu nu as mai rămâne abonat Orange pentru proasta organizare care e. Voi?

Ioana_5
Ioana_5

Ioana_5

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Ioana_5
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Ioana_5, bun venit în Comunitate!
Pentru a fi mai clar la ce anume se referă întrebarea ta și ce anume vrei să afli de la ceilalți membri ai comunității, îți sugerez să formulezi mai clar întrebarea și să ne dai mai multe detalii despre nemulțumirea ta. În felul acesta vei putea primi răspunsuri concrete și îi vei putea ajuta și pe ceilalți în situația în care au întrebări asemănătoare.
Te așteptăm!

Eu sunt cam de la începuturi și aici voi rămâne. Nu știu la ce te referi când spui că e proastă organizare, pentru că eu am văzut la alții că e mult mai rău. Întâmplător, am fost și abonatul altora! Orange are totuși oameni bine pregătiți, care fac față provocărilor și este cel mai mare operator de pe piața de la noi! Oricum, la ora asta, nu văd nimic mai bun!

@Ioana, a ramane sau nu abonat al unei companii tine de fiecare in parte si de ce-l multumeste sau nu.. Nimeni nu este perfect, important e sa vedem ca se fac demersuri pentru a imbunatati serviciile.. Eu nu am intalnit, pana acum, o situatie care sa ma nemultumeasca atat de tare, incat sa ma gandesc la aceasta varianta... Plus ca stiu cum e si pe la ceilalti, asa ca nu prea ma vad dand fuga spre ei... Eu de exemplu sunt abonat de aproape 19 ani.. as fi avut o idee mai multa vechime daca n-ar fi trebuit sa renunt la primul abonament.. Acum am 4 abonamente, din care 2 le folosesc eu.. Cel mai recent abonament este din martie 2018, cand am portat un numar de la Digi (unde-l dusesem de la Vodafone).. Din punctul meu de vedere Vodafone sunt slab organizati si Digi au semnal slab.. La Digi am dus numarul pentru ca n-am vrut sa renunt la el, fiind un numar platit, iar de la Vodafone am plecat pentru ca m-au enervat suficient de tare incat sa nu vreau sa mai aud de ei, dar, am pastrat numarul, din punctul meu de vedere nu stiau sa se poarte cu clientii..
La Vodafone, inainte de a ma porta de la ei, am incercat sa prelungesc abonamentul, insa aveam nevoie si de telefon, astfel ca am intrat pe chat si am intrebat ce telefon pot obtine la fidelizare si operatorul imi tot spunea ca telefoanele din oferta, ce pret la fidelizare?.. imi trebuia un telefon si operatorul imi tot raspundea ca pot sa-mi fac un alt abonament daca vreau un telefon la un pret bun.. Pe bune? Cam cate abonamente sa adun?? Eu spun ca era total pe dinafara operatorul.. Normal mi s-ar fi parut sa ma directioneze in alta parte, daca nu stia ce sa vorbeasca.. Ce era asa greu de inteles ca vreau un telefon la fidelizare si nu mi se parea normal sa fie la aceiasi bani ca un telefon la liber??... Am zis, ok, nu stie, hai sa incerc in shop.. inghesuiala/bon de ordine/etc.. pai, am ajuns si sa vorbesc, dar ce sa vezi, consultantul de acolo nu prea putea sa ma asculte ca dadea mesaje.. si apoi a iesit afara sa vorbeasca, fara sa spuna nimic.. probabil ardea foarte tare problema.. eu ce puteam sa fac? Am reusit pana la urma sa vorbesc cu altcineva, dar, am schimbat intrebarea.. am intrebat in ce conditii pot sa ma portez... Asa ca, asteptam sa ne dai si tu un exemplu de proasta organizare, care e.. :)

Indirerent de nemultumiri, iti pot spune ca fiecare din companiile de telefonie au plusuri si minusuri. Folosesc reteteaua Orange de pe vremea cand se numeau Dialog, pe abonament sunt de 7 ani, si nu imi pare rau. In jurul meu exista persoane care sunt la Vodafone, la Telekom si pot spune ca ii aud cum se vaita ca sunt nemultumiti, chiar o persoana suna aproape lunar la ei sa faca cate-o reclamatie.
Probleme exista in orice retea, cu siguranta rezolvabile, trebuie sa cantaresti bine ce iti doresti de la operatorul tau și daca nevoile tale sunt satisfacute.

Ioana,desi nu sunt abonat Orange(sunt pe prepay) am ramas la ei pt buna acoperire care o au,pt oferte.Cand spui “proasta organizare” generalizezi fara sa specifici exact ce probleme ai avut...poate se gasea o rezolvare la aceste Poate si la ei sunt mici probleme interne ca in orice alta firma dar am apreciat faptul ca se munceste la rezolvarea acestora...dovada(fara sa crezi ca ii laud)este chiar aceasta Comunitate care incearca sa apropie clientii de ei pt a le afla problemele si a incerca sa le rezolve

In reteau Orange sunt de 18 ani, in jur de 4 ani pe Pre Pay si alti 14 de abonament. Nu zic ca toata colaborarea a fost roz, dar nici sa ma determine sa renunt la ei. Am avut si abonamente la RCS&RDS dar facute pentru internet, ca la capitol voce erau sub orice critica. Uneori in jurul pranzului nici nu puteam primi si nici da apeluri.
Am preferat sa raman client Orange datorita semnalului bun. Daca prin "proasta organizare" te referi la unii angajati, asa e in fiecare firma. Unii angajati sunt mai bine pregatiti, altii mai putin. Poate fi vorba si de vechimea in firma respectiva si e normal sa detina mai multe informatii. In cazul in care nu esti multumita de un raspuns, oferta ... poti cere sa discuti si cu un alt coleg care ar fi mai bazat pe informatia solicitata.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!