Întrebare cu răspuns(uri)

Ce se întâmplă dupa expirarea perioadei contractuale?

In cazul in care unei persoane urmează să îi expire abonamentul, și nu a fost contactat de nici un operator, și nu a avut timp, sau nu a avut posibilitatea de a merge în Shop, Store sau magazine partenere, ce se întâmplă? Se suspendă/se anulează contractul?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Se prelungește tacit de comun acord, pe câte 30 zile, ca să ți se livreze în continuare serviciile contractate. În situațiile în care, la abonamentul de bază sunt stipulate opțiuni sau bonusuri doar pe durata minimă contractuală (6/12/24 luni) acestea se vor dezactiva, putând genera costuri adiționale, de aceea se recomandă să se renegocieze abonamentul în ultimele 3 luni de perioadă contractuală sau imediat după expirarea ei.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Nu, nu se suspendă sau anulează. Abonamentul este valabil în continuare, așa cum este prevăzut în contract. Unele abonamente au prevăzute anumite categorii de resurse, care expiră după perioada minimă contractuală. De aceea este bine să ceri o nouă ofertă, pentru a reactualiza resursele în funcție de nevoile tale actuale. Sunt și abonamente care își păstrează beneficiile și după expirarea perioadei minime contractuale. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Abonamentul se deruleaza in continuare in aceleasi conditii contractuale. Daca iti doresti sa iti schimbi resursele din contract, ai alte nevoi, poti suna la relatii cu clientii, ori poti merge intr-un shop ptr a iti prelungi perioada contractuala.

Cred ca se merge pe o intelegere tacita, adica se prelungeste automat cu cate o luna, pana cand tu o sa vrei sa faci altceva(fie reziliezi sau prelungesti contractul), iar beneficiile si resursele sunt aceleasi (mai putin cele care dureaza pe perioada contractului, care dispar dupa incheierea lui) Nu o sa il inchida, asta e sigur, pentru ca ar renunta foarte usor la un client.

Da, asa cred că e desfășurarea normală, sa nu se taie abonamentul... Cel mai bine este sa se facă o reinnoire a înțelegerii și negocierea altor resurse.

Dupa expirarea perioadei contractuale abonamentul nu se suspenda ci se deruleaza in continuare pe o perioada nedeterminata. In acest caz, nu este obligatorie contractarea unei noi oferte pentru prelungirea duratei contractuale, oferta curenta fiind in continuare disponibila.
In cazul in care clientul doreste mai multe resurse si obtinerea unui abonament mai bun, e de preferat sa sune la relatii cu clientii - 300 si sa solicite departamentul de ofertare pentru a negocia un nou abonament in functie si de nevoia lui de resurse.

Fără niciun dubiu abonamentul nu se suspenda. Rămâneți cu același tip de abonament. Aceea e doar o perioada contractuala, care nu se poate modifica 12/ 24 luni (depinde cât ați ales).

La expirarea perioadei contractuale, beneficiezi, in continuare, de serviciile pe care le-ai avut, la același preț. Chiar dacă nu te-a sunat un consultant, poți sa suni tu, mai ales dacă vrei sa păstrezi abonamentul. Poți obține mai multe resurse și chiar un cost mai mic. Sau poți cumpara un telefon la un preț mai bun.

Abonamentul merge înainte, iar în funcție de contractul avut inițial, poți avea aceleași resurse sau acestea se pot reduce. De regulă, acesta se prelungește automat cu perioade scurte de timp, iar oricând se poate solicita rezilierea ( începând cu luna următoare de facturare) sau o altă ofertă. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Eu cred ca abonamentele raman valabile asa cum sunt, pana la noi ordine :D.. Dar, eu una n-am rabdare sa astept, de obicei sun si vorbesc, aproape de expirare, sa vad in ce conditii continuam relatia.. Cred ca, daca nu ai timp sa suni, asa cum intram pe atatea aplicatii sau site-uri, putem sa intram si pe chat cateva minute sa vorbim cu un consultant, sa spunem ca am dori sa fim contactati de cineva de la departamentul fidelizare.. eventual un interval de timp in care am putea discuta fara probleme..

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!