Întrebare cu răspuns(uri)

Casuta vocala smartwach copii

Buna. Vreau sa ii activez fiicei mele o cartela Pre-Pay pe care sa o pun intr-un ceas pentru copii (ceva joculete, cateva numere, GPS tracker..) Mi-au spus niste prieteni ca este obligatoriu sa dezactivez casuta vocala si nu inteleg de ce este obligatoriu. Din pacate ceasul este luat pe vremea cand era baiatul meu mai mic si nu mai avem instructiunile, dar nu imi aduc aminte sa fi fost necesara dezactivarea. Deci am practic doua intrebari: 1. chiar e necesara dezactivarea casutei? si 2. eu pentru abonament mi-am dezactivat-o din MyOrange. Nu am avut niciodata Pre-Pay. Cum dezactivez casuta pentru o astfel de cartela? Multumesc.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ar fi bine sa anulezi casuta vocala, pentru ca, acea cartela este pe un numar, care este inregistrat. Si sugestia mea este sa o dezactivezi, pentru ca s-ar putea sa primesti mesaje de la 555, si sa nu stii de unde sa le iei. Pune cartela intr-un telefon, apeleaza 555, sau formeaza *100#, dezactiveaza mesageria vocala, si apoi poti linistita sa o pui in ceasul respectiv.
ai link-ul mai jos
https://www.orange.ro/help/mesagerie-vocal-prepay-1128
Succes!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pentru a nu avea apeluri ratate si a primi zeci de mesaje probabil se impune aceasta restrictie. Eu iti propun sa introduci cartela initial intr-un mobil, sa dezactivezi mesageria vocala si apoi s-o pui in ceas.
Dezactivarea serviciului Mesagerie vocala se poate face prin una dintre urmatoarele modalitati:

  • fie din contul tau My Orange, sectiunea Servicii - Servicii generale - Mesagerie vocala. Apoi selectezi "vezi status serviciu pentru numerele tale" si alege optiunea activeaza/dezactiveaza;
  • fie prin apel la *100# - serviciul Selfcare, ramura Roaming, international si mesagerie vocala. Succes!

Din informațiile scrise de colegii noștri, am inteles ca e mai bine sa o dezactivezi. Pentru a o dezactiva, se poate apela la una dintre următoarele modalități:
-fie din contul tău My Orange, secțiunea Servicii - Servicii generale - Mesagerie vocală. Aici, selectează "vezi status serviciu pentru numerele tale" și alege optiunea activează/dezactivează din dreptul câmpului acțiuni disponibile.
-fie prin apel la *100# - serviciul Selfcare, ramura Roaming, internaţional şi mesagerie vocală

Laura.cio
Laura.cio

Laura.cio

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Laura.cio

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!