Întrebare cu răspuns(uri)

Probleme vizualizare magazin online la cumparare accesorii

Am vrut sa fac cumparaturi online de pe site-ul Orange si nu stiu cum sa fac ca dupa ce am pus in cos un produs sa revin la pagina cu produse vizualizata anterior fara a ma trimite in pagina „home”?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Încearcă să deschizi mai multe ferestre. Coșul se actualizează automat. Ești la lista de produse, dai click dreapta pe produs, și dai open in a new Window, daca ești pe calculator, sau tii apăsat și selectezi deschide in fereastra noua pe telefon. Produsele se actualizeaza automat în coșul tău, pe care îl găsești în partea de sus a ecranului. Nu uita, trebuie să fii conectata din contul tău Orange. Mai ai desigur și opțiunea continuă cumpărăturile, in care te duce înapoi în magazin după ce ai pus în cos ce îți trebuie.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Ai incercat continua cumparaturile si nu te duce inapoi la accesorii?
Eu, de obicei, apas sa mi le arate pe toate.. si, daca apas pe continua cumparaturi ma duce pe o pagina unde pot sa apas direct pe acceorii, iar daca apas, la cosul de cumparaturi fiind, pe sageata inapoi, de 2-3 ori, ma duce la pagina cu accesorii si vad lista completa..
N-am vazut sa arate special produse vizualizate de tine...

@ciucuras dupa ce-mi selectez produsul si-l am in cos ca sa revin la cumparaturi apas pe butonul "continua cumparaturile".

Am incercat si asa, am dat si ca tine sa imi arate toate produsele. Am reusit sa revin cu butonul de back, dar e enervant.
Daca stai mai mult cu cosul in stand by iti dispare? Mie asa mi se intampla.

Fa cum te-am învățat mai sus, deschide mai multe produse în ferestre diferite, pune-le in cos pe fiecare, și se actualizeaza automat coșul. :)

Eu fac asa, am incercat, dar dupa ce dau continua cumparaturile ma duce in pagina principala si trebuie sa deschid din accesorii si sa o iau de la capat cu vizualizarea produselor, iar eu as vrea sa ma intoarca la prosusul vizualizat anterior.

Și eu tot asa fac, deschid mai multe ferestre și adaug fiecare produs dorit în coș, pe rând. La sfârșit îmi apar toate și dau finalizare comandă. Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Atunci nu ai decât să dai in partea dreapta a ferestrei, unde este un buton, care îți deschide printre altele istoricul (sau history) și îți deschide istoricul paginilor deschise de tine. Alegi pagina care îți trebuie, și dai click. Simplu :) atașez ss

Nu se poate sa finalizezi comanda? Dispar așa de repede produsele din coșul de cumpărături? Am achiziționat 2 produse, dar nu-mi amintesc sa fii pățit așa ceva?

Exista o fereastra de timp maxim de cateva minute (nu mai stiu exact cate) in care sa poti finaliza comanda, in caz contrar sistemul considera cosul de cumparaturi abandonat si pierzi comanda respectiva, iar cosul de cumparaturi se goleste automat.

In aceasta fereastra de timp ar trebui sa primesti o notificare pe e-mail prin care esti anuntat ca ai abandonat comanda si ca daca doresti sa o reactivezi trebuie sa dai click pe un link generat automat de catre sistem.

Nu am stiut ca exista acest timp, am observat ieri ca asa functioneaza, pana la urma s-a rezolvat. Fiind la servici se intampla sa stau cu site-ul deschis si sa nu reusesc sa finalizez imediat ceea ce fac. Va multumesc pentru sfaturile bune.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!