Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Când va putea Orange să actualizeze informații despre telefonul meu?!?! Întreb deoarece în aplicatia My Orange apare : " Informatiile despre telefonul tau nu au putut fi actualizate. Te rugam sa verifici mai tarziu." Asta după două luni de când am început să foloseasc telefonul cu cartela Orange!!!
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Cine știe, poate este o eroare. Ar trebui să suni la 300 și să le spui problema. Sunt convins câ se va rezolva problema. Succes!
Eu am 4 abonamente si, la cel mai vechi n-am putut vedea niciodata aceasta informatie, desi am telefonul de 2 ani.. M-am gandit ca poate are legatura cu faptul ca SIM-ul este foarte vechi si, ca sa scutesc din timp, am preferat sa-l decupez undeva, decat sa cer un microsim de la Orange..
Eu am schimbat cardul Sim Orange acum 8 zile,.... și nimic - nimic.....
@Niros.. Abonamentul este vechi sau tot de acum cateva zile?. Pe mine nu ma deranjeaza ca nu pot vedea modelul, asa ca n-am intrebat nicaieri, dar, alta varianta nu-mi vine in minte.. din moment ce la celelalte 3 abonamente apare modelul telefonului..
Dacă nu reușești la 300 ( eu cred că reușești), scrie-le la serviciul.clienti@orange.ro sau din cont ( secțiunea contact). Baftă!
Cartela Sim din telefonul meu nu este la abonament, a fost cândva la abonament, acum este PrePay, dar la origine numărul îl am demult (10-15 ani)
@Niros, înainte de schimbarea de SIM vedeai modelul de telefon în My Orange? Ce telefon ai?
Huawei p30 pro Dual Sim, 256GB, 8GB RAM, 4G.
S-ar putea sa ai și vechea varianta a aplicației my Orange. Exista una mai nouă. In orice caz, suna la Nr unic 300, și discuta cu un consultant. Succes
Si eu am numărul pe care nu pot vedea modelul de mai bine de 18 ani.. teoretic.. practic, l-am schimbat, achitând o taxa si mi-am pastrat vechimea, dar, asta a fost acum 5 ani, cred... telefonul meu este Samsung A3 2017..
Si, nu vad, ce alt motiv ar putea fi, în afară de vechime.. pentru ca pe celelalte 3 abonamente vad modelul, dar si abonamentele sunt mai noi.. cred ca dintre acestea 3, cel mai vechi are aproape 12 ani..
@Niros tu in aplicatia My Orange ai trecut numarul actual de pe Pre Pay? O cauza a neactualizarii datelor despre mobil ar putea fi si acest lucru si tu sa figurezi cu vechiul numar pe care nu-l mai folosesti.
Nu cred că e faptul că nu a schimbat numărul, doar daca are 2 numere, și este conectat cu al doilea în contul Orange. El zicea că numărul lui a fost acum 10 ani abonament. Acum 10 ani nu era My Orange. :) Vezi datele de conectare din contul tău Orange. Vezi cu ce număr ești conectat, și dacă mai ai unul, introdu-l. Apoi vezi să îți fie datele contului actualizate. In cel mai rău caz, șterge aplicația, și instalează iar.
Nu cred ca si-a schimbat numarul, doar sim-ul.. Eu, n-am adaugat si n-am modificat niciodata numerele in My Orange.. modificarile le-a facut Orange.. inclusiv cand am portat un abonament acum 2 ani.. o perioada a aparut numarul provizoriu, apoi numarul portat..
Iar, aplicatia nu vad la ce-i ajuta daca o sterge.. din moment ce modelul telefonului se poate vedea doar in My Orange web, nu in aplicatie..
Daca șterge aplicația, când o să o instaleze din nou, va trebui sa își pună iar datele, și poate sistemul se va actualiza automat.
La mine s-a actualizat singura aplicația de fiecare data.
DanielaH a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
FaraUnID a răspuns
Amelie a răspuns
Razvan a răspuns
Miha Z a răspuns
Miha Z a răspuns
FaraUnID a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
teacher_ a răspuns
Miha Z a răspuns
Jay a răspuns
teacher_ a răspuns
Niros a răspuns
DanielaH a răspuns
Niros a răspuns
Vio73 a răspuns
Jay a răspuns
Niros a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.