Întrebare fară răspuns

Actualizare date despre telefon în My Orange

Când va putea Orange să actualizeze informații despre telefonul meu?!?! Întreb deoarece în aplicatia My Orange apare : " Informatiile despre telefonul tau nu au putut fi actualizate. Te rugam sa verifici mai tarziu." Asta după două luni de când am început să foloseasc telefonul cu cartela Orange!!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cine știe, poate este o eroare. Ar trebui să suni la 300 și să le spui problema. Sunt convins câ se va rezolva problema. Succes!

Eu am 4 abonamente si, la cel mai vechi n-am putut vedea niciodata aceasta informatie, desi am telefonul de 2 ani.. M-am gandit ca poate are legatura cu faptul ca SIM-ul este foarte vechi si, ca sa scutesc din timp, am preferat sa-l decupez undeva, decat sa cer un microsim de la Orange..

@Niros.. Abonamentul este vechi sau tot de acum cateva zile?. Pe mine nu ma deranjeaza ca nu pot vedea modelul, asa ca n-am intrebat nicaieri, dar, alta varianta nu-mi vine in minte.. din moment ce la celelalte 3 abonamente apare modelul telefonului..

Dacă nu reușești la 300 ( eu cred că reușești), scrie-le la serviciul.clienti@orange.ro sau din cont ( secțiunea contact). Baftă!

Cartela Sim din telefonul meu nu este la abonament, a fost cândva la abonament, acum este PrePay, dar la origine numărul îl am demult (10-15 ani)

S-ar putea sa ai și vechea varianta a aplicației my Orange. Exista una mai nouă. In orice caz, suna la Nr unic 300, și discuta cu un consultant. Succes

Si eu am numărul pe care nu pot vedea modelul de mai bine de 18 ani.. teoretic.. practic, l-am schimbat, achitând o taxa si mi-am pastrat vechimea, dar, asta a fost acum 5 ani, cred... telefonul meu este Samsung A3 2017..
Si, nu vad, ce alt motiv ar putea fi, în afară de vechime.. pentru ca pe celelalte 3 abonamente vad modelul, dar si abonamentele sunt mai noi.. cred ca dintre acestea 3, cel mai vechi are aproape 12 ani..

@Niros tu in aplicatia My Orange ai trecut numarul actual de pe Pre Pay? O cauza a neactualizarii datelor despre mobil ar putea fi si acest lucru si tu sa figurezi cu vechiul numar pe care nu-l mai folosesti.

Nu cred că e faptul că nu a schimbat numărul, doar daca are 2 numere, și este conectat cu al doilea în contul Orange. El zicea că numărul lui a fost acum 10 ani abonament. Acum 10 ani nu era My Orange. :) Vezi datele de conectare din contul tău Orange. Vezi cu ce număr ești conectat, și dacă mai ai unul, introdu-l. Apoi vezi să îți fie datele contului actualizate. In cel mai rău caz, șterge aplicația, și instalează iar.

Nu cred ca si-a schimbat numarul, doar sim-ul.. Eu, n-am adaugat si n-am modificat niciodata numerele in My Orange.. modificarile le-a facut Orange.. inclusiv cand am portat un abonament acum 2 ani.. o perioada a aparut numarul provizoriu, apoi numarul portat..
Iar, aplicatia nu vad la ce-i ajuta daca o sterge.. din moment ce modelul telefonului se poate vedea doar in My Orange web, nu in aplicatie..

Daca șterge aplicația, când o să o instaleze din nou, va trebui sa își pună iar datele, și poate sistemul se va actualiza automat.

Stergerea si reinstalarea aplicatiei din telefon nu poate avea nicio legatura cu actualizarea datelor din contul My Orange.. Nu e ceva ce creezi acum, ci doar te conectezi la un cont care deja exista.. folosind user si parola, care, de asemenea, deja exista... E ca si cum ai spune ca daca sterg si reinstalez my banking pe telefon, o sa-mi modifice datele personale din contul meu de la banca...
In aplicatie nu-ti arata modelul de telefon oricum.. cu atat mai mult nu are cum sa influenteze o simpla reinstalare, pe telefon, a unei aplicatii, contul web..

Sunt ceva bug-uri in sistemul lor pentru ca si la mine sunt momente cand afiseaza modelul de telefon si sunt momente in care sun intampinat cu mesajul "Informatiile despre telefonul tau nu au putut fi actualizate. Te rugam sa verifici mai tarziu."

Pentru mine nu este un impediment deorece tind sa cred ca stiu ce telefon (model si marca) detin astfel incat nu am nevoie de o aplicatie terta care sa-mi reamintasca ce telefon detin.

Sa fie acesta singurul bug din aplicatia Contul Meu...

@teacher_ daca in aplicatie este trecut cu vechiul numar si nu-l mai foloseste, nu are cum sa-i identifice modelul mobilului.
Acum remarc ca el are acelasi numar de telefon de ani buni.

@Niros ultima data cand ti-au aparut datele mobilului in aplicatie aveai acelasi model de telefon? Eu consider ca problema ar putea fi si de la telefon, daca este cumparat din strainatate.

Eu cred ca tine de permisiunile aplicației, când o instalezi, ca să aibă acces la contacte/poze/locație și ce îți mai cere pe acolo.

Doar telefoanele cumpărate din rețeaua Orange (magazinele Orange ) sunt vizibile pe contul meu. Testat de mine. Am abonament de grup Orange family (eu și fetița nu avem modelele vizibile, în schimb, al soțului da, fiindcă l-am luat la fidelizare. Acest lucr, chiar dacă toți 3 suntem utilizatori Orange

Nu are treaba cu faptul dacă telefonul este achiziționat sau nu din rețeaua de magazine Orange.

Identificarea modelului de telefon se face cu ajutorul unui script. Fiecare telefon conține un mic fișier cu date tehnice de identificare ale dispozitivului. Dacă scriptul reușește sa citească acel fisier o sa poata returna ca și rezultat modelul de telefon.

Telefonul meu actual este achiziționat din Altex și după cum am spun sunt momente când este identificat și momente când nu-l vad.

@Amelie, asa am crezut si eu si am spus acest lucru intr-un subiect deschis acum ceva timp, pentru ca si in cazul meu, acest telefon este singurul luat din alta parte, dar, au fost useri care au spus că și ei au telefoane achiziționate din alta parte si tutosi se afiseaza modelul telefonului in cont.... asa ca m-am intors la vechime si la sim-ul meu vechi si decupat :)

https://comunitate.orange.ro/questions/2007914-vedea-aplicatia-my-orange-tipul-telefonului-folosit-reteaua-orange

@Jay, este ok ceea ce spui tu, dar.... Aici discutam despre aplicația My Orange, nu despre contul meu Orange. Informațiile din cont, ar trebui sa fie și în aplicație. Ar trebui. Spun asta pentru că pe PC apare altcumva, decât pe telefon. Și dacă de pe telefon dezinstalezi o aplicație care nu funcționează cum trebuie, și o instalezi iar, există șansa ca la reinstalare să funcționeze bine. Discutam aici despre aplicație, repet. Exact așa am pățit și eu... Nu îmi recunostea My Orange telefonul, până nu am dezinstalat, și reinstalat, am mai pus odată datele, și gata, treaba a fost rezolvată. Poate prima data nu s-a instalat cum trebuie, sau a avut ceva bug in telefon :)

Eu am mai multe telefoane care nu sunt cumpărate de la Orange și sunt vizibile în My Orange. Cred că cea mai bună soluție, așa cum am spus și anterior, este să se spună operatorului și sunt convins că se va găsi soluția potrivită. Poate nu din prima, dar sigur se va rezolva.

Eu am acelasi tip de telefon pe ambele abonamente si, trecând peste faptul că nu vad cum poate influența aplicația din telefon contul pe care-l ai pe un site, cum se face ca la unul imi arata modelul si la celelalt nu?? Daca problema ar tine de aplicație.. Eu le folosesc pe ambele si am aceleasi permisiuni pe ambele..
A3 2017 de la Orange la portare.. am vazut modelul din start..
A3 2017 de la emag, număr mai vechi de 18 ani - nu am vazut niciodata modelul..
Ma repet, nu ma deranjează, doar ma face curioasă.. :)

@teacher_ parerea mea e ca discutam despre cont, pentru ca acolo se vad aceste informații, nu despre aplicatie, dar, daca voi avea timp astăzi chiar am sa testez ce spui tu.. :)
Momentan, tind sa cred ca varianta lui @FaraUnId ar fi cea corecta..

@jay, reinstalează my Orange și sa accept la acele permisiuni care te întreabă, posibil sa reușesti sa îți vadă pana la urma telefonul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!