Întrebare cu răspuns(uri)

Termen de remediere servicii Internet si TV

Salut! Am sunat vineri la Deranjamente pentru ca nu functioneaza internetul si tv. Mi se spune ca o sa ma sune cineva pentru o programare. Sambata dimineata sun eu sa vad cand vine domnul sa remedieza problema, mi se spune ca echipa s-ar putea sa vina doar miercuri.
Intrebare: Nu vi se pare mult ca de vineri dupa masa sa nu ai servicii Orange pana miercuri? In contract scrie 72 de ore.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Suni la Orange și ei transmit mai departe sesizarea, însă Telekom intervine în 72h, de aceea e același termen. Parteneriatul se numește Apolodor și era un schimb de servicii între companii. Orange plătește 5 euro/abonat către Telekom pentru servicii de net și tv și Telekom primea roaming 4G de la Orange. Când au observat ca banii se duc la Orange, din cauza traficului mare de net, au zis ca mai bine banii îi investesc în rețea și pe termen lung ies în câștig.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (5)

56%

5 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

56% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 3 din 3

Ne bucuram ca am putut contribui, într-o măsură cât de mică la rezolvarea problemei tale, cât mai rapid. Oricât cu plăcere!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!