Întrebare cu răspuns(uri)

Termen de remediere servicii Internet si TV

Salut! Am sunat vineri la Deranjamente pentru ca nu functioneaza internetul si tv. Mi se spune ca o sa ma sune cineva pentru o programare. Sambata dimineata sun eu sa vad cand vine domnul sa remedieza problema, mi se spune ca echipa s-ar putea sa vina doar miercuri.
Intrebare: Nu vi se pare mult ca de vineri dupa masa sa nu ai servicii Orange pana miercuri? In contract scrie 72 de ore.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Suni la Orange și ei transmit mai departe sesizarea, însă Telekom intervine în 72h, de aceea e același termen. Parteneriatul se numește Apolodor și era un schimb de servicii între companii. Orange plătește 5 euro/abonat către Telekom pentru servicii de net și tv și Telekom primea roaming 4G de la Orange. Când au observat ca banii se duc la Orange, din cauza traficului mare de net, au zis ca mai bine banii îi investesc în rețea și pe termen lung ies în câștig.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (4)

Da (5)

56%

5 membri au votat cu DA

4 membri au votat cu NU

56% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 3

72h lucrătoare din momentul sesizării, practic miercuri se împlinește termenul. Dacă nu se intervine în acest interval, poți solicita rezilierea serviciilor.

Pentru mine nu e o problema pt ca am si de la alt furnizor net si tv, dar cine nu are ce face? Iar cu ore lucratoare nu mi se pare corect, pt ca daca si gazul sau electrica ar interveni asa “repede” am iesi in strada.

Este vorba de orele din zile lucrătoare. Ai dreptate, e jenant și deranjant sa nu ai in weekend servicii, dar așa e sistemul. Uite, poate asta ar servi la îmbunătățirea lor. Trebuie sa te înarmezi cu răbdare. Așa e și la Digi.... A sunat joi seara un vecin, și abia marți seara au ajuns, sa repare ce aveau de reparat.

Am rabdare, dar am deschis acest topic sa stie si alti utilizatori cam cei asteapta, iar Orangeul ar trebui sa imbunatateasca acest serviciu. In rest cei de la Orange sunt ok.

Telekom asigura mentenanța rețelei și asa sunt definite termenele de intervenție în contract, probabil asa scrie și în contractul pe care l-ai semnat, fără să-l citești. Din păcate termenul este mare, însă se poate și mai mult, la tara pe ADSL am stat fără net 14 zile.

@Razvan, nu cred că e vorba de Telekom, colegul nostru cred că e pe Orange.
@Szabolcs, nu compania e de vina, așa e legislația, ei doar o aplica.

Orange nu are rețea fixa de fibra optica, furnizează serviciile de internet fix și tv pe infrastructura Telekom România Comunications.

Serviciile de internet și tv prin fibră ale Orange sunt oferite de Telekom în urma unui parteneriat dintre cele două companii.

Suni la Orange și ei transmit mai departe sesizarea, însă Telekom intervine în 72h, de aceea e același termen. Parteneriatul se numește Apolodor și era un schimb de servicii între companii. Orange plătește 5 euro/abonat către Telekom pentru servicii de net și tv și Telekom primea roaming 4G de la Orange. Când au observat ca banii se duc la Orange, din cauza traficului mare de net, au zis ca mai bine banii îi investesc în rețea și pe termen lung ies în câștig.

Oricum, avantajul Telekom este utilizarea rețelei vechiului Romtelecom, care a ajuns până la satele apropiate de varfurile munților. Probabil la sectorul rural, Telekom are mult de câștigat. La urban însă nu prea, luat și după ce se scrie in presa, ratingul acelorași competiții transmise de Digi și Telekom, cu o diferență uriașă în favoarea Digi. Practic, peste 50% se uită la Digi, in jur de 30% la Telekom și restul la Look, deci prin Orange. Acei 30% sunt majoritatea in mediul rural. Am deviat de la subiect puțin, scuze. :)

@Szabolcs e posibil sa ajunga mai repede sa remedieze problema. Ei isi iau ca mijloc de precautie cele 72 de ore din zilele lucratoare, pentru ca nu stiu cate deranjamente pot avea in acele zile. Si ca sa nu dea motive clientului de reziliere a contractului, prefera acel interval.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Sincera sa fiu, desi inteleg necesitatea celor 72 ore (oarecum), cred ca as lua foc daca mi-ar spune furnizorul meu ca abia peste 3-4 zile pot veni sa imi rezolve problema. Noi suntem dependenti de internet, nu atat pentru jocuri sau filme, ci pentru fel de fel de aplicatii necesare pentru activitatea de zi cu zi. Stiu cum e cu contracte si tot tacamul, cu SLA-uri si altele la fel, dar, ca perceptie, 3-4 zile mi se pare inacceptabil..... Mai ales cand iti arde buza.

Timpul mediu de remediere e de 3 zile lucrătoare, de asta se merge pe el, Telekom a dat mulți subcontractori afara, personal puțin, abonați mulți, de asta se intervine mai greu. Digi are proprii angajați, intervin mai repede, ei trimit în teritoriu și din alte județe unde au urgențe

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!