Întrebare fară răspuns

PayPoint poate da eroare?

Știe careva dacă PayPoint poate da eroare? Adică eu m am duc sa platesc înainte de a mi se factura factura și îmi apare suma de 650 lei; am sunat la Orange și mi s a spus ca nu am cum sa am acea suma pentru ca am abonament de 14e și oricum ei nu pot vedea suma chiar dacă nu s a facturat. Mulțumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Nu înțeleg ce s-a întâmplat. Dacă nu s-a emis factura, cu ce te-ai dus la PayPoint sa plătești? Ai plătit 650 lei, sau cum?
Încearcă sa reformulezi totul mai explicit și mai coerent.

Dar, nu ai nevoie de factura pentru paypoint? Eu in ultimul timp am plătit cu cardul in contul meu My Orange, pentru a evita drumurile, înainte de asta am plătit mult timp la Orange sau parteneri Orange si, cu mult timp în urmă am plătit si la paypoint, dar, n-am avut probleme.. Suma ti-o arata cu plus sau cu minus? Si, sigur suma e 650, nu 65?.. Cred ca ar trebui să faci o captură, dar, sa acoperi numarul de telefon, sa intelegem mai bine ce întrebi..

Am fost sa plătesc la paypoint înainte de a se factura factura.Apare pe plus 650. Ma duc dau numărul de telefon și plătesc. Încă nu am plătit ca nu sunt sigura de suma data. Am fost la trei paypoint'uri și ieri și azi la fel aceeasi suma mi se da. Eu plătesc mereu înainte de a se factura și nu mi-a dat niciodata asa ceva.

Poti astepta sa iti vina factura si sa platesti cu aplicatia bancii daca o ai pe telefon...astfel economisesti si timpul pt ca nu trebuie sa mai umbli pe la paypont si nervii ;)

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

@Mikidutan+1:

Dacă îți apare la paypoint cu plus (+) 650 înseamnă că ai plătit în avans. Dacă tot timpul plătești înaintea facturării, este posibil să fi acumulat suma în avans. Verifica starea soldului pe ultima factură pe care o ai - Sumar cont. Spor !

Eu fac tranzactii Pay Point si cand scanezi factura iti arata soldul total de plata. Poti avea pe o factura si sold anterior, dar ai varianta de a plati ce suma doresti.
In cazul retelelor mobile ai varianta de a plati dupa numar de telefon, dar riscul e mare ca se poate gresi o cifra si suma sa se vireze in contul altei persoane.
Si in cazul tau e posibil sa se fi intamplat la fel. Ca un agent sa fi gresit unui alt client si suma sa ti se vireze tie in cont. Mergi la un Orange Shop sau partener Orange si cere istoricul platilor. Asa te vei lamuri daca ai intr-adevar acea suma in contul Orange.
Iar daca figureaza suma si nu tu ai depus banii, cu siguranta s-a intamplat o eroare de tastare si daca clientul depune sesizare la punctul Pay Point si demonstreaza greseala angajatului, firma Orange va face remedierea intre conturi.
Sau mai e varianta sa fi introdus corect numarul tau, dar in loc sa tasteze in aparat 65.00 sa fi pus 650.00 si asa s-ar justifica plusul.

@Jay nu are cum sa faca captura ca el nu a platit la Pay Point, iar operatorul nu are voie sa arate ecranul aparatului sa faca poze, din cauza riscului de fraudare.

Nu e normal sa platesti anticipat, mai ales la un paypoint, unde nu ai control asupra contului tau Orange. Probabil ca, tot platind necontrolat , ai o suma pe plus. De ce nu intri in MyOrange sa vezi situatia reala a contului si sa platesti, eventual, de acolo?

Orice sistem informatic poate da eroare. :) Daca ai posibilitatea, eu unul as recomanda, decat sa folosesti PayPoint, mai bine platesti cu cardul, online. Fie din My Orange, fie din aplicatia bancii emitente a cardului. Cred ca majoritatea au asa ceva inclus in aplicatia/interfata lor. Asta, evident, daca ai, poti, sau vrei sa folosesti un card (sunt si oameni carora nu le plac cardurile deloc). Cand eram abonat, eu asa imi plateam mereu facturile. Online. N-am avut niciodata delays (nici nu lasam pe ultima suta de metri), si nici n-am patit sa fiu taxat mai mult decat consumam.
Si ca sa nu te incurci, iti recomand sa astepti intai sa se emita factura, sa vezi ce si cat ai de plata, dupa care sa faci plata propriu-zisa. Nu cred ca e o idee buna sa platesti inainte. In primul rand nu stii ce platesti, pentru ca nu stii cat ai de plata. In al doilea rand, in functie de cand platesti, se poate sa te trezesti in continuare cu factura pe minus si sa te intrebi de ce nu si-a luat din "credit" daca tu ai platit inainte de data de facturare. Nu mai fa asa ca nu cred ca e ok.
Parerea mea, evident. :)
Lasa sa se emita intai factura, vezi cat ai de plata, dapa care faci plata online, usor, comod, de oriunde, fara sa trebuiasca sa faci un drum la un PayPoint.

Și eu mai plăteam in avans, cu factura mai veche, deoarece codul client e același, nu se schimba, și dacă ai un abonament standard, cam știi cât ai de plata. Daca îți apare cu plus, atunci ai platit prea mult. Parerea mea este să aștepți să îți vina factura, sa mai aștepți încă câteva zile, apoi sa încerci din nou. Dar probabil, atunci când se emite factura se reglează toate conturile. Probabil cei de la Paypoint nu au transmis plățile celor de la Orange. :) Deci nu e bai prea mare, doar mai așteaptă.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

@Mikiduta1243511, ți-ai verificat situatia contului și balanța de plăți? A fost o eroare sau ai, într-adevăr, 650 lei avans în cont? Revino, te rog, în Comunitate și povestește-ne ce s-a întâmplat. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri în cazul în care se confruntă cu situații similare. Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!