Întrebare cu răspuns(uri)

Returnare sold negativ factura

Mi-a plătit fratele meu factura și acum am 2754 lei pe minus. Când credeți că mi-ar putea intra în cardul orange money?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Momentan, din considerente juridice, nu se pot transfera automat bani dintr-un cont de facturi Orange România într-un cont Orange Money pentru că sunt entități diferite. Banii pot fi returnați prin mandat poștal sau într-un cont de client și ulterior pot fi transferați de către client în contul Orange Money, dacă se dorește acest lucru. Pentru retur este necesară o copie CI și completarea unui formular cu contul IBAN într-unul din shop-urile Orange. Formularul și copia CI pot fi lăsate în shop sau pot fi trimise pe e-mail la adresa plati@orange.ro. Returul se efectuează în maximum 30 de zile lucrătoare.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Cezar, ca să fim siguri că am înțeles corect: fratele tău a făcut o plată în avans? Cum a fost făcută plata? Prin Orange Money? Unde vezi tu această sumă cu minus?

Te duci într-un Shop sau verifici la serviciul clienți ( 300) cum stă treaba. Nu e prea clar din ce ne spui.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Factura la telefon sau a depus banii in Orange Money?Trebuie sa ne dai mai multe detalii...Oricum e bine sa mergi sa vorbesti cu un consultant cu cartea de identitate si factura

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

@Cezar, ca să te putem ajuta, te rugăm să ne oferi mai multe detalii. S-a plătit din greșeală o sumă mai mare sau s-a facut o plată în avans? Plata s-a efectuat din Orange Money? Nu este foarte clar ce legătură are cu Orange Money. Sau nu s-au plătit cei 2754 de lei, ci doar valoarea facturii?

Cezar,s-au mai întâmplat astfel de incidente. O să își "revină".Eu am înțeles ce ai vrut sa spui pentru că folosesc Orange Money :). Am avut pe minus pentru câteva ore 1000 și ceva de lei dar apoi și-a revenit.

Orange Money a mai avut erori de afișare, se rezolva de la sine in câteva ore. Ar fi trebuit sa primești un mesaj de la Orange care te anunță despre situația creata.

@Cezar:

Din păcate, din postarea ta nu putem deduce problema - factura a fost plătită de fratele tău - ok. Dar ce legătură are plata unei facturi cu serviciul Orange Money ? Topic-ul l-ai deschis în secțiunea My Orange, probabil este o neînțelegere - când o să-ti intre banii în contul Orange, respectiv când îți va fi plătită factura ?

Cezar, Orange Money mai afișează erori. Așteaptă puțin și totul își va reveni la normal. Cred ca luni, dacă nu se reglementeaza, suna la un consultant Orange.

Trebuie să aștepți actualizarea datelor și cu siguranță va fi bine!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Cezar, s-a lămirit situația cu factura ta? Revino, te rog, în Comunitate și povestește-ne ce s-a întâmplat. Experiența ta poate fi de folos și altor membri în cazul în care se confruntă cu situații similare. Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!