Întrebare cu răspuns(uri)

Returnare sold negativ factura

Mi-a plătit fratele meu factura și acum am 2754 lei pe minus. Când credeți că mi-ar putea intra în cardul orange money?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Momentan, din considerente juridice, nu se pot transfera automat bani dintr-un cont de facturi Orange România într-un cont Orange Money pentru că sunt entități diferite. Banii pot fi returnați prin mandat poștal sau într-un cont de client și ulterior pot fi transferați de către client în contul Orange Money, dacă se dorește acest lucru. Pentru retur este necesară o copie CI și completarea unui formular cu contul IBAN într-unul din shop-urile Orange. Formularul și copia CI pot fi lăsate în shop sau pot fi trimise pe e-mail la adresa plati@orange.ro. Returul se efectuează în maximum 30 de zile lucrătoare.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Cezar, ca să fim siguri că am înțeles corect: fratele tău a făcut o plată în avans? Cum a fost făcută plata? Prin Orange Money? Unde vezi tu această sumă cu minus?

Factura la telefon sau a depus banii in Orange Money?Trebuie sa ne dai mai multe detalii...Oricum e bine sa mergi sa vorbesti cu un consultant cu cartea de identitate si factura

@Cezar, ca să te putem ajuta, te rugăm să ne oferi mai multe detalii. S-a plătit din greșeală o sumă mai mare sau s-a facut o plată în avans? Plata s-a efectuat din Orange Money? Nu este foarte clar ce legătură are cu Orange Money. Sau nu s-au plătit cei 2754 de lei, ci doar valoarea facturii?

Cezar,s-au mai întâmplat astfel de incidente. O să își "revină".Eu am înțeles ce ai vrut sa spui pentru că folosesc Orange Money :). Am avut pe minus pentru câteva ore 1000 și ceva de lei dar apoi și-a revenit.

Orange Money a mai avut erori de afișare, se rezolva de la sine in câteva ore. Ar fi trebuit sa primești un mesaj de la Orange care te anunță despre situația creata.

@Cezar:

Din păcate, din postarea ta nu putem deduce problema - factura a fost plătită de fratele tău - ok. Dar ce legătură are plata unei facturi cu serviciul Orange Money ? Topic-ul l-ai deschis în secțiunea My Orange, probabil este o neînțelegere - când o să-ti intre banii în contul Orange, respectiv când îți va fi plătită factura ?

Cezar, Orange Money mai afișează erori. Așteaptă puțin și totul își va reveni la normal. Cred ca luni, dacă nu se reglementeaza, suna la un consultant Orange.

@Cezar, s-a lămirit situația cu factura ta? Revino, te rog, în Comunitate și povestește-ne ce s-a întâmplat. Experiența ta poate fi de folos și altor membri în cazul în care se confruntă cu situații similare. Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!