Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Folosiți internet Explorer sau Firefox. Aceste browsere nu dau erori. Problema e de la Chrome.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Chiar la inceput au mai fost erori, dar nu am mai avut probleme de ceva vreme la logare. Pe calculator tot Windows 10 si Chrome am. Accesul la internet e ok?
Poate au loc lucrări de mentenanță sau alte probleme. Încearcă și cu alte browsere și poate funcționează. Sau dacă ești pe telefon, poți dezinstala și reinstala aplicația My Orange. La mine funcționează fără probleme. Eventual, dă-i și un restart telefonului/pc-ului. Succes!.
N-am intampinat probleme la logare, dar uneori sunt probleme la actualizarea paginii si sunt redirectionata in vechea platforma.
Folosiți internet Explorer sau Firefox. Aceste browsere nu dau erori. Problema e de la Chrome.
Merci @Ascary, eu chiar folosesc Chrome. E bine ca am gasit vinovatul. :))
@costasgl, se întâmplă doar la accesarea Comunității și My Orange sau și la accesarea altor pagini? Eroarea apare de fiecare dată sau din când în când?
Folosește alt browser: Internet Explorer, Mozilla. Chrome-ul e cel mai utilizat browser. Am pățit și eu cu o aplicație care necesita internet: după câteva accesari, logari și utilizări, îmi apărea eroare. Așa ca, am schimbat browser-ul.
Încearcă să ștergi cookies-urile și istoricul din browser și apoi să accesezi site-ul din nou.
Eroarea este permanenta fie ca intru in magazinul online, fie ca este aplicatia Orange sau alt cont, tot ce tine de Orange, si nu stiu de ce, am sters istoricul si cookie-urile si tot persista eroarea.
Și pe alt browser îți merge?
Salut, @costagl!
Pare sa fie o problema locala de browser, eu folosesc Chrome si n-am nicio problema.
Ce iti pot recomanda:
Atentie, resetarea browserului duce la pierderea tuturor datelor precum bookmarks, history, cache, password.
Poti salva bookmarks separat sau poti sincroniza cu contul Gmail pentru salvarea datelor personalizate.
Sper ca una din variantele de mai sus sa duca la rezolvarea problemei tale!
Good luck si lasa-ne sa stim daca in continuare ai o problema in folosirea paginii orange.ro
La mine merge brici pe toate browserele.
Și la mine, nu e nicio problemă.
Idem,pe toate device-urile. Așteptăm vesti de la inițiatorul întrebării să vedem ce se mai întâmplă. Cumva îl vom ajuta.
Sincer am si uitat cum se foloseste pe pc...de 5 ani folosesc doar tel ;)))
Pulsedriv3r a răspuns
un anonim a răspuns
Razvan a răspuns
imch a răspuns
un anonim a răspuns
imch a răspuns
costasgl a răspuns
imch a răspuns
Vio73 a răspuns
costasgl a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
Romeo. a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Qubit a răspuns
Razvan a răspuns
costasgl a răspuns
Ascary a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
Laura.cio a răspuns
DanielaH a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Vrajitoarea a răspuns
costasgl a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.