Întrebare cu răspuns(uri)

Erori acces in My Orange si in comunitate

De aproape 2 saptamani intampin la logare de pe laptop urmatoarea eroare: service Unavailable HTTP Eror 503 The service is unavailable.
Browser-ul utilizat Chrome.
Windows 10.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (3)

75%

3 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Chiar la inceput au mai fost erori, dar nu am mai avut probleme de ceva vreme la logare. Pe calculator tot Windows 10 si Chrome am. Accesul la internet e ok?

Poate au loc lucrări de mentenanță sau alte probleme. Încearcă și cu alte browsere și poate funcționează. Sau dacă ești pe telefon, poți dezinstala și reinstala aplicația My Orange. La mine funcționează fără probleme. Eventual, dă-i și un restart telefonului/pc-ului. Succes!.

N-am intampinat probleme la logare, dar uneori sunt probleme la actualizarea paginii si sunt redirectionata in vechea platforma.

@costasgl, se întâmplă doar la accesarea Comunității și My Orange sau și la accesarea altor pagini? Eroarea apare de fiecare dată sau din când în când?

Folosește alt browser: Internet Explorer, Mozilla. Chrome-ul e cel mai utilizat browser. Am pățit și eu cu o aplicație care necesita internet: după câteva accesari, logari și utilizări, îmi apărea eroare. Așa ca, am schimbat browser-ul.

Eroarea este permanenta fie ca intru in magazinul online, fie ca este aplicatia Orange sau alt cont, tot ce tine de Orange, si nu stiu de ce, am sters istoricul si cookie-urile si tot persista eroarea.

Salut, @costagl!

Pare sa fie o problema locala de browser, eu folosesc Chrome si n-am nicio problema.
Ce iti pot recomanda:

  • Update browser Google Chrome, detalii aici: https://support.google.com/chrome/answer/95414?co=GENIE.P...
  • Acceseaza pagina in incognito/private si verifica daca mai ai aceasta problema (CTRL + SHIFT + N in browser)
  • Verifica daca nu cumva treci printr-un proxy, setarile de proxy pentru Chrome sunt cele native ale sistemului Windows, le poti modifica daca tastezi in Start -> Run -> inetcpl.cpl [in fereastra Internet Properties -> Connections -> LAN settings -> te asiguri ca nu este setat un proxy]
  • Reset Google Chrome, urmand pasii de aici: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=ro

Atentie, resetarea browserului duce la pierderea tuturor datelor precum bookmarks, history, cache, password.
Poti salva bookmarks separat sau poti sincroniza cu contul Gmail pentru salvarea datelor personalizate.

Sper ca una din variantele de mai sus sa duca la rezolvarea problemei tale!
Good luck si lasa-ne sa stim daca in continuare ai o problema in folosirea paginii orange.ro

Idem,pe toate device-urile. Așteptăm vesti de la inițiatorul întrebării să vedem ce se mai întâmplă. Cumva îl vom ajuta.

Sincer am si uitat cum se foloseste pe pc...de 5 ani folosesc doar tel ;)))

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Vad ca vii cu un parametru in URL: "access_type=offline". Mie imi suna a problema de net. Saaau...probleme temporare de server. Dar in caz ca e ceva de cache, si nu de net, poti incerca sa accesezi site-ul in fereastra privata (incognito mode). Daca merge, clear cache & cookies in Chrome, si ar trebui sa mearga si in normal mode.
Chrome-ul cu siguranta nu are nimic cu site-ul. Testat. Merge fara probleme.

Buna. Mai ai eroarea? Si la mine a fost aceeasi problema si a trebuit sa folosesc Explorer-ul timp de mai bine de o saptamana, dar de 2 zile vad ca nu mi-a mai dat nici un fel de eroare. De subliniat ca a fost cumva locala problema, colegii mei de birou (aceleasi calculatoare si software-uri) se puteau loga in My Orange, eu de la calculatorul meu nu (nici My Orange, nici comunitate). Acum insa totul e ok.

Sigur, am incercat sa dau raspunsul prin apasare link-ului din mail catre inrebarea ta, s-a deschis browser-ul chrome cu pagina de logare, apoi cand dau sa ma conectez apare aceea eroare expusa mai sus.

@costasgl, clear data ai incercat? Dupa care click din nou pe link-ul din mail? Daca merge cu alt browser, e clar o problema cu ceva din Chrome. Si parerea mea e ca acel ceva este probabil un cookie. Asa ca, asta e ceea ce as incerca eu, in caz ca n-ai facut-o deja.
In setarile browserului, mergi la Clear Browsing Data, click pe tab-ul Advanced, vezi sa fie bifate toate chestiile de acolo, Time Range: All Time, dupa care click pe Clear Data (jos in colt).

@arsradu: s-ar putea sa ai dreptate! Eu a trebuit sa fac asta (cleare cche & cookies) ca sa pot depune declaratia unica pe site-ul ANAF! N-am facut legatura intre cele doua, dar da, dupa aceea am remarcat ca a reinceput sa mearga logarea in comunitate din Chrome!

Și eu am avut eroare de logare de dimineață pe EDGE pe mobil, timp lung de autentificare și nu a vrut sa ma mai lase sa ma loghez.

@Razvan, pe EDGE? Mai exista asa ceva in 2019? Daca da, nasol... In fine, da, pe EDGE (2G) nici nu ma mira ca ai probleme de logare. Abia daca poti sa deschizi o pagina de Google cu conexiunea aia. :))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!