Întrebare cu răspuns(uri)

Feedback referitor la aplicatia MyOrange

Unde se poate da un feedback referitor la aplicatia MyOrange? Este ok aici..? Se poate trimite mai departe de catre un moderator sau ceva catre echipa care se ocupa efectiv de implementare?

As vrea sa sugerez adaugarea informatiei referitoare la valabilitatea (data de expirare) extraoptiunii de pe contul selectat, la prepaid.
Avem informatii despre beneficiile din acea optiune. Dar nu si data la care expira, astfel incat sa stii sa-ti faci urmatoarea reincarcare.

Cred ca ar fi util de adaugat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ai in contul My Orange secțiune de feedback.. cum deschizi aplicația ai in dreapta jos buton "mai multe" si, daca-l apeși iti deschide lista de optiuni, unde găsești si "feedback".. ai si aici in partea de jos.. dar, daca tot e vorba despre aplicație..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (3)

60%

3 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

60% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu fac multe reincarcari de pe abonament. Ce ma deranjeaza este faptul ca aplicatia in momentul reincarcarii merge foarte greu, se incarca greoi si daca fac incarcare inainte de ora 9 imi cere sa trimit un mesaj pentru a primi un cod.
Ar fi benefic daca ar merge mai rapid si sa nu mai trimit mesaje pentru reincarcare. Pentru securitate ma loghez in aplicatie unde am doar eu acces

Hello,

De ceva vreme (cred ca de la inceputul anului) nu mai apare in aplicatie data de reactivare automata a extraoptiunii. Posibil bug?

Salut! Daca ai o optiune recurenta pe cont, poti vedea in contul My Orange data de reactivare automata. Iti recomandam sa dezinstalezi/instalezi aplicatia si sa incerci din nou.

Salut! :)

Pe site apare. In aplicatie, nu. Cel putin nu MAI apare. Si nu pare sa fie o problema de cont, si nici de platforma.

Pentru ca:
1. face la fel cu doua conturi (doua numere de telefon)
2. face la fel si pe Android si pe iOS.

De asemenea, dezinstalarea + reinstalarea nu au avut niciun efect (pe niciuna dintre cele doua platforme).

So...as zice ca cel mai probabil e o problema la nivelul aplicatiei...?

Update:

Waait a minute.:)) Pe site apare ca data de reactivare automata data de 10 IAN 2020?! Cum mai e si asta? Cred ca ceva a ramas "suspendat" pe undeva. Pentru ca n-are cum sa fie reactivare automata la o data din trecut!
Ceva e busit pe undeva. :)) Probabil server-side.

Salut @arsradu! În primul rând, bine ai revenit! Mulțumim pentru feedback, vom verifica și revenim aici cu un răspuns.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Helloooo! :)

Mersi frumos pentru ajutor. In momentul de fata serviciul este perfect functional. Informatia este afisata acum in aplicatie si este corecta. De asemenea, este corect afisata si pe site-ul My Orange. Problema pare sa fie de server, nu neaparat de aplicatie. Dar da, acum e ok. :)

Inca o data, multumesc frumos pentru promptitudine! :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!