Întrebare cu răspuns(uri)

Feedback referitor la aplicatia MyOrange

Unde se poate da un feedback referitor la aplicatia MyOrange? Este ok aici..? Se poate trimite mai departe de catre un moderator sau ceva catre echipa care se ocupa efectiv de implementare?

As vrea sa sugerez adaugarea informatiei referitoare la valabilitatea (data de expirare) extraoptiunii de pe contul selectat, la prepaid.
Avem informatii despre beneficiile din acea optiune. Dar nu si data la care expira, astfel incat sa stii sa-ti faci urmatoarea reincarcare.

Cred ca ar fi util de adaugat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ai in contul My Orange secțiune de feedback.. cum deschizi aplicația ai in dreapta jos buton "mai multe" si, daca-l apeși iti deschide lista de optiuni, unde găsești si "feedback".. ai si aici in partea de jos.. dar, daca tot e vorba despre aplicație..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In Google Play figureaza adresa de e-mail aplicatii@orange.com dar cred poti contacta dezvoltatorul si direct din contul tau Orange pentru sugestii de imbunatatire.

Cred că te poți adresa online, chiar din aplicație unui consultant sau chiar din chat. Sau pur și simplu, din aplicație, ai o secțiune de feedback pe care o poți folosi cu încredere! Succes!

3 raspunsuri foarte utie. Mersi frumos.

Aparent mi-a scapat sectiunea de Feedback din meniul aplicatiei. Am gasit-o in schimb pana la urma pe cea de Chat, care culmea era dupa cea de Feedback. :)) Greseala mea.
Si sugestia cu adresa de mail de pe Play Store, iarasi, foarte buna. Nu mi-ar fi dat prin cap. Cel putin nu initial. :))

Mersi mult de tot! :)

E buna sugestia, chiar saptamana trecuta cautam si eu prin aplicatie termenul cand expira dupa ce brusc m-am trezit ca nu mai am acces la nimic

Am gasit cautand altceva in aplicatie, unde se poate vedea termenul pana la care optiunea e activa - accesezi "Mai multe" ( jos in dreapta sunt 3 puncte) si apoi cand apesi "Tarife si optiuni" iti apar optiunile active si termenul de valabilitate - cred ca era acolo si inainte, nu a aparut dupa feedback, sau daca nu, a functionat rapid :) Extraoptiunile sunt valabile de obicei atat timp cat ai o optiune activa.

Hello! Mersi frumos de raspuns. :)

Optiunile active...da, termenul de valabilitate...la mine nu. :)) Daca la ceilalti apare, ok. Dar chiar si asa, consider ca ar fi mult mai util sa fie afisata si informatia asta la Sumar (primul ecran al aplicatiei).

Acolo sunt afisate chestii care (pe mine unul) nu ma intereseaza in mod deosebit. Cum ar fi perioada de activitate a cartelei, si perioada de gratie. Alea nu ma intereseaza asa de mult, ca oricum imi incarc lunar. Asa ca n-are timp sa atinga nici perioada de activitate, si cu atat mai putin pe cea de gratie. Si sunt destul de sigur ca la fel e si pentru altii.

In schimb ma intereseaza sa stiu in fiecare luna cand imi expira optiunea, pentru ca, daca sa zicem intr-o luna incarc decalat (la o alta data decat de obicei), n-o sa mai tin minte cand trebuie facuta urmatoarea reincarcare. Ca sa nu mai zic ca, daca ai mai multe cartele, e mai greu sa-ti amintesti cand expira optiunea fiecareia. :))
Eu zic ca ar fi bine ca informatia asta sa fie pe prima pagina. E mai "apropiata" si ai nevoie de ea mai des decat de celelalte.

Dap. :) Mi-au raspuns si pe chat si mi-au zis ca au trimis mai departe sugestiile mele. Poate facem si un dark mode. Ar arata misto, mai ales pe iOS 13. :)

Mersi frumos de raspunsuri!

Nu chiar, se pare ca nu la toti arata la fel, cred ca depinde de versiunea soft-ului de pe dispozitivul de pe care e accesat, vezi si printscreen-ul postat mai sus de el, e diferit de ce am pus eu

Mmm, mie unul imi pare mai mult o chestie de optiuni activate pe cont, decat de dispozitiv... E adevarat ca aici vorbim de versiune de iOS vs cea de Android (inca nu am incercat pe Android), dar intrucat acel continut pare sa fie doar un website accesat pe telefon, ceea ce ma face sa cred ca nu depinde de modelul de telefon de pe care e accesat, as zice ca "problema" in cazul asta ar fi de cont si de ce anume e activat pe el.
Acuma, eu sunt client nou Orange, portat din alta retea, poooaaaate...in cazul asta sa lipseasca informatia asta...? Nu vad de ce ar avea legatura, dar se poate. Oricum ar fi, nu cred ca tine de device. Parerea mea, evident. :)

Neata! Presupun ca esti pe Android, asa-i? :) Pentru ca pe iOS nu exista asa ceva...inca. Am pus screenshots in Light si Dark mode. Acel widget isi pastreaza culoarea (cea pentru Light mode) si in Dark Mode. Poate asteapta sa iasa iOS 13 final. Nu stiu. Dar momentan nu pare sa fie chiar ce trebuie. Plus ca ideea era sa faca toata aplicatia dark, nu doar widget-ul. :D
Also, imi place cand primesc felicitari. Tuturor ne place. Dar sunt pe prepaid! De ce imi zice widget-ul ca am toate facturile achitate? :))) N-am facturi. Si nici nu vreau. In loc de "felicitari, ai toate facturile achitate", ar putea sa-mi dea o informatie utila din cele selectabile in meniul Widget din aplicatie. In loc sa trebuiasca sa aleg una din ele, sa pot sa aleg mai multe, de exemplu. Ca sa nu mai zic ca ar fi dragut sa poti sa-ti customizezi un pic ce informatie apare si unde in widget-ul ala. Sa poti sa-l customizezi in aplicatie, dupa care sa-i day Apply, aaand voilà!

Well, thank you, Orange! :D

Acum avem informatia asta, exact acolo unde are cel mai mult sens sa fie. Momentan vad ca e doar in varianta de Android. Asteptam in curand si iOS-ul.

Inca o data, multumesc frumos :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!