Întrebare cu răspuns(uri)

Feedback referitor la aplicatia MyOrange

Unde se poate da un feedback referitor la aplicatia MyOrange? Este ok aici..? Se poate trimite mai departe de catre un moderator sau ceva catre echipa care se ocupa efectiv de implementare?

As vrea sa sugerez adaugarea informatiei referitoare la valabilitatea (data de expirare) extraoptiunii de pe contul selectat, la prepaid.
Avem informatii despre beneficiile din acea optiune. Dar nu si data la care expira, astfel incat sa stii sa-ti faci urmatoarea reincarcare.

Cred ca ar fi util de adaugat.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ai in contul My Orange secțiune de feedback.. cum deschizi aplicația ai in dreapta jos buton "mai multe" si, daca-l apeși iti deschide lista de optiuni, unde găsești si "feedback".. ai si aici in partea de jos.. dar, daca tot e vorba despre aplicație..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

In Google Play figureaza adresa de e-mail aplicatii@orange.com dar cred poti contacta dezvoltatorul si direct din contul tau Orange pentru sugestii de imbunatatire.

Cred că te poți adresa online, chiar din aplicație unui consultant sau chiar din chat. Sau pur și simplu, din aplicație, ai o secțiune de feedback pe care o poți folosi cu încredere! Succes!

3 raspunsuri foarte utie. Mersi frumos.

Aparent mi-a scapat sectiunea de Feedback din meniul aplicatiei. Am gasit-o in schimb pana la urma pe cea de Chat, care culmea era dupa cea de Feedback. :)) Greseala mea.
Si sugestia cu adresa de mail de pe Play Store, iarasi, foarte buna. Nu mi-ar fi dat prin cap. Cel putin nu initial. :))

Mersi mult de tot! :)

E buna sugestia, chiar saptamana trecuta cautam si eu prin aplicatie termenul cand expira dupa ce brusc m-am trezit ca nu mai am acces la nimic

Am gasit cautand altceva in aplicatie, unde se poate vedea termenul pana la care optiunea e activa - accesezi "Mai multe" ( jos in dreapta sunt 3 puncte) si apoi cand apesi "Tarife si optiuni" iti apar optiunile active si termenul de valabilitate - cred ca era acolo si inainte, nu a aparut dupa feedback, sau daca nu, a functionat rapid :) Extraoptiunile sunt valabile de obicei atat timp cat ai o optiune activa.

Hello! Mersi frumos de raspuns. :)

Optiunile active...da, termenul de valabilitate...la mine nu. :)) Daca la ceilalti apare, ok. Dar chiar si asa, consider ca ar fi mult mai util sa fie afisata si informatia asta la Sumar (primul ecran al aplicatiei).

Acolo sunt afisate chestii care (pe mine unul) nu ma intereseaza in mod deosebit. Cum ar fi perioada de activitate a cartelei, si perioada de gratie. Alea nu ma intereseaza asa de mult, ca oricum imi incarc lunar. Asa ca n-are timp sa atinga nici perioada de activitate, si cu atat mai putin pe cea de gratie. Si sunt destul de sigur ca la fel e si pentru altii.

In schimb ma intereseaza sa stiu in fiecare luna cand imi expira optiunea, pentru ca, daca sa zicem intr-o luna incarc decalat (la o alta data decat de obicei), n-o sa mai tin minte cand trebuie facuta urmatoarea reincarcare. Ca sa nu mai zic ca, daca ai mai multe cartele, e mai greu sa-ti amintesti cand expira optiunea fiecareia. :))
Eu zic ca ar fi bine ca informatia asta sa fie pe prima pagina. E mai "apropiata" si ai nevoie de ea mai des decat de celelalte.

@arsradu, asa e, si pentru mine ar fi mai util pe prima, fiind mai utila decat termenele afisate. Pun si eu printscreen cu ce apare la mine

Dap. :) Mi-au raspuns si pe chat si mi-au zis ca au trimis mai departe sugestiile mele. Poate facem si un dark mode. Ar arata misto, mai ales pe iOS 13. :)

Mersi frumos de raspunsuri!

Nu chiar, se pare ca nu la toti arata la fel, cred ca depinde de versiunea soft-ului de pe dispozitivul de pe care e accesat, vezi si printscreen-ul postat mai sus de el, e diferit de ce am pus eu

Mmm, mie unul imi pare mai mult o chestie de optiuni activate pe cont, decat de dispozitiv... E adevarat ca aici vorbim de versiune de iOS vs cea de Android (inca nu am incercat pe Android), dar intrucat acel continut pare sa fie doar un website accesat pe telefon, ceea ce ma face sa cred ca nu depinde de modelul de telefon de pe care e accesat, as zice ca "problema" in cazul asta ar fi de cont si de ce anume e activat pe el.
Acuma, eu sunt client nou Orange, portat din alta retea, poooaaaate...in cazul asta sa lipseasca informatia asta...? Nu vad de ce ar avea legatura, dar se poate. Oricum ar fi, nu cred ca tine de device. Parerea mea, evident. :)

Neata! Presupun ca esti pe Android, asa-i? :) Pentru ca pe iOS nu exista asa ceva...inca. Am pus screenshots in Light si Dark mode. Acel widget isi pastreaza culoarea (cea pentru Light mode) si in Dark Mode. Poate asteapta sa iasa iOS 13 final. Nu stiu. Dar momentan nu pare sa fie chiar ce trebuie. Plus ca ideea era sa faca toata aplicatia dark, nu doar widget-ul. :D
Also, imi place cand primesc felicitari. Tuturor ne place. Dar sunt pe prepaid! De ce imi zice widget-ul ca am toate facturile achitate? :))) N-am facturi. Si nici nu vreau. In loc de "felicitari, ai toate facturile achitate", ar putea sa-mi dea o informatie utila din cele selectabile in meniul Widget din aplicatie. In loc sa trebuiasca sa aleg una din ele, sa pot sa aleg mai multe, de exemplu. Ca sa nu mai zic ca ar fi dragut sa poti sa-ti customizezi un pic ce informatie apare si unde in widget-ul ala. Sa poti sa-l customizezi in aplicatie, dupa care sa-i day Apply, aaand voilà!

Well, thank you, Orange! :D

Acum avem informatia asta, exact acolo unde are cel mai mult sens sa fie. Momentan vad ca e doar in varianta de Android. Asteptam in curand si iOS-ul.

Inca o data, multumesc frumos :)

Well that was fast! :))) Mai devreme dadusem un refresh la update-uri si nu era.

Acusi l-am am instalat si eu.

All good. Mersi frumos! :D


Ah, ce taaare!!! Si au pus la fiecare dintre beneficii detaliile pe spatele tile-urilor! AWESOMEEE!!!!
Da, stiu, ma bucur ca un pusti de 15 ani. :)) Dar chiar au facut o treaba misto dezvoltatorii. Looks really cool! Felicitari!

Next step: Dark Mode. :D Ooor dork mode...

Hey guys!

Daca tot am deschis topicul asta, profit de ocazie sa propun cateva noi chestii (zic eu) utile, atat pentru aplicatia My Orange cat si pentru Comunitate in general.

1. Adaugarea Comunitatii direct in aplicatia My Orange!

Eu zic ca ar fi super util de adaugat. Pentru ca de fiecare data cand vreau sa scriu ceva, sa citesc un raspuns la una dintre intrebarile publicate, sau pur si simplu sa vad ce mai e nou in comunitate, trebuie fie sa folosesc site-ul, ceea ce de pe telefon nu e chiar o placere, fie sa astept pana ajung la PC.

Ceea ce mi se pare foarte funny e ca primesti notificari cu privire la comunitate in aplicatie, dar ca sa poti vedea acel continut, te trimite din nou pe site... De ce nu includem Comunitatea in My Orange in primul rand? Ca sa nu mai trebuiasca ca userul sa faca tot acest du-te vino intre aplicatie si site.

Poate sunt ceva detalii tehnice care imi scapa, poate exista vreun motiv intemeiat pentru asta. Daca da, as fi curios sa-l aflu. :D

2. Functie PM in comunitate.

Imi vine greu sa cred ca nu s-a mai gandit sau nu a mai cerut nimeni pana acum chestia asta. Cu toate astea, eu unul n-am gasit un alt thread deschis pe tema asta. Se poate sa-mi fi scapat mie. Dar daca s-a mai discutat (poate s-a discutat doar intern...?), ma intreb de ce nu s-a implementatat pana acum. Nu suporta platforma? Sau nu s-a dorit implementarea unei functii de messaging pentru useri?

Odata inclus in Comunitate, ar trebui sa fie disponibil si in aplicatie (daca punctul 1 se vrea a fi implementat). Deci...2 in 1. :))

@arsradu, momentan exista in My Orange, aplicația, legătură directă cu comunitatea si, într-adevăr, s-a mai discutat de mesageria privata, dar, nu-mi amintesc exact de ce nu se poate.. insa, exista in comunitate discuții pe această temă...
Eu am short-cut pe telefon sau intru din mail.. depinde de situație.. nu stiu daca e din obișnuință, dar, mie mi-e ok... Însă, cu siguranta, după cum ai observat deja, sugestiile sunt analizate si, puse în practică, daca se ajunge la concluzia ca e mai bine asa..

@Jay, exista....dar nu e integrata comunitatea cu totul, in My Orange. E doar un link catre site. Cand dai click pe acel link din Promotii Active, o sa te duca pe o pagina cu "Descopera Comunitatea" sau ceva similar. Si link-ul de Descopera de acolo te duce pe site. :)

Ideea era sa avem Comunitatea integrata direct in My Orange. La asta ma refeream. Cu alte cuvinte, sa nu te mai scoata din aplicatie. Si versiunea afisata in aplicatie sa fie poate un pic mai bine optimizata dpdv al interfetei pentru telefon.

@arsradu, am inteles.. tu vrei sa nu mai ajungi pe niciun site, ci sa se poata face tot ce facem in comunitate direct în My Orange, sau, cel puțin, cred ca am inteles acum :D.. cred ca ar fi mult de lucru sa fie integrată, daca este posibil acest lucru..

Dap! Exact. :D Integrat direct in aplicatie, ca sa nu mai faci tot acest du-te vino intre aplicatie si site.

Din ce pot eu sa vad, Comunitatea nu pare foarte complexa dpdv al feature-urilor pe care le ofera. E doar o chestie de optimizare a interfetei pentru mobil.

Ceea ce ma face sa cred ca o eventuala integrare a ei in interiorul aplicatiei My Orange (cu atat mai mult cu cat, dupa cum ai vazut si tu, o parte e deja integrata) ar putea fi posibila. Acuma...cat ar fi de lucru pentru asta...numai un developer poate sa aprecieze.

Cat despre PM...daca gasesti cumva un thread care sa aiba si un raspuns la sugestia asta...da-mi si mie te rog sa arunc o privire. :D

Salut, @arsradu! Mulțumim mult pentru sugestii, ca de obicei foarte bine documentate și explicate :)

 

Referitor la integrarea comunității în My Orange este pe lista noastra, o să vă ținem la curent dacă putem face acest lucru.

 

Iar referitor la funcția de private messages între membri, așa cum știi scopul principal al comunității este de a găsi răspunsuri la întrebări despre produsele sau serviciile Orange și de a discuta în public situațiile întâlnite. Vom mai analiza utilitatea acestei propuneri.

Ție la ce ți-ar fi utilă opțiunea de PM?

Pai uite, daca as vrea sa evit spamarea intregii comunitati pe un thread, cand as putea sa iau persoana respectiva in privat sa-i explic mai pe larg si mai eficient un anume lucru, ar fi util sa pot face asta usor.

De asemenea, daca e o discutie la care nu esti "subscris", fie pentru ca te-ai desubscris, fie pentru ca e o discutie noua, si apare ceva ce te-ar putea interesa, din cauza ca nu stii de acel lucru, n-o sa poti reactiona in niciun fel. Si atunci cineva poate sa-ti dea un mesaj privat, sa-ti zica: "hey, uite ce a aparut in comunitate. Ce zici? Interesant? Te bagi?". Pentru ca, pe parcurs, incepem sa invatam cam ce gusturi are fiecare, din felul in care posteaza. Si atunci ar fi util sa poti sa ajuti pe cineva in felul asta, printr-un mesaj rapid, fara sa spamezi aiurea comunitatea printr-o mentiune cu "@". :)) Daca toti ar incepe sa mentioneze pe unul si pe altul pe thread, s-ar creea un spam de numa' numa'. :))

Nu stiu, mi se pare un feature de comunicare eficienta care cred ca ar fi util.

De asemenea, poate unii oameni nu se simt foarte comfortabil sa posteze direct pe forum. Exista intotdeuna teama aia de a fi judecat de ceilalti pentru felul in care scrii, felul in care gandesti etc. Nu e cazul la mine. Dar sunt sigur ca exista persoane care poate nu posteaza ceva, de teama sa nu li se "sara in cap".

Plus ca daca vrei sa te destinzi un pic, sa ai o conversatie mai relaxata, in care sa nu mai trebuiasca sa te gandesti ca daca folosesti anumite cuvinte, chiar daca nu sunt intr-un context jignitor, pur si simplu e acelasi cuvant folosit intr-un context perfect ok (chestie pe care oricine o poate determina foarte usor din context), mesajul iti va fi blocat pana cand se uita un moderator peste el. Nu stiu, chestii de genul asta. :)
Vei avea intotdeauna optiunea de a lua legatura cu un moderator, daca lucrurile o iau razna. Dar pentru majoritatea userilor, nu cred ca o sa fie nevoie. Din cate am putut eu sa-mi dau seama, comunitatea asta e formata in mare parte din oameni educati si cu bun simt. Deci nu prevad ca o sa fie prea multe conflicte in PM. :))

Plus ca daca un moderator vrea sa ia legatura cu un membru in privat, ar putea sa faca lucrul asta mai rapid printr-un PM (care eventual sa apara direct in aplicatia My Orange, sa poti raspunde rapid). Asta evident daca implementam Comunitatea direct in My Orange cum am propus mai sus.

De-aia zic. Cred ca ar fi un feature misto de avut in general. Acuma, use case-ul meu se poate sa difere foarte mult de al altora. Se poate ca altii sa vina cu alte idei (poate mai bune) in care un feature de genul asta sa poata fi util.

Daca vrei, presupun ca am putea sa deschidem un poll (apropos, comunitatea suporta polls? Daca nu, ar fi util de adaugat si asta). Si le putem cere parerea membrilor. Ca asa, eu unul am propus din punctul meu de vedere. Dar poate sunt useri care ar vrea asa ceva, si care nu si-au exprimat dorinta explicit in sensul asta.

@arsradu mulțumim pentru extra detalii. Da, putem integra poll-uri în comunitate, vom ține cont pe viitor de această propunere. Mulțumim!

Cu drag, Mihaela! :)

Chiar vorbeam zilele trecute cu un consultant de la relatii cu clientii si ii spuneam cat de mult apreciez faptul ca sunteti deschisi la sugestii si ca va pasa. Pentru mine unul e un mare plus.

Bravo voua! Tot respectul. :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!