Întrebare cu răspuns(uri)

Dacă am pierdut certificatul de garantie si factura mai pot primi alta?

Am pierdut atât factura cit si certificatul de garantie la un samsung j7 si vreau sa stiu daca pot primi duplicatele acestora pentru a trimite terminalul in service

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă produsul este achiziționat dintr-un magazin, trebuie mers la acel magazin pentru a cere copii după factură/ certificat de garanție.
Dacă produsul este achiziționat online sau nu se mai știe de unde (din ce magazin), se poate face o solicitare la Serviciul Clienti 300.
În ambele situații, aceste solicitări pot veni doar din partea titularului.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cred ca da, trebuie sa mergi în Shop și sa soliciți un duplicat al facturii și o copie de certificat de garanție, mai ales ca nu e un certificat original Samsung, desi la ESD service, te poți prezenta doar cu factura de achiziție.

Posibil, dar, nu cred ca sunt usor de obținut. Cu siguranta documentele se arhiveaza imediat si sunt niste pasi de urmat ca sa poti obtine copii.. Încearcă să întrebi pe chat de factura si certificat, poti afla mai repede ce ai de facut... eu am primit raspuns destul de repede cand am avut intrebari.. prefer chat-ul pentru nu prea am loc sa vorbesc la telefon cand sunt la serviciu..

Ceri duplicat în magazinul de unde l-ai luat sau din alt magazin Orange Shop. Dacă nu reușești, faci o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și cu siguranță vei obține ce ți-ai dorit. Dacă ai luat produsul din magazinul online, trebuie să-i contactezi și să-i rogi să-ți emită un duplicat. Eu am cerut și mi s-a oferit așa ceva. Sper să reușești! Succes!

Mergi in magazinul de unde l-ai achizitionat si ceri un duplicat al bonului/ facturii. Sunt obligati conform legii sa pastreze 2 ani rolele de jurnal. N-ar trebui sa intampini probleme si sa fii identificat usor in sistem dupa ID/Nume client si sa le arate exact data achizitionarii produsului.
Apoi in baza duplicatului bonului fiscal, iti poate scrie din nou datele pe certificatul de garantie. Neaparat sa ai si actul de identitate la tine, altfel nu-ti vor oferi nicio informatie.

Mergi la magazin cu cartea de identitate si explica-le situatia...cred ca se poate rezolva

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Da, pentru ca se întocmesc exemplare pentru ambele părți. Mergi la Orange Shopul de unde l-ai achiziționat și comunica-le problema ta. Vei primi o copie.

Daca terminalul este achizitionat dintr-un magazin Orange, te deplasezi pana la magazinul de unde l-ai achizitionat si soliciti o copie dupa certificatul de garantie si dupa factura.

Acel terminal se afla in baza de date a operatorului si poate fi identificat, inclusiv momentul achizitiei, fie dupa SN sau pe baza IMEI-ului.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!