Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am rămas fără net si vreau sa activez bonusul dar din greseala am ales alta perioada de activare
Răspunsuri
Nu cred ca merge, odată activat.. poate la serviciul clienti sa se mai poata face ceva.
Ms frumos!
Da, încearcă la 300, la Serviciul Clienți. E posibil sa poți rezolva problema ta dacă suni rapid.
Din cate stiu odata aleasa perioada nu o poti schimba....asta doar daca imediat ce ti-ai dat seama ca ai gresit suni sa vorbesti cu un consultant Orange....poate,poate se rezolva ceva...bafta!
Din aplicație, nu merge. Încearcă să stai de vorbă cu un consultant și poate se rezolvă.
Consider ca nu merge, dar poti incerca sa intri in legatura cu un operator Orange si poate se rezolva.
Din păcate nu mai poți sa faci nimic. Scrie clar ca dacă și introdus, greșit, perioada, nu o mai poți schimba.
Tina a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Romeo a răspuns
Laura.cio a răspuns
Ionut Stefan a răspuns
Jay a răspuns
Ionut Stefan a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.