Întrebare fară răspuns

Despre angajații Orange

Ce parere ai / ce experiențe ai avut cu angajații Orange?

Dacă îți place acest subiect deschis nu ezita să dai clic pe inimioară.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Poate la parteneri. In Orangeshopuri e exclus. Angajatii sunt foarte bine instruiti. Nu-i vad bandu-si linistiti cafeaua in timp ce un client ii interpeleaza. Acum fiindca mi-a zis ca in Piatra Neamt ma gandesc ca din fire moldovenii sunt mai molatici așa :)) In Pitesti sunt atat de aglomerate Orangeshopurile incat angajatii nu numai ca nu au timp de o cafea,dar nici macar o inghititura de apa nu i-am vazut sa bea. :)

Azi am fost la un magazin Orange, nu știu dacă partener sau nu, dar reprezinta compania Orange din moment ce ii poarta numele. Un magazin din Hala Centrala, Focsani. Aveam nevoie de seria unei cartele prepaid pentru o portare. În momentul în care angajatul a auzit de portare, si-a schimbat atitudinea complet. Mi-a dat seria dar nu completa. Am revenit crezând ca a greșit, ca a gresi e omenește. Dar ce sa vezi, cu un tupeu și o atitudine pe care nu am vazut-o la un angajat al unei multinaționale, un angajat care e pregătit și învățat sa abordeze și sa vorbească cu un client, domnul respectiv nici nu a vrut sa mai verifice seria, a zis sa ma duc la ceilalți unde ma portez sa se descurce, ajungând sa îmi spună ca o cartela oricum e ZERO pentru Orange. Bunn, dacă el considera asta înseamnă că are o foarte buna părere despre clienții Orange, cei care ii plătesc lui salariul...ei sunt ZERO pentru Orange...sunt la compania asta de când era Dialog în piață și nu am mai avut episoade de genul dar băiatul asta nu merita sa reprezinte Orange.

@Irina, lăsând deoparte situația, care a fost neplăcută, de ce ai nevoie sa-ti dea cineva seria cartelei? Nu mai ai cartela mare din care ai desfăcut sim-ul?..

Din păcate nu o mai am, am numărul de foarte mult timp.
Intr-un fel sau altul trebuie sa fac rost de serie. Pe mine însă m-a șocat atitudinea lui, mai ales când am văzut respectul lui pentru clienți.

Inteleg ce spui.. si eu am fost tratată intr-un mod neplăcut, dar, la Vodafone, unde aveam un singur abonament si 3 la Orange.. astfel ca am luat abonamentul de la Vodafone, pentru ca platisem o taxa pentru el, si l-am dus la Rds, dar, a fost aproape inutilizabil, din cauza semnalului slab așa că l-am adus si pe acela la Orange..
Dacă ai android cauta in magazin play "sim information".. vei vedea ca sunt mai multe aplicatii.. te uiti la review-uri să stea bine, îl descarci si vei vedea ca iti afiseaza seria sim-ului.. de exemplu "sim serial number ICCID".. Eu am testat acum si imi arată 19 caractere, desi pe cardul sim-ului am văzut doar 12.. dar, coincid.. Succes!.. :)

Aceasta situatie,daca este una reala,ar trebui verificată si de catre Orange iar respectivul consultant ar trebui sanctionat pentru atitudinea lui fata de un client.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!