Întrebare fară răspuns

Despre angajații Orange

Ce parere ai / ce experiențe ai avut cu angajații Orange?

Dacă îți place acest subiect deschis nu ezita să dai clic pe inimioară.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Exemplele de pe Softpedia reprezinta masa critica, intră unul altul și citește. E cel mai mare forum, știi ce greu e sa repari, să scapi de o piatră de moară? E vorba de condițiile utilizare în roaming la prepay, aici Orange trebuie sa dea dovada de transparență și sa instruiască angajații ca să pună compania într-o lumina favorabilă. Orange are ca tema de îmbunătățit imaginea proprie, iar angajații la 300 reprezinta primul contact cu ei, după ce serviciile au fost cumpărate.

Daca o parte din serviciul relatii clienti este externalizat, atunci firma Orange ar trebui sa impuna firmelor partenere ca angajatii lor sa urmeze un curs de perfectionare de vreo 2 saptamani in care sa-si insuseasca ofertele si serviciile Orange-ului. Fiind vorba de imaginea firmei ar trebui sa impuna un anumit standard de profesionalism.

Experimentat,asteptam sa iti dai si tu cu parerea la intrebarea postata de tine? Ai avut o experienta placuta / neplacuta ? impartaseste-o cu noi te rog daca este cazul

in 5 ani de cand sunt la Orange nu am avut NICIO problema cu niciun angajat Orange, ceea ce mi se pare uimitor. am avut multiple interactiuni cu angajatii mai ales in magazine si chiar in mai multe magazine din Bucuresti si mereu s-au purtat cu respect indiferent de momentul in care am fost si de intrebarile pe care le aveam. Comparativ cu celelalte companii de telecom este o diferenta colosala, la Vodafone de exemplu, am intalnit o multime de angajati suparati si care nu stiu sa atraga clientii (cu o singura exceptie, un angajat din Mega mall); iar la Digi absolut niciun angajat nu zambeste si te si trateaza ca si cum l-ai deranja constant. in concluzie, bravo Orange pentru fel in care alegeti angajatii si cum ii instruiti sa se comporte cu clientii.

@Cris_Bogaciu amabilitatea unui angajat conteaza foarte mult si de regulile stabilite de companie. Daca tii la imaginea firmei tale, iti vei instrui angajatii sa se poarte respectuos si sa fie zambitori cu toti clientii. Asa vei castiga fidelitatea clientilor si o imagine mai buna decat competitorii.

De la unii angajati primesc raspunsuri satisfacatoare iar de la altii nesatisfacatoare

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
123 / 750
puncte
Custom field 2

Salutare,
Avand in vedere experiența mea pe acest subiect,am fost si sunt in continuare atat client cat si colaborator al Orange, ce pot sa va zic,legat de ceea ce se petrece intr-un Shop fata de partener,este cu un profesionalism enorm de apreciat de fostii colegi, parteneri,deoarece ei te trateaza cu profesionalism, iar ca angajați pe parte de Shop sau partener,Shop-ul isi selecteaza cu mult mai multe etape angajatii ,
se trece printr-un proces mai amplu, cam dupa aproximativ 3 interviuri, realizezi ca esti al lor angajat,cat pe parte de partener, angajariile se fac mult mai usor, dar si ca beneficii , clar ca difera fata de Shop,ca sa nu vorbim si de cunoștințele si profesionalismul fiecărui om, din orice fel de magazin partener. Cu cat ai mai multa experienta si iti place ceea ce faci, clar ca la acel om gasesti cam aceeasi fată,calitati ca si intr-un Shop, dar cat sunt oameni care nu au nici multa vechime nici aceleasi cunostinte ca in Shop clar, ca nu sunt aceleasi moduri de abordare ca si in oricare alt magazin.
Difera de fiecare magazin,Shop,politica proprie a firmei, cat si a ORANGE.
In rest,atat pe parte Tehnica,cat si pe parte de Magazin Shop cat si partener,am avut experiențe placuta am facut tot posibilul ca toate sa se împacă placutul cu utilul,iar ca toti ceilalti utilizatori ,incercam sa cautam pe cat posibil sa gasim soltutii sa ne fie bine tuturor.

Eu personal pe cat se poate incerc sa imi rezolv problemele cu ajutorul operatorilor care mi se par de nota 1000. Cu angajatii nu mai doresc niciun fel de comunicare, pentru ca m-au pacalit cu ceva odata si am renuntat sa mai merg la sediul orange de la noi

Angajatii Orange ai Serviciului Relatii cu Clientii nu cunosc caracteristicile tehnice ale telefoanelor.
Am dorit sa cumpar un Samsung Galaxy J 8 din 2018 si mi-a trimis alt telefon care nu avea aceleasi caracteristici tehnice ca Samsung Galaxy J8, mi-a trimis un Samsung Galaxy J6 Plus,pentru care m-a asigurat ca are aceleasi caracteristici tehnice.L-am dat retur si mi-a recomandat sa cumpar de pe alte magazine online.

Mircea
Mircea

Mircea

User level
Nivel
2
823 / 2000
puncte
Custom field 2
Mircea

@manacata77 asa e in orice institutie. Unii angajati sunt mai bine instruiti si poseda mai multe informatii, altii au unele lipsuri. N-avem ce face si trebuie sa-i luam ca atare.

Eu personal m-am confruntat cu o atitudine de superioritate (plus că habar nu avea despre ce este vorba deși ar fi trebuit) de două ori cu aceeași persoană din showroom.
A treia oară nu mai vreau să discut cu persoana respectivă.

E de inteles @cocolosh ca sa nu mai doresti sa vorbesti cu aceeasi persoana, atata timp cat la 2 solicitari nu ti-a rezolvat problema. Urmatoarea data incearca sa mergi la un coleg si daca nici acela nu e bazat pe informatii, incearca sa schimbi si magazinul.

Unii dintre ai sunt OK. Altii insa sunt prosti gramada! Habar nu au de ce oferte pot sa-ti faca, deci automat nu cunosc politica Orange. Patit pe propria piele la ultima negociere a abonamentului cand din nou am cerut sa fiu sunat de o doamna cu vechime! Binenteles ca oferta a fost cu totul alta! No...

Angajatii de fiecare data au cautat solutii pentru problemele aparute, dar cu Orange am avut si ceva probleme la un moment dat

In general o parere buna.Imi plac cum sunt organizati cu bonuri de asteptare, civilizat, te asezi la un birou explici problema si ce se poate rezolva pe loc se rezolva.Nu am intampinat vreo situatie neplacuta sau atitudine nepotrivita din partea vreunui angajat pana acum.

Din pacate nu toti angajatii pot oferi solutii la problemele solicitate. Nu toti sunt cunoscatori. Deci pe viitor ar trebui imbunatatit serviciul clienti cu angajati competenti care sa raspunda imediat cand suni, nu sa stai sa asculti robotul pana reusesti sa fii transferat la un operator.

Am o părere foarte proastă despre unii angajați de la Orange, angajați care stau și beau cafea, deși sunt foarte mulți clienți în magazin,(pur și simplu te sfidează), care își ajută prietenii/neamurile, deși sunt și alți oameni care stau la rând. Ar trebui să investiți în angajații dumneavoastră, în a-i învăța cum să fii OM, și cum să tratezi și să respecți un OM.

Mihaela_10
Mihaela_10

Mihaela_10

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_10

Piatra Neamt

Mihaela_10
Mihaela_10

Mihaela_10

User level
Nivel
0
22 / 100
puncte
Custom field 2
Mihaela_10

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!