Întrebare fară răspuns

Despre angajații Orange

Ce parere ai / ce experiențe ai avut cu angajații Orange?

Dacă îți place acest subiect deschis nu ezita să dai clic pe inimioară.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 5

Orange are angajați OAMENI. Așa că înainte de a fii un profesionist, anagajat al unei companii ești OM.
Sunt sigură că Orange oferă angajaților săi training-uri și sesiuni de pregătire și astfel cei mai mulți își fac treaba cu mult profesionalism și dedicare, lucru pe care nu de puține ori l-am remarcat în interacțiunea cu această companie.
Însă, dacă cineva poate a greșit, înainte să îl condamnăm ar trebui să ne punem în pielea sa și poate ar trebui să ne gândim la începuturile carierelor noastre, sau la faptul că fiecare dintre noi am avut o zi mai bună sau mai rea, lucru care uneori poate s-a reflectat în atitudinea noastră și poate implicit a afectat într-un mod pozitiv sau negativ compania la care lucrăm fiecare:)

Atât angajații, cât și operatorii care lucrează la Orange sunt bine aleși și instruiți întrucât sunt oameni care respecta și care ajuta clienții de fiecare data. Felicitări!

In general o parere buna.. Nimeni nu e perfect, ca n-are cum, important e sa faca tot ce poate sa fie bine.. Pana la urma in orice companie angajatii sunt oameni si, daca o companie investeste in pregatirea lor, nu are cum sa le inoculeze si lucruri cu care te nasti sau pe care le inveti inainte de a te angaja.. sa fii responsabil, sa fii perfectionist, etc..

În Shop, în general sunt mulțumit de angajați, mai puțin de cei care profita de cei naivi și le baga pe gat un abonament, deși ei se duc cu bunăvoință sa reincarce/schimbe o cartela la prepay. La 300 și retenție, e loterie, unii mai bine pregătiți, alții de la retenție frizează ridicolul. În general serviciul de relații cu clienții e în cădere libera la Orange, se ia la întrecere cu celelalte companii, posibil din cauza salariilor mici oferite în call center.

Per ansamblu am o parere buna despre angajatii Orange si calitatea serviciilor oferite de ei. Acum trebuie sa fim realisti ca nu toti au acelasi bagaj de cunostinte si ne pot rezolva in aceeasi maniera problemele avute. Depinde de vechimea lui in companie, de cunostintele tehnice avute si cat de bine cunoaste serviciile oferite de Orange.
Oricum munca cu omul este extrem de dificila fiindca au temperamente diferite si de obicei cei din relatii cu clientii sunt un fel de cobai pentru toate frustrarile si experientele negative cumulate in timpul zilei de clienti. Si pentru ca fac fata cu brio si reusesc sa-si pastreze calmul, ba chiar mai mult sa ofere si solutii pentru diverse probleme, eu am toata stima si respectul pentru ei.

În general, părere bună. Dar sunt unii care nu prea au legătură cu job-ul pe care îl prestează. Și, din păcate, nu sunt chiar puțini. Ideea este să nu te superi când ai o problemă și să reîncerci, gândind pozitiv. Eu sunt adeptul zicalei ,,nu există pădure fără uscături".

Vio73, trebuie sa fim si noi mai intelegatori, poate unii sunt la inceput de cariera si n-au un bagaj consistent de informatii. Daca de la inceput suntem duri cu ei si-i vom "injosi", fara sa le acordam o sansa sa invete, vor abandona "lupta" inainte de a o incepe.
In firma la care muncesc, pentru a evita rautatile oamenilor le-am facut angajatilor noi insigne prin care sa evidentieze ca sunt "invatacei si au nevoie de rabdarea si de intelegerea lor in cazul unor mici greseli". Si chiar a mers acest lucru, lumea nemaienervandu-se daca dura mai mult finalizarea lucrului respectiv.

E valabil ce am spus peste tot. Eu nu neg ce spui tu, doar că uneori, în relația cu clientul, e cam neplăcut să nu te descurci. Așa este, ai dreptate, dar când suni la ei să rezolvi ceva și vezi că vorbești singur, e cam dificil de explicat ce va urma.
Partea bună este că la alții e mult mai rău!

Nu contest ca ceea ce zici tu nu este adevarat. Am mai dat si eu peste operatori mai putini experimentati, dar i-am inteles gandindu-ma ca sunt incepatori sau au o zi mai proasta si nu se pot concentra 100%. Unde problema ii depasea cereau ajutorul colegilor si problema mea avea rezolvare. Probabil ca eu sunt mai maleabila din pricina faptului ca lucrez intr-un domeniu in care interactionez tot cu oameni si sunt obisnuita cu "varsarea" nervilor pe primul iesit in cale. De aceea atunci cand sunt in calitate de client la o alta firma incerc sa nu apelez la practica obisnuita a clientului vesnic nemultumit.

A, nu am spus că sunt nemulțumit, ci doar că există sincope. Eu unul, sunt obișnuit și găsesc rezolvarea evitând Serviciul Clienți de cele mai multe ori. În rest de acest serviciu, Orange are oameni foarte bine pregătiți! Din câte știu eu, cei de la 300, nici măcar nu sunt angajați Orange, ci se folosesc servicii externalizate.

Nu poti intelege pe cineva pana nu treci printr-o situatie asemanatoare.Nu va grabiti sa ii judecati!Fiecare dintre noi are cate o zi mai buna.Apoi mai sunt targetele care trebuie atinse,team leaderii. Doar cei care lucreaza / au lucrat vor intelege :”(

@Experimentat, tu ce părere ai despre angajații Orange? :)

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
3261 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!