Întrebare cu răspuns(uri)

De cand am trecut la abonament nu mai pot suna la 333

De cand am trecut la abonament, nu mai pot sa sun la 333. Am făcut abonament pe factura mamei. Cum pot afla cat credit mai am?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Pai, daca e abonament, nu mai esti pe credit ci, in functie de abonamentul ales, ai niste resurse, minute si in retea, minute si sms nationale, minute internationale si internet.. si-atunci, poti suna la 415 sau *115#, sau poti vedea in contul My Orange.. daca ai intrat in comunitate, sigur ai acces la cont si poti vedea la cronos ce resurse ai.. alegand din cont numarul tau, daca sunt mai multe numere pe cont..

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (3)

75%

3 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Doar mama ta poate suna, pentru că dumneaei este titulara contractului.
Puteți vizualiza creditul prin apel la 415 - veți primi un sms cu informațiile solicitate, sau dacă aveți creat cont.
De asemenea, dacă apelați *100# - ramura Cronos și urmați pașii.
Asta în cazul în care aveți abonament și nu Prepay

De asemenea, acest subiect a mai fost dezbătut - https://comunitate.orange.ro/questions/1993439-modalitati-verificare-consumului-resurse-incluse-abonatii-orange

Ca sa intri în legătură cu un consultant Orange, trebuie sa suni la 300. Pentru a vizualiza mai ușor resursele disponibile, poți sa creezi un cont în My Orange, prin apel la 415 sau *100*1*1*1#

Pai, daca e abonament, nu mai esti pe credit ci, in functie de abonamentul ales, ai niste resurse, minute si in retea, minute si sms nationale, minute internationale si internet.. si-atunci, poti suna la 415 sau *115#, sau poti vedea in contul My Orange.. daca ai intrat in comunitate, sigur ai acces la cont si poti vedea la cronos ce resurse ai.. alegand din cont numarul tau, daca sunt mai multe numere pe cont..

Da, dar la abonament e 415. Și nu cred că poți suna. E doar o apelare, de la care primești imediat sms.Se poate și la *100# și din My Orange.

Dacă ai trecut pe abonament nu mai poți suna la 333 pentru info consum fiindca este valabil doar pentru cartela Prepay. Pe abonament, cel mai simplu poți suna la 415.

333 este pentru PrePay. Daca acum esti pe abonament poti suna la 415 Cronos, sau *100#. De asemenea iti poti face si cont My Orange si poti vizualiza toate informatiile acolo.

Cum au scris și alții, 333 e doar pt consultarea creditului în cazul celor de pe prepay. Dacă vrei să vezi resursele și consumul, cel mai simplu, din punctul meu de vedere, e de văzut Cronos din MyOrange.

333 este pentru PrePay, iar pentru abonament 415

Arsaluis
Arsaluis

Arsaluis

User level
Nivel
1
280 / 750
puncte
Custom field 2
Arsaluis

@Andreea_1, te-au ajutat răspunsurile primite? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite.
Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!