Întrebare fară răspuns

Încărcarea unui număr prepay gresit de pe abonament

Ultima versiune a aplicației mobile Orange m-a pus în situația în care am încărcat un număr prepay care nu a fost niciodata activat de cineva. Am greșit o singura cifră și aplicația mi-a dat verde la reincarcare cu toate că în ultima versiune numărul trebuia să fie neapărat în telefon și activ în rețea pentru a fi reincarcat.
Ce părere aveți? Am trimis feedback și sesizare și am rezolvat cu anularea transferului

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bună Mădălin. Eu am abonament, dar copii mei au cartelă prepay. Am salvat numărul lor în contul meu ca fiind număr administrat de mine.
Sau știu că există posibilitatea de reîncărcarea automată lunară

  • Apelează *100#, serviciul Self Care, și selectează din meniu Reîncărcare Prepay
  • Introdu parola.
  • După introducerea parolei, alege opțiunea Programare, apoi selectează varianta de programare dorită: direct cu opțiune sau cu credit
  • Selectează opțiunea sau valoarea dorită, introdu numărul de telefon și data la care vrei să se efectueze reîncărcarea lunară, cu sau fără confirmare
  • Mai multe informatii legate de reîncărcarea lunară găsiți accesând următorul link: https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/reincarcare-auto...

Știu că sună funny dar trebuie sa fii puțin mai atent cand tastezi numărul și neapărat să îl mai verifici odată înainte de a apăsa butonul de reîncărcare :)

Personal mi s-a întâmplat în urmă cu aproximativ un an. Numărul de telefon pe care îl utilizează soțul meu este un fel de combinație între abonament si prepay - în sensul că sunt anumite resurse lunare incluse în abonament, dar pentru cost suplimentar trebuie reîncărcat abonamentul ca în cazul unui prepay.
Am primit într-o zi credit în valoare de 5 eur pe acest număr. Am sunat la serviciul relații clienți și i-am rugat să îi înapoieze persoanei care a reîncarcat, dar nu au putut să rezolve... reîncarcarea era făcută de undeva din Baia Mare. Nici până în ziua de astăzi nu au fost utilizați cei 5 eur, dar nici nu au fost revendicați de nimeni :)

Poți sa ceri anularea rapid, pana ca cel care a primit creditul sa îl folosească, printr-un apel la Serviciul Clienți, iar tu îți primesti creditul înapoi. I-am răspuns Mihaelei aici, in comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/2023542-imposibilitate-transfer-credit-prepay

Foarte bine ca s-a rezolvat.. de preferat ar fi cum spune si svetalex sa ai numerele salvate in cont, dar, daca nu le ai, sau este o incarcare ocazionala, eu as merge pe varianta copy/paste.. as copia numarul direct din agenda, ca sa evit surprizele.. plus ca, eu sunt, sa zicem perfectionista si, verific de minim 3 ori, cand e vorba de cifre..

De regulă, trebuie mare atenție. Dacă ai greșit, trebuie sunat la 300 sau luat cumva legătura cu Serviciul Clienți și se poate rezolva (se face anulare).

Daca ai reincarcat un alt numar din greseala, trebuie sa ii anunti pe cei de la Orange de acest lucru in primele 24 de ore de la reincarcare fie printr-un apel la Serviciul Clienti, fie pe chat-ul din aplicatia My Orange. Vei primi indrumarile necesare si cei de la Orange iti vor returna valoarea platita in cazul in care cel care a primit creditul sau optiunea aleasa de tine nu a utilizat beneficiile.

Numărul de telefon reincarcat de mine nu era activ în rețea la acel moment iar apoi am aflat că nu era activat de nici un client până la acel moment.Practic sim-ul era sigilat și stătea probabil prim Orange shop

Masori de 10 ori si tai o singura data! Parca asa suna zicala populara.

Exista posbilitatea sa activezi reincarcarea automata a acelui numar in fiecare luna la data de ... cu suma de ... sau optiunea X si nu trebuie sa-ti mai bati capul lunar cu treaba asta.

Daca totusi gresesti, pentru ca suntem oameni si este normal sa mai si gresim, poti suna la serviciul clienti in maxim 24 de ore din momentul rencarcarii, iar daca persoana respectiva nu a consumat din credit o sa-ti primesti banii inapoi.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

@Madalin, ai spus ca ultima versiune a aplicației te-a făcut sa greșești când ai introdus numarul de telefon prepay. Cum adică? Ce este diferit fata de penultima versiune, ca nu îmi dau seama. Eu la toate versiunile, verific numărul de 3-4 ori ca sa fiu sigura. Dacă reincarci un număr, in fiecare luna, poți activa opțiunea reîncărcare automata. In felul acesta dacă l-ai introdus o data corect, in restul lunilor se ocupa Orange de reîncărcare, in momentul in care expira opțiunea.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
2063 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

@Mădălin, te-au ajutat răspunsurile primite? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite.
Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!