Întrebare fară răspuns

De ce s-a modificat programul de fidelizare Orange Thank You?

După aproape 2 ani de când Orange a modificat în favoarea sa programul de fidelitate thank you inca nu am aflat ce a stat la baza acestei hotărâri.
In acel moment Orange a oferit tuturor abonaților care aveau un cont Orange 100 puncte după care le-au retras sub forma de greșeală...
Că și măsuri luate în dauna abonaților :
®Puncte thany you cu 15 % mai puține la valoarea facturii
®Eliminarea punctelor thany you oferite pentru reîncărcări

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Există și părți bune. Printre acestea poate fi enumerat bonusul de vechime. Întotdeauna este loc și de mai bine. Poate că se va introduce net nelimitat și nu va mai fi nevoie de bonusuri din astea suplimentare în net sau altceva. Poate vor fi altfel de reduceri.

Madalin, pentru reincarcarile peste 6 euro exista programul Phone Credit prin care poti achiziona mobile. In ceea ce priveste factura n-am calculat niciodata cate puncte Thank You imi ofera. La o achizitie de mobil foloseam ce aveam in cont si rezolvam problema. Daca tu zici ca s-au redus punctele cu 15% inseamna ca au constatat ca nu era rentabil pentru firma. Probabil unii clienti primeau multe puncte si reducerile pentru mobile erau mai mari decat ar fi trebuit.

Totul se schimba in timp. Eu o iau ca pe o îmbunătățire. Pe de o parte ni s-a luat ceva, pe de alta ni s-a dat altceva: bonus de vechime.

La o factura primeai 25% în puncte deci la 1000 lei primeai 25 puncte thany you..acum primești doar 10% x bonusul de vechime dar cu mult mai puțin decât înainte..
Pentru persoana care nu a înțeles scopul întrebării și nu poate deduce: care a fost motivarea luării acestei masuri fara sa fim anunțați și cu multe bâlbâieli ulterioare?
Precizez că înainte strângeam 40 puncte iar acum doar 18...la același număr de abonamente

Asa e, Madalin, este o reducere considerabila.
Ma dau si eu cu presupusul, ca nu am informatii interne. Presupun ca in trecut marcile de mobile si accesorii ofereau posibilitatea la Orange de a face o anumita reducere la produsele lor. Iar Orange facea acea reducere clientor prin punctele Thank You. Daca respectivele marci si-au inasprit conditiile de reducere, automat si firma Orange a redus din procentul punctelor Thank You oferite la factura lunara.

La telefoane, reducerile de acum câțiva ani, s-au cam ,,evaporat". Adică nu prea mai poți obține reduceri consistente, decât după negocieri aprige, altfel, reducerile sunt infime sau lipsesc cu desăvârșire. Varianta ratelor însă, este destul de accesibilă. Și ai la îndemână și faptul că poți să treci la abonamente cu resurse consistente.

Corect, Madalin. Si la mine se vede un minus considerabil, cu tot bonsul de 13 ani vechime. Insa nu cred ca iti va putea raspunde cineva concret. Ne putem da doar cu presupusul...

Programul de fidelizare s-a modificat o data cu apariția smartphone-urilor. Diferența o fac telefoanele din oferta Orange. Dacă solicitam un telefon cu taste, o sa fie gratuit, indiferent de câte puncte avem. Pana la urma aceste puncte, însemna bani pentru Orange. Noi, cei cu abonamente mici nu strângem prea multe puncte, și nu contam, dar sunt cei care au abonamente foarte mari și primeau puncte foarte multe. Automat, puteau sa își cumpere și smartphone-uri gratuit. Din aceasta cauza, Orange, cred, ca a redus punctele.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
2063 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Vio, mai concret, care schimbări sunt in beneficiul clienților !?

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
2063 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Vio, eu am înțeles ca discutam despre punctele oferite pentru achiziția de telefoane.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
3
2063 / 5000
puncte
Custom field 2
Tina

Valoarea lunara a punctelor thank you a fost redusa încă de acum câțiva ani, când la abonamente cu valoare mica primeai 15%, la cele mai mari 20, 25%. Ulterior, au schimbat politica si au oferit mai puține puncte din valoarea facturii lunare și mai multe din reîncărcare online și plata factura, probabil ca sa te stimuleze sa utilizezi mai mult Contul meu/My Orange. Probabil, ca unii dintre clienți au obținut multe puncte din reincarcari online și apoi reduceri consistente în magazinul online Orange (pana la 150% puncte). Acum, deși valoarea punctelor acordate a scăzut, faptul ca un client cu vechime mai mare de 6-10 ani, beneficiaza de 160-200%, reprezinta un real câștig infim, sau comparabil cu cel din înainte. Ce este sub 6 ani, clar a pierdut la puncte.

s a modificat in mai rau fidelizarea ...in loc sa fie mai multe reduceri la telefoane ...maresc preturile la telefoane...e mai convenabil sa iei de la media galaxy

johnny_reddog
johnny_reddog

johnny_reddog

User level
Nivel
1
136 / 750
puncte
Custom field 2
johnny_reddog

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!