Întrebare cu răspuns(uri)

Ce pot face dacă nu funcționează conexiunea Wi-Fi cu internet prin fibră?

Ce recomandări ați avea în acest caz?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Scos routerul din funcțiune pana la 1 minut, după care alimentat iar, resetat routerul la setările din fabrica și configurat iar și dacă tot nu funcționează, trebuie depusă o reclamație scrisă către operator fie prin apel telefonic la 300, din contul my Orange, sau mail la serviciu.clienti@orange.com

Sau poti intai incerca cu butonul reset apoi daca nu merge opresti routerul si il repornesti.Daca nici asa nu merge suna la serviciul clienti.

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

In ordinea numerelro de pe tricou:

1. Varianta cu reset sau restart a echipamnetului este cea mai la indemana pentru utilizatorul final fara un bagaj prea mare de cunostinte.

2. Apel la serviciul de asistenta.

3. Eventual apelati un prieten, amic, vecin PERSOANA DE INCREDERE si bine intentionata dar care un bagaj de cunostinte ceva mai bogat decat al vostru.

Imposibilitatea de a accesa internetul poate fi data si de un antivirus si/sau firewall prost configurat. O spun din propria experienta avuta cu Avast care dupa un update, pur si simplu m-a lasat fara conexiuneale internet.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
3
2550 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Se dă resetare la ruter. De regulă, dacă e o problemă dîn el, își revine. Altfel, trebuie apelat la Serviciul Clienți. Succes!

La mine la serviciu, este un program care se blochează cand se face update si nu mai merge, pana nu da cineva un restart la server, drept urmare suntem toti blocati, pentru ca, de fiecare dată, colegul care trebuie sa-si rezolve problema nu se mai gândește ca toti folosim acelasi server si rămânem descoperiți.. pentru ca ii da restart, în timp ce noi lucram.. In concluzie, eu sunt afona pe partea de it, dar, cand ceva nu mai merge, am observat ca dupa un restart, de obicei se rezolva.. ca si la telefoane, cand am vazut ca nu si nu, am scos bateria :D... Iar, dacă nu merge după restart, exact cum spunea @FaraUnId sun un prieten.. am facut asta de câteva ori..

Nu știam nimic despre acest ghid, însă l-am “răsfoit”. Ii încurajez pe toți sa îl utilizeze ori de câte ori întâmpina probleme cu routerul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus