Întrebare cu răspuns(uri)

Cum dezactivez casuta vocala?

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!

Sintetizăm aici principalele variante prin care se poate dezactiva mesageria vocala:

  • My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos)/ Servicii/ Mesagerie vocala/ Dezactivare
  • apel la *100#  ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala)/ ramura 4 (mesagerie vocala)/ ramura 1 (dezactivare)
  • Djingo
  • apel la 300
  • Orange shop

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

O varianta ar fi aceasta.. My Orange - mai multe - servicii - mesagerie vocala - dezactiveaza..
Sau apel la *100# - ramura 5 roaming - ramura 4 mesagerie - ramura 1 dezactivare..

Poți sa apelezi numărul 555 și sa urmezi pașii, sa urmezi pasii apelând *100# sau accesând contul My Orange, secțiunea “Servicii”.

Pentu mine nici macar.. pentru că se poate da un mesaj pe una dintre variantele existente la acest moment și cand vine semnalul iti dai seama imediat.. ca primesti feedback :D

Merge din cont, de la *100#, etc. Dacă nu reușești, poți suna la 300, poți să-l contactezi pe chat Djingo sau te poți deplasa în Shop sau la parteneri. Succes!

Ai dreptate, cocolosh, nici mie nu-mi place mesageria vocala, mai ales cand intra nu din cauza lipsei de semnal ci fiindca cealalta persoana nu vrea sa raspunda. :(

@Romy, dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite.
Mulțumim!

Nici mie nu mi-a plăcut căsuța vocală niciodată; îți încarcă telefonul cu mesaje, cu nr persoanelor care te-au apelat. N-am reușit s-o dezactivez din meniu , m-am deplasat la șhop si m-au ajutat cei de acolo s-o dezactivez.

Poți sa apelezi numărul 555 și sa urmezi pașii Sa urmezi pasii apelând *100# sau accesând contul My Orange, secțiunea “Servicii”.

Odată intrat în Comunitate afli multe lucruri noi,sincer vorbind nu stiam de acest tip de cod.Multumesc mult și o seară plăcută.

Eu imi amintesc ca am dezactivat mesageria vocala sunand la 300, am ascultat robotelul si prin primele ramuri era ceva cu dezactivarea casutei vocale. Te pune sa apesi 1 parca si inca o data 1 pentru confirmamea actiunii.

Vio 73 ai dreptate că fiecare dintre noi își aduce o anumită contribuție, de a afla în cel mai scurt timp anumite lucruri, răspunsuri la întrebări, dar cel mai interesant este ca se poate comunica cu foarte multe persoane care au păreri și idei diferite.

Cu siguranță! E bine să împărtășim cu toții experiențe plăcute sau mai puțin plăcute despre serviciile și produsele Orange sau de la alții.
Referitor la căsuța vocală, o dezactivez prima dată atunci când activez un număr prepay, de la *100#.

Apelezi serviciul clienti si te pot ajuta cei de acolo . Sau cred ca mai merge si la *100#. Dar la serviciul clienti, ( 300 ) este mai rapid.

Mihai_9
Mihai_9

Mihai_9

User level
Nivel
0
83 / 100
puncte
Custom field 2
Mihai_9

Va salut !
In legatura cu aceasta Casuta Vocala...
Multi utilizatori (printre care si eu ) o dezactiveaza din cauza CA INTRA NECONTROLAT !!! adica dupa minimul de apeluri presetat de ORANGE.

Adica utilizatorul NU poate controla din SETARI ca dupa 5 sau n apeluri aceasta sa se activeze singura !

DE ce setarile ORANGE sunt pe Default (daca nu gresesc ) la 3 apeluri si nu la 7-15 etc ??
Si puteti activa optiunea in timpul apelului,ca acesta sa fie manual redirijat catre casuta vocala,prin optiunea unei comenzi aparuta pe display,in timpul apelului...nu este greu de realizat !

*Oferiti facilitatea,ca virgula..casuta vocala sa cedeze convorbirea ,prin afisarea optiunii raspunderii la apel,aflata activa pe telefon,chiar daca casuta vocala este activata in curs de play pe mesajul de intampinare etc.
La fel,o alta problema deosebit de suparatoare este,DE CE ati legat Casuta Vocala de serviciul,unde iti apare apelurile pierdute ?

Cu stima !

Celik
Celik

Celik

User level
Nivel
0
62 / 100
puncte
Custom field 2
Celik

@Celik, mulțumim pentru feedback și sugestii! Le vom redirecționa către colegii care se ocupă de acest serviciu.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!