Întrebare cu răspuns(uri)

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala la Orange?

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat. Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:

  • din aplicația My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos) -> Servicii -> Mesagerie vocala -> Dezactivare
  • din contul My Orange accesat pe calculator - secțiunea Servicii -> Mesagerie vocala
  • apel gratuit la *100# - alegi ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala) -> ramura 4 (mesagerie vocala) -> ramura 1 (dezactivare)
  • chatbot Djingo din orange.ro
  • apel la 300
  • Orange shop

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (415)

Da (1088)

72%

1088 membri au votat cu DA

415 membri au votat cu NU

72% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 4 din 4

@ade13,La mine funcționează apelul în așteptare, inclusiv pe 4G, in schimb mesajul de la căsuța vocală nu intră dacă sun de pe 3G pe 4G, hiba aceasta încă nu a fost rezolvată la ORO.

Salut, arsradu!
Daca numarul Orange de pe care accesezi codul ##002# este cartela PrePay, primesti, intr-adevar, mesaj de eroare. Accesul la redirectionari este disponibil numai abonatilor.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Salut Orange Assistant!

Numarul este intr-adevar de prepaid, ceea ce explica de ce nu functioneaza chestia asta. Mersi frumos de informatii. Nu stiam chestia asta.

Ceea ce mi se pare ciudat, si poate se poate updata acest feature, e ca totusi accesul la redirectionarea catre casuta vocala este gratuit pentru toata lumea, din cate stiu eu. Deci...nu vad de ce nu ar putea sa functioneze la fel si pe prepaid.

Cred ca motivul pentru care s-a decis chestia asta este pentru ca, in general (si asta e iarasi un feature care nu inteleg de ce nu ar fi disponibil si pentru prepaid), nu poti face redirectionarea apelurilor catre un alt numar de telefon, decat daca esti abonat. Ceea ce are un oarecare sens. Dar catre casuta vocala...consider ca nu ar trebui sa fie nicio diferenta daca clientul e prepaid sau abonat.

Cu alte cuvinte, daca intentia de redirectionare este catre casuta vocala, sa o poti face cu cod indiferent daca numarul care cere redirectarea e prepaid sau abonament.
Iar in ceea ce priveste anularea redirectionarilor...chiar nu vad de ce ar fi vreo diferenta intre abonament si cartela. :)

Mai pe scurt:
daca ceri redirect catre alt numar si esti prepaid -> deny
daca ceri redirect catre casuta vocala si esti prepaid -> allow
daca ceri anularea tuturor redirectionarilor (vei avea doar redirectionari catre casuta oricum) -> allow

Plus ca, din ce pot eu sa-mi dau seama, nu e o problema sa-ti activezi/dezactivezi casuta vocala de pe prepaid. Nu asta e problema. Doar ca n-o poti face usor, cu cod.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:

din aplicația My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos) -> Servicii -> Mesagerie vocala -> Dezactivare
din contul My Orange accesat pe calculator - secțiunea Servicii -> Mesagerie vocala
apel gratuit la *100# - alegi ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala) -> ramura 4 (mesagerie vocala) -> ramura 1 (dezactivare)
chatbot Djingo din orange.ro
apel la 300
Orange shop

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!