Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala?
Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat. Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:
Alte răspunsuri
Pagina 4 din 4
@ade13,La mine funcționează apelul în așteptare, inclusiv pe 4G, in schimb mesajul de la căsuța vocală nu intră dacă sun de pe 3G pe 4G, hiba aceasta încă nu a fost rezolvată la ORO.
Salut, arsradu!
Daca numarul Orange de pe care accesezi codul ##002# este cartela PrePay, primesti, intr-adevar, mesaj de eroare. Accesul la redirectionari este disponibil numai abonatilor.
Salut Orange Assistant!
Numarul este intr-adevar de prepaid, ceea ce explica de ce nu functioneaza chestia asta. Mersi frumos de informatii. Nu stiam chestia asta.
Ceea ce mi se pare ciudat, si poate se poate updata acest feature, e ca totusi accesul la redirectionarea catre casuta vocala este gratuit pentru toata lumea, din cate stiu eu. Deci...nu vad de ce nu ar putea sa functioneze la fel si pe prepaid.
Cred ca motivul pentru care s-a decis chestia asta este pentru ca, in general (si asta e iarasi un feature care nu inteleg de ce nu ar fi disponibil si pentru prepaid), nu poti face redirectionarea apelurilor catre un alt numar de telefon, decat daca esti abonat. Ceea ce are un oarecare sens. Dar catre casuta vocala...consider ca nu ar trebui sa fie nicio diferenta daca clientul e prepaid sau abonat.
Cu alte cuvinte, daca intentia de redirectionare este catre casuta vocala, sa o poti face cu cod indiferent daca numarul care cere redirectarea e prepaid sau abonament.
Iar in ceea ce priveste anularea redirectionarilor...chiar nu vad de ce ar fi vreo diferenta intre abonament si cartela. :)
Mai pe scurt:
daca ceri redirect catre alt numar si esti prepaid -> deny
daca ceri redirect catre casuta vocala si esti prepaid -> allow
daca ceri anularea tuturor redirectionarilor (vei avea doar redirectionari catre casuta oricum) -> allow
Plus ca, din ce pot eu sa-mi dau seama, nu e o problema sa-ti activezi/dezactivezi casuta vocala de pe prepaid. Nu asta e problema. Doar ca n-o poti face usor, cu cod.
Redirecționarea către nr. ##002# merge doar cu datele activate.
Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:
din aplicația My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos) -> Servicii -> Mesagerie vocala -> Dezactivare
din contul My Orange accesat pe calculator - secțiunea Servicii -> Mesagerie vocala
apel gratuit la *100# - alegi ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala) -> ramura 4 (mesagerie vocala) -> ramura 1 (dezactivare)
chatbot Djingo din orange.ro
apel la 300
Orange shop
Ioooo a răspuns
Razvan a răspuns
un anonim a răspuns
Orange Assistant a răspuns
Razvan a răspuns
un anonim a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
Ade13 a răspuns
FLo1 a răspuns
Ade13 a răspuns
Ade13 a răspuns
Ade13 a răspuns
FLo1 a răspuns
Ade13 a răspuns
FLo1 a răspuns
FLo1 a răspuns
DanielaH a răspuns
FLo1 a răspuns
Ibercan a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Sorin_11 a răspuns
DanielaH a răspuns
Celik a răspuns
Ghizela Angelica a răspuns
Mihai_9 a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.