Întrebare cu răspuns(uri)

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala la Orange?

Cum dezactivez casuta (mesageria) vocala?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri! Facem aici un rezumat.

 

Pentru a dezactiva căsuța vocală (mesageria vocală) puteți folosi una dintre variantele de mai jos:

  • din aplicația My Orange, secțiunea "Mai multe" (dreapta jos) -> Servicii -> Mesagerie vocala -> Dezactivare
  • din contul My Orange accesat pe calculator - secțiunea Servicii -> Mesagerie vocala
  • apel gratuit la *100# - alegi ramura 5 (Roaming, International si mesagerie vocala) -> ramura 4 (mesagerie vocala) -> ramura 1 (dezactivare)
  • chatbot Djingo din orange.ro
  • apel la 300
  • Orange shop

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (93)

Da (301)

76%

301 membri au votat cu DA

93 membri au votat cu NU

76% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

*100# si tastezi

Ibercan
Ibercan

Ibercan

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
Ibercan

Pai totu-i roz pana sa trecem la date concrete. Uite un prepay in perioada de gratie care desi zice ca n-are... totusi are, desi se zice ca se poate dezactiva... nu se poate. Situatia aceasta mie mi se pare ca steaua lui Eminescu: "Era pe cand nu se vedea / Azi o vedem si nu e." Vai Orange, Orange... ce-mi faci tu mie.....

@DanielaH: Multumesc de raspuns si promtitudine. Voi mai testa la o prima activare a numarului respectiv.
Re-edit: Totusi mi se parea haios ca mentioneaza "nu se poate activa serviciul..." cand de fapt el este deja activ :)

Cartela prepay activa, mesagerie dezactivata. Altfel ramaneam cu ea.... :) Era utila intr-un fel cand, folosind al doilea SIM, cel de Orange trecea in stand by.... adica era ca si cum nu mai aveai semnal pe Orange cand celalalt sim era folosit fie date fie voce.

Noroc cu mesageria vocala. In timp ce vorbesc la telefon si ma suna altcineva, nu imi apare deloc apelul in asteptare, nu stiu ca sunt sunata. Dupa ce inchid vine sms de la mesageria vocala ca am avut un apel. Mentionez ca e activat din telefon apelul in asteptare. Nu merge in niciun telefon. Ce sa ii mai fac?

Ade13
Ade13

Ade13

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Ade13

@Ade13: Bun venit in Comunitate. Sa detaliem putin problema. Din ceea ce relatezi lipseste un detaliu: ai telefon dual sim cu 2 simuri active? Iar sms-ul de apel pierdut vine de pe sim diferit de cel pe care aveai initiat/preluat apel voce sau servicii de date mobile?
Revino cu detalii cand poti.

Am un dual sim, dar numai o cartela bagata, Samsung S10.
Da, daca sunt intr-o convorbire si in timpul acela ma suna o alta pesoana, eu habar nu am.
Am incercat si in alt telefon cu o singura cartela si e tot asa. Am bagat alta cartela in acest dual sim si merge, vad cine ma suna si pot raspunde. Inseamna ca telefonul e ok.

Ade13
Ade13

Ade13

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Ade13

@Ade13: In acest caz, împreună cu un reprezentant Orange, analizati ce nu este ok la configurarile de pe SIM gestionate de Orange si pe care nu le poti face singura de pe telefon. Alegi varianta cu apel la 300 sau chat Djingo si ar trebui sa se rezolve problema imediat. Revino pe topic cu noutati despre stadiul problemei.

Am sunat 2 zile la nr 300, dar am dat doar de niste domnisoare foarte plictisite si obraznice, care ma trimiteau la orange shop. Alea de la orange shop ma puneau sa sun si tot asa. Mi-au schimbat cartela. Azi dimineata, in sfarsit a raspuns o adevatara doamna, Doamna Cristina care a avut rabdare si a facut tot posibilul.
A facut toate setarile cartelei si a zis ca din partea lor e ok totul. Uneori a mers telefonul, uneori nu.
Apoi am citit ce ati zis voi cu reteaua 4G. Am zis, hai sa dezactivez apelul 4G. Acum merge. In sfarsit vad apelul in asteptare, vad cine ma suna in timpul convorbirii :))
PS. Cand sunati la 300 aveti rabdare, sunt si oameni seriosi, putini dar exista :))

Ade13
Ade13

Ade13

User level
Nivel
0
93 / 100
puncte
Custom field 2
Ade13

Fara apel 4g (hd voice) se degradeaza calitatea vocii... mai exact revii cu vocea in 3G... de ce ai vrea sa degradezi o functie ce ofera calitate apelurilor numai tu stii... e problema telefonuluii ca nu-ti vede call waiting-ul, mai degraba faci update firmware, schimbat terminal etc... cu unul care merge cu toate corect.
S10 merge oki din cate stiu cu firmware european/rom, A70, 50, 51, 71, A30s are sotia si merge perfect call waiting cu 4g call (hd voice) etc... toate merg cu call waiting si 4g call.

Din pacate ##002# functioneaza pe toate retelele...mai putin pe Orange.

Din cate pot eu sa-mi dau seama, implementarea e diferita. Asa ca, ceea ce functioneaza la majoritatea operatori, nu functioneaza la Orange.

@arsradu, codul ##002# este folosit pentru anularea redirecționărilor.
Ce se întâmplă când îl tastezi? E am făcut acum o probă și funcționează.

Buna Daniela!

Atasat mai jos screenshot-uri de pe iOS si Android dupa tastarea acelui cod.
Daca ar trebui sa mearga, la mine nu cred ca a mers vreodata. :)) Asa cum nici codurile standard de activare a redirectionarilor (cand nu esti in aria de acoperire de exemplu) nu par sa functioneze nici ele. Sau poate nu stiu eu cum. Posibil bug...?

Eu unul am presupus dintotdeauna ca asa e implementarea la Orange. Atipica. :)) Si avand in vedere ca inca nu exista un mesaj simplu pentru cazul in care nu se raspunde dupa 30s (si nu ai casuta activata), sa stie omu' ca nu esti pe langa telefon, nu ma astept sa se rezolve prea repede nici chestia asta. Dar cine stie? Poate, poate. :))

@ade13,La mine funcționează apelul în așteptare, inclusiv pe 4G, in schimb mesajul de la căsuța vocală nu intră dacă sun de pe 3G pe 4G, hiba aceasta încă nu a fost rezolvată la ORO.

Salut, arsradu!
Daca numarul Orange de pe care accesezi codul ##002# este cartela PrePay, primesti, intr-adevar, mesaj de eroare. Accesul la redirectionari este disponibil numai abonatilor.

Salut Orange Assistant!

Numarul este intr-adevar de prepaid, ceea ce explica de ce nu functioneaza chestia asta. Mersi frumos de informatii. Nu stiam chestia asta.

Ceea ce mi se pare ciudat, si poate se poate updata acest feature, e ca totusi accesul la redirectionarea catre casuta vocala este gratuit pentru toata lumea, din cate stiu eu. Deci...nu vad de ce nu ar putea sa functioneze la fel si pe prepaid.

Cred ca motivul pentru care s-a decis chestia asta este pentru ca, in general (si asta e iarasi un feature care nu inteleg de ce nu ar fi disponibil si pentru prepaid), nu poti face redirectionarea apelurilor catre un alt numar de telefon, decat daca esti abonat. Ceea ce are un oarecare sens. Dar catre casuta vocala...consider ca nu ar trebui sa fie nicio diferenta daca clientul e prepaid sau abonat.

Cu alte cuvinte, daca intentia de redirectionare este catre casuta vocala, sa o poti face cu cod indiferent daca numarul care cere redirectarea e prepaid sau abonament.
Iar in ceea ce priveste anularea redirectionarilor...chiar nu vad de ce ar fi vreo diferenta intre abonament si cartela. :)

Mai pe scurt:
daca ceri redirect catre alt numar si esti prepaid -> deny
daca ceri redirect catre casuta vocala si esti prepaid -> allow
daca ceri anularea tuturor redirectionarilor (vei avea doar redirectionari catre casuta oricum) -> allow

Plus ca, din ce pot eu sa-mi dau seama, nu e o problema sa-ti activezi/dezactivezi casuta vocala de pe prepaid. Nu asta e problema. Doar ca n-o poti face usor, cu cod.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!