Întrebare fară răspuns

Răspunsuri

Salut!
Depinde ce portezi și din ce rețea. Eu am portat un număr de telefon fix și a durat 14 zile. În mod firesc, Orange mi-a alocat un număr temporar la noul abonament și după aceea am primit numărul portat.
În mod normal, o portare durează între 3 și 24 de zile, în funcție de situație..
Mai multe detalii aici:

https://www.orange.ro/abonamente/oferta-portare/index.html

Succes !

Conform reglementarilor ANCOM, portarea se realizeaza in 3 zile lucratoare. Procesul se poate prelungi din motive tehnice, dar nu mai mult de 25 de zile lucratoare.
https://www.orange.ro/abonamente/oferta-portare/index.html

Posibil sa întârzie portarea de la operatorul donor, care poate fi din cauze ce țin de natura tehnica sau administrative, ca nu fac fata la numarul cererilor de portare. De la ce operator ai plecat?

Eu am facut cerere de portare in data de 15, am primit un sim Orange cu alt numar, iar portarea trebuia sa fie facuta in data de 21, dar, au mai intarziat cei de la Vodafone portarea cu 1 zi. Orange a dat sms cu intervalul de portare si, in data de 22, dupa pranz, deja suna noul telefon, pentru ca se incheiase portarea.. Depinde cum ai facut cererea de portare, daca a fost telefonic, trebuiau trimise niste documente si primeai un contract pe care sa-l trimiti inapoi semnat si trebuia sa suni pentru a-ti fi activat sim-ul nou.. daca ai facut cerere de portare intr-un Orange shop, tot acolo ar trebui sa mergi sa vorbesti sau sa contactezi serviciul clienti, telefonic la 300 sau prin chat, cu transfer la un consulant.. Portarea nu te scuteste de a plati datoriile pe care le ai la vechiul furnizor.. poate fi si asta un motiv sa-ti amane portarea.. Ai dat putine informatii.. Pot fi multe motive pe care numai tu si furnizorii de telecomunicatii le stiti..
Numarul temporar este necesar pentru a putea comunica pana se rezolva transferul..

Ionut,detaliaza problema sa o intelegem...te-ai portat si nu ti sa dat nr de tel temporar?poate este o problema.Suna la serviciul clienti de pe un alt nr,explica situatia si intreaba ce se intampla

De regulă, portarea durează câteva zile (maxim 4-5). Sigur, legal poate dura și mai mult, dacă procedura este mai grea. Cine știe ce s-a întâmplat! Trebuia însă să primești un număr temporar, pe care să-l folosești între timp. Trebuie să iei legătura din nou cu operatorul (reprezentanții lui) și să-i întrebi ce se întâmplă!

In trecut au fost si cazuri dovedite de ANCOM in care cei de la Telekom au fost amendati pentru nerealizarea portarii unor numere de telefon si întârzierea procesului de portare pentru alte numere de telefon

Sursa - http://www.ancom.org.ro/ancom-amendeaza-telekom-mobile-pe...

In momentul in care un client inainteaza o cere de portare, operatorul de la care pleca trebuie sa introduca in baza de date comuna pe care o au la dispozitie operatorii telecom, cateva date tehnice de identificare a respectivului numar de telefon precum si avizul pozitiv sau negativ privind portarea.

Daca "din greseala" - a se citi si ghilimelele - operatorul incurca o cifra din cadrul acelor date tehnice, procesul de portare nu poate fi realizat iar cerere initiala de portare se anuleaza.

@Toma dumitru ionuț - Pentru că întrebarea ta nu este foarte clara, vom închide acest topic aici. Dacă situația ta mai este de actualitate, te rugăm să revii cu o întrebare noua în care să ne oferi mai multe detalii.
Mulțumim!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!