Întrebare fară răspuns

Cost suplimentar foarte mare

Am facut cost suplimentar din date mobile de aprox 160 de euro..de 2 saptamani incerc sa primesc un raspuns si nu mi se spune ceva exact..sunt plimbat dintr un departament in altul...acest cost suplimentar a fost facut in aprox 2 min ..se bat cap in cap datele pe care le am eu in my orange cu cele avute de orange! A mai patit cineva ceva de genul? Cum ati rezolvat problema?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Verifica sa nu fi făcut vreun update telefonul. Poate ai dat din greșeală descărcare prin rețeaua de date mobile (sau altcineva, copilul de exemplu). De obicei se descarca pana la 2-3 GB de date care costa destul de mult dacă erai cu resursele de internet pe terminate.
Poți sa ii dai o căutare în telefon pentru perioada respectiva sa vezi ce s-a descarcat sau din setări se poate verifica ce aplicație a consumat cele mai multe resurse și când.
Mai exista și varianta unui apel la numere de prin tarile bananiere, știu ca africanii și nu numai se ocupa cu astfel de lucruri. Verifica și registrul de apeluri.
Dacă este totuși o eroare de sistem se va rezolva cu siguranță pana în ziua facturării, mai ales dacă ai făcut sesizare.

Este destul de greu sa reusesti sa faci cost suplimentar de 160 euro in aproximativ 2 minute doar din trafic de date. Asta ar insemna sa ai un volum extrem, extrem de mare de date in cele aproximativ 2 minute.

Poti merge intr-un magazin Orange si sa soliciti in desfasurator al traficului de date pentru a vedea exact de unde vine problema.

De asemena, verifica aplicatiile pe care le ai instalate in telefon si vezi care din ele au tinut conexiunea la internet deschisa.

Nu este chiar asa greu, dacă prinzi o conexiune stabila 4G+, merge download-ul de rupe. Eu am acasă un router de la Orange care funcționează prin conexiune mobila de date și zbârnâie pe torenți :)

Daca ne referim la un abonament de voce, tariful standard dupa consumarea pachetului de date din abonament este de 1 euro / 200 MB.

La un cost suplimentar de 160 euro in cca 2 minute, se traduce prin faptul ca in cele 2 minute ai facut un trafic de cca 32 GB. De asta spun ca este putin probabil ca acei 160 euro sa fie facuti in aproximativ 2 minute.

Exista si varianta unei erori in sistem si de acolo sa provina acel cost suplimentar. De asta recomandarea mea a fost sa mearga intr-un magazin si sa solicite un desfasurator al traficului de date.

Ai utilizat cumva aplicația tik-tok? Datele de consum din telefon ce spun?. Nu te baza prea mult pe cronos, acolo informația se actualizează mai greu și cu întârziere.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Daca datele de la Orange se bat cap in cap cu cele din My Orange, contacteaza serviciul clienti pe mail si trimitele aceste informatii, capturi sau ce mai ai tu.. vor verifica si vei primi un raspuns in urma verificarilor lor, presupun ca este o situatie care se va rezolva...
https://www.orange.ro/eContact/

Ceva nu este in regula. Te sfatuiesc sa depui o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, ca sa analizeze atent problema. Mi se pare ca ceva e exagerat si nu stiu daca se poate face un asemenea cost, indiferent de cate update-uri face telefonul in doua saptamani! De-aia este bine sa se ofere cost control sau net nelimitat!

Mie mi s-a intamplat anul trecut ca trecand din greseala prin Macedonia si fiind zona montana nu ma puteam conecta la reteaua lor. Am luat legatura cu un operator Orange mi-a recomandat cateva retele dar fara succes. Cand am intrat in tara si am sunat la cronos aveam in jur de 50 euro cost suplimentar. Am luat legatura iar cu operatorii Orange, le-am explicat situatia intampinata, faptul ca discutasem anterior cu un alt operator si n-a putut sa ma ajute cu semnalul...Eu facusem si printscreen-uri la retele afisate si faptul ca nu se conecta la internet si le-am trimis si pe e-mail toata intamplarea. In cateva zile am primit raspuns favorabil de la Orange ca-si asuma problemele aparute in reteaua partenera si ca trebuie sa achit acel cost si-n urmatoarea factura va fi scazut. Deci o rezolvare va fi si pentru tine. Intra pe desfasurator, fa printscreen-uri cu intervalul cu problema si trimite e-mail pe adresa reclamatii@orange.ro.
Succes!

Ceva s-a întâmplat. Dar, e posibil ca consumul suplimentar de date mobile sa îți fi produs paguba. Totuși, ca sa te lămurești, cere explicații.

Laura.cio
Laura.cio

Laura.cio

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Laura.cio

@Mihaela, la tine costul suplimentar a fost în roaming, la ce tarife sunt în afara SEE, ai scăpat ieftin cu 50 euro, noroc ca a impus UE acest plafon, ca să nu mai existe costuri aberante de 1-2000 euro.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

@Ascary,
Aia nu era greșeală, era hobby.

Oricum, mi se pare enorm de mult 160 de euro cost suplimentar. Trebuie sesizat la serviciul.clienti@orange.ro și stabilită cauza, așa cum spuneam anterior.

Ca sa-ti fie de ajutor / Cere desfasurator / Si vei vedea imediat / Traficul ce-ai consumat / Poate este o eroare / Ce a fost chiar in retea / Vorbeste cu consultantul / Cred ca te va ajuta

@Ciprian, s-a rezolvat situația cu costul suplimentar? Ai aflat de unde provine?
Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite.
Mulțumim!

Nu am primit nimic concret. Doar mi s-a spus ca asta e costul si trebuie sa platessc..am vorbit la relatii clienti de mai multe ori...prima data mi s-a spus ca o sa platesc jumatate din suma ...la ultimul telefon mi s-a facut o reducere de 20 de euro din suma totala! Nu-mi ramane decat sa apelez la protectia consumatorului si asta o sa si fac! Le dau concret mesajele din aplicatia my orange si tot degeaba!

Nu îmi imaginez cum ai făcut cost suplimentar in doua minute, dar îți pot relata pățania mea. Acum câțiva ani, m-am întors din Italia, după o vacanța de trei săptămâni. Ajunsă in România, nu știu cum am activat datele mobile. Abia primisem primul smartphone. Nu prea ma pricepeam. Cert este ca eram convinsă ca sunt pe wifi. Mi se părea incredibil ca am internet peste tot (eu eram ferm convinsă ca nu pot avea, altfel, conexiune cu cartela mea de voce, deoarece un consultant m-a convins sa nu renunț la cartela de internet din cauza ca pe cea de voce nu se poate activa Internetul). Și deci, am consumat. Ma gândeam ce evoluție, in trei săptămâni de absenta s-a instalat wifi peste tot (naivitatea...). M-am trezit când a venit factura. O suma imensa. O suta sau doua de euro, nu mai știu. Dar era mult. Am găsit înțelegere la Orange. Am explicat situația și mi s-a aprobat sa achit suma și sa mi se regularizeze ulterior, pe măsura ce se emiteau facturi. Câteva luni nu am avut facturi de plătit pentru ca se scădeau din suma respectiva. Deci, te sfătuiesc sa faci și tu ca mine. Mergi la un magazin Orange și roagă -i sa îți trimită un fax către cei care pot lua acesta decizie. Explica ce s-a întâmplat și cere sa ți se “scadă “ acest cost. Este mai simplu decât sa mai alergi pe la Protecția Consumatorului și etc. Știu prin ce treci, așa eram și eu. Ma gândeam sa plec de la Orange. Dar am găsit înțelegere și am rămas. Oricum de achitarea facturii nu scapi chiar dacă mergi la instituțiile de control.

Te-ai uitat pe desfășurătorul facturii? Ai comparat sesiunea de date din telefon cu ce a înregistrat cronos? Ai folosit vreo aplicație care ți-a făcut consum mare de date?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Cum ai rezolvat problema costului suplimentar
Azi am aflat și eu că la Orange 1mb costa aproape 1 Euro. Mi se pare înșelătoarie mai ales că niciodată nu am fost informat de acest tarif. Mă gândesc sa nu plătesc și să arunc portocala la gunoi după aproape 15 ani de abonament

@Utilizator, nu este adevărat. După terminarea resurselor ești tarifat cu 1 euro / 200 MB internet național. Nu știu de unde ai scos-o pe asta cu 1 euro/ 1 MB.

@Utilizator poti sa ne spui si noua, de unde ai aflat aceasta informatie? Ne poti da un screen/o poza? Si eu sunt client Orange de mai bine de 18 ani, dar, n-am intalnit pana acum o astfel de situatie... :)

@Utilizator vezi ca ai fost informat gresit, sau poate ai inteles tu gresit. Nu ar mai fi avut Orange atatia clienti si in mare parte multumiti de serviciile oferite, daca ar fi costat Mb atat de mult.

Am atasat printscreenuri din aplicatia My orange care imi spune ca la ora 04:58 am epuizat traficul inclus in abonament... cand am vb la relatii clienti mi-au spus ca in aceasi noapte la ora 2:50 pana la 3 si ceva am o sesiune de aproximativ 140 de euro...nu stiu cum e posibil ..se bat cap in cap...oricum m am portat in alta retea.....ce va pot spune e ca nu m au bagat in seama cu nimic...m au trimis dintr o parte in alta...le am spus ca merg cu telefonul la ei sa il vada cineva sa mi spuna dc am facut acest cost....nu s-a putut! Si ca sa fie totul bine le am spus ca la semnarea contractului am platit o factura in avans...mi s a spus ca daca vreau acei bani inapoi trebuie sa fac o cerere... :))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!