anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme vizualizare Ro alert

Bogdan1
Junior
Buna, am o problema cu mesajele venite de pe ro alert...cand le vizualizez apar tot felul de caractere(vezi atash)..., detin un Samsung Galaxy Note 8 cu softul la zi...Exista o rezolvare?
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Posibil să aibă soft pentru altă regiune.

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

Miha_Z
#StarMember
Te pune sa inveti alta limba:)) Vezi ca nu cumva sa fie vreo replica.

Bogdan1
Junior
Modelul este SM-N950F, achizitionat din ro si are status oficial...

Miha_Z
#StarMember
A fost cumparat din magazin de telefonie sau este SH si posibil decodat?

Jay
Campion certificat
Destul de vechi mesajul.. eu as fi incercat sa merg la un service sa vad daca stiu ei ce se poate face..

Bogdan1
Junior
Este nou achizitionat din magazin...si soft original de fabrica.

Bogdan1
Junior
Primul mesaj este importat de pe tel.vechi un N9005 tot cu soft original de fabrica

Miha_Z
#StarMember
Daca ai probleme doar cu mesajele de la Ro alert, parerea mea e ca trebuie sa iei legatura cu un operator Orange, poate e ceva din sistem. Incearca sa suni la 300 si apoi 520 pentru a intra in legatura directa sau varianta de chat.

Vio73
#StarMember
Ceva nu este în regulă! Chiar nu știu ce să zic, dar ar trebui să-i întrebi pe cei de la Ro Alert ce se întâmplă. Sigur, în caz că nu ai tu vreo setare aiurea.

Razvan
#StarMember
Modifica limba la mesaje celule?, poate e trecuta koreeana by default.

Ascary
Campion certificat
Daca telefonul tau nu a fost cumpărat de la Orange este posibil că acesta sa nu fie configurat pentru Ro-alert. El are nevoie de setări suplimentare că să funcționeze corect Ro-alert. Trebuie sa mergi într-un Orangeshop sau sa suni la relații cu clienții.

Miha_Z
#StarMember
Razvan, din cate stiu, nu poate fi varianta spusa de tine. Observ ca el are telefonul in limba engleza iar mesaje sunt primite in alta limba. I s-a intamplat pe 2 mobile aceasta problema. Deci este o eroare de sistem si doar operatorii o pot rezolva.

Bogdan1
Junior
Multumesc pentru raspunsuri...am sa iau contact cu ei si revin cu rezolvarea...:)

Miha_Z
#StarMember
Cu placere. Asteptam sa vii cu feedback-ul operatorului. :))

eda2k
Cunoscător
Salut! În setările Transmisiei Celulare (Cell broadcast), poți selecta și limba, poate acolo e problema .. Sau altă problemă, mai puțin probabilă - lipsa unui anumit font, astfel încât smartphone-ul nu poate reprezenta grafic textul ? Succes !