Întrebare cu răspuns(uri)

Bineînțeles că Departamentul Tehnic. El este cel avizat să rezolve probleme de acest fel. Sigur, după ce se analizează sesizarea la alte departamente. Există unele termene în care se fac verificările de rigoare, după care se dă o soluție.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cu siguranta departamentul tehnic.. se face o sesizare la serviciul clienti, in urma careia primesti un mail si exista un termen in care esti sunat, pentru rezolvarea problemei..

Eu am primit răspuns la sesizări in plic prin posta. Am primit și emailuri dar cele mai multe au fost in scris. Tot adevărat este că sesizările mele erau atât de elaborate și documentate încât mereu am primit răspuns pozitiv. De aceea spun mereu,contează persoana la care ajunge sesizarea dar și cât de bine este construită sesizarea.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!