Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Departamentul unde ajung sesizările.
Bineînțeles că Departamentul Tehnic. El este cel avizat să rezolve probleme de acest fel. Sigur, după ce se analizează sesizarea la alte departamente. Există unele termene în care se fac verificările de rigoare, după care se dă o soluție.
Alte răspunsuri
Bineînțeles că Departamentul Tehnic. El este cel avizat să rezolve probleme de acest fel. Sigur, după ce se analizează sesizarea la alte departamente. Există unele termene în care se fac verificările de rigoare, după care se dă o soluție.
Cu siguranta departamentul tehnic.. se face o sesizare la serviciul clienti, in urma careia primesti un mail si exista un termen in care esti sunat, pentru rezolvarea problemei..
Eu am primit răspuns la sesizări in plic prin posta. Am primit și emailuri dar cele mai multe au fost in scris. Tot adevărat este că sesizările mele erau atât de elaborate și documentate încât mereu am primit răspuns pozitiv. De aceea spun mereu,contează persoana la care ajunge sesizarea dar și cât de bine este construită sesizarea.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.