Întrebare cu răspuns(uri)

În cât timp pot returna un telefon achiziționat dintr-un magazin Orange Shop?

Am cumpărat un Huawei din magazinul Orange Shop și nu mă pot obișnui deloc cu el (eram obișnuit cu Samsung).Pot face retur? După cât timp de la achiziție?

malcos
malcos

malcos

User level
Nivel
0
32 / 100
puncte
Custom field 2
malcos
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

In cazul telefoanele achizitionate din magazinul fizic nu se poate face retur, decat in situatiile in care au defecte de fabricatie.

In momentul in care achizitionezi in produs dintr-un magazin fizic ai avantajul ca poti sa te joci putin cu produsul respectiv inainte de a lua o decizie de achizitie.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Magazinul nu are nici o vina daca produsul este defect. Vanzatorul te poate ajuta totusi sa trimiti telefonul in service in caz ca nu s-a pierdut garantia prin interventii fizice,hardware sau software asupra acestuia.In service ti se poate repara sau inlocui telefonul cu unul nou in caz ca cel cumparat nu se mai poate repara.
Te asteptam sa ne spui cum ai rezolvat.

Buna @Bogdan, tu ai zis ca ai luat un telefon Samsung Galaxy A30 la care trebuie sa achiti 24 luni cate 352. Acest mobil costa in jur de 1200 si daca l-ai luat in rate ar insemna la un abonament de 60 Euro, ca sa dea suma relatata de tine.
Mi se pare ciudat ce zici avand in vedere ca eu pt un Samsung Note 10+ dau mai putin ca tine. :)
Vezi exact ce e trecut pe contract, ca e ceva in neregula. Oricum nu te poti razgandi dupa 2 luni in privinta unui produs achizitionat de tine si pentru care ti-ai dat si acordul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!