Întrebare cu răspuns(uri)

Schimbare sim din My Orange?

Eu am încercat și nu se poate. Din păcate, nici la 300 nu merge.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

La cea mai recentă achiziție mi s-a spus că, după ce primesc sim-ul, sa sun si sa dau codul dupa cartelă, pentru a se face activarea, ceea ce am si facut... Ma gandesc ca, daca s-ar fi putut activa din My Orange, mi-ar fi spus.. si, la cat de des am accesat My Orange in ultimele luni, n-am vazut nimic legat de activare sim..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Sigur. Am activat SIM-ul din My Orange când l-am schimbat.Bineinteles îți trebuie SIM-ul fizic,primit prin curier sau luat din magazin.

Înainte se putea. Accesai contul, secțiunea “Servicii” și “activare Sim”. Apoi, se introduceau cele 13 cifre din seria cartelei. Acum, nu am mai găsit in secțiunea respectiva decât “Deblocare cartela Sim”. Trebuie sa mergi la un magazin Orange, dacă nu se poate.

din cate stiu, daca ai un sim dat la abonament la o achizitie de telefon nou prin prelungirea abonamentului , trebuie sa introduci noul sim in telefon si se va activa automat; dar pentru acelasi numar de telefon care ai prelungit abonamentul este valabil . Dezavantajul activarii cartelei sim este ca vechiul sim cu acelasi numar nu va mai functiona , se va dezactiva automat si vor ramane doar numerele din agenda care le puteti transfera in telefon apoi in noul sim .

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!