Întrebare cu răspuns(uri)

Interval orar pentru acces operator Serviciul Clienti

Care este intervalul orar in care pot suna la Serviciul Clienți astfel încât sa pot avea acces la un operator?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Serviciul Clienți 300:

 

Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri la numărul 300, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel. Pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. 

  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 18 :00 pentru clienții persoană fizică
  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 17 :00 pentru clienții persoană juridică

 

În roaming, Serviciul Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Între orele 21:00-08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut. 

 

Serviciul Suport Clienți 401:

  •  Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (132)

Da (58)

31%

58 membri au votat cu DA

132 membri au votat cu NU

31% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Între 8 și 21 pentru diverse la 300 și până la 24 pentru tv. Acestea sunt gratuite pentru abonați, iar pentru prepay sunt gratuite doar 2 apeluri pe lună. Noaptea se poate suna, dar cu taxă la numărul 401.

Stiam ca mai exista un topic, dar fiindcă nu am dat de el, nu am mai postat. Felicitări Anca! Mai trebuie aduse îmbunătățiri platformei, ca să fie mai ușor de găsit un subiect.

Mulțumim, Anca! Este un topic asemanator acestuia. Eu am întrebat strict de intervalul orar gasind acel topic in momentul scrierii postării.

@Hurricane, bun venit în Comunitate!

Îți mulțumim pentru postările adăugate.

Te rugăm pe viitor să citești toate răspunsurile oferite inaintea ta și să răspunzi doar dacă ai informații diferite, completări sau păreri/ experiențe personale legate de subiect. În felul acesta, nu vom încărca inutil topicurile, iar cel care a pus întrebarea îșî va putea găsi mai usor răspunsul care îi este de ajutor.

Răspunsul tău la întrebare (Intre orele 8-21) se regăsește mai sus in postările celorlalți membri.
Mulțumim!

@Ioana, bine ai venit în Comunitate!

 

Ai o întrebare pentru noi? Îți dorești să afli informații de la ceilalți membri cu privire la serviciile și produsele Orange?

Uite aici câteva sfaturi despre cum să cauți o informație în Comunitate și cum să formulezi o întrebare în cazul în care nu ai găsit ce căutai: https://comunitate.orange.ro/questions/1987097-adaug-intrebare-primi-raspunsul-potrivit https://comunitate.orange.ro/questions/1992540-gasi-raspunsul-intrebarea

 

Te așteptăm!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!