Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

Atentie la semnare contract Orange Money!

Recent mi-am facut un cont Orange Money si pentru ca nu am reusit sa il activezi din aplicatie, am vizitat un magazin Orange. Acolo a trebuit sa semnez un ”contract” sau cum scrie acolo: Cerere de acordare produse Orange Money. Am avut o expierenta foarte interesanta deoarece contractul respectiv are niste casute unde se pot bifa cu DA sau NU, iar cand domnisoara mi-a inmanata contractul respectiv pentru semnare, acele casute erau deja bifate cu DA. Majoritatea faceau referinta la prelucrarea datelor cu caracter personal si NU am fost intrebat daca sunt de acord sau nu. Cand am spus ca nu sunt de acord ca datele mele personale sa fie date partenerilor Orange (vezi. punctul 5), angajata de la Orange a spus ca pot sa bifez eu cu pixul. Deasemenea in punctul 7 al contractului respectiv era deja bifata casuta cu DA.
Astazi cand am sunat la 300 la serviciul clienti, doamna de la telefon ma informat ca toate casutele erau bifate cu DA, deci nu a contat ca am bifat la magazin cu NU. Toata afacerea asta miroase a sesizare ANPC.
Va rog sa fiti atenti cand semnati astfel de contracte si sesizati pe loc neregulile. Nu inteleg lipsa de transparenta si incercarea angajatilor Orange de a imi explica ca optiunile respective sunt absolut necesare pentru activarea unui cont Orange Money, cand de fapt nu sunt.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 3

Salut Lucifer!

La mine a durat 2 luni sa mi se creeze un cont. Au fost deschise mai multe sesisari atat din partea mea cat si din partea celor din magazin. Problema nu este rezolvata nici acum. Programatorii din departamentul Orange Money sunt sub orice critica. Nu au putut adauga o strada in baza de date pentru ca eu sa pot finaliza inregistrarea contului in magazin. Din aplicatia de pe mobil nu am reusit niciodata sa creez contul, aceasta devenea nefunctionala(black screen) dupa confirmarea codului din SMS. Ca sa mi se finalizeze inregistrarea a trebui sa alegem o alta adresa decat cea de pe cartea de identitate. Legat de formular si la mine s-a intamplat la fel, erau toate bifate cu da, dar am citit contractul si am cerut alta exemplat completat corect. Poti oricand sa revii in magazin sau sa suni la *111 pentru a corecta aceste optiuni.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Merci de raspuns, Lucifer. Tindeam sa cred ca e vorba de un partener Orange si ca in Orange Shop sunt mai transparenti si mai deschisi catre clienti. :(

Din propria experienta am observat ca partenerii Orange sunt mai receptivi si incearca sa iti faca diferite oferte la prelungirea abonamentului cand treci pe la ei sa iti platesti vreo factura... Cei de la Orange Shop sunt mult mai indiferenti si pana nu ii tragi de maneca, ei nu se arunca sa iti faca oferte...

Eu, mai greu de minte, nu am inteles: de ce sa ai nevoie de ORANGE MONEY? Exceptand faptul de a avea niste "lichiditati proprii" depuse altfel, investitie nu e, depozit nici atat. Deci pierdere de timp.

Orange Money poate fi o alternativa la conturile / cardurile de debit, adică alea de salarii, prin prisma faptului ca au atașat și un IBAN.

Practic se comporta ca un cont curent bancar doar ca este ceva mai limitat.

Pentru mine Orange Money este folositor. Am conturi la CEC Bank și la Revolut. Nici una nu-mi oferă plata cu telefonul. Orange mi-a oferit aceasta posibilitate.

Ce greu poate fi uneori... ce banca emitenta de card de debit (pt salar) nu-ti deschide si un cont curent atasat cardului? Si ete cardul cu tot cu IBAN. Va doresc un ban cand il aveti, sa invatati sa-l investiti, nu sa-l stocati pe gratis precum la ciorapBank.

Pt iphone, incearca applepay cu orice card bancar pt plati cu telefonul. Simplu. Si pe android, destule bănci au aplicatii proprii in acest sens.

Pentru ca din seria comision si pentru ca comision (cacofonie intentionata).

Pentru ca in Romania lui 2019 inca exista banci comerciale care percep comision la interogarea soldului la bancomat, comision retragere de alte bancomate, comision lunar administrare cont, comision lunar administrare card, comision la comision si lista poate continua.

Ori aceasta este cea mai mare tampenie posibila in sistemul bancar de la noi: Sa fiu comisionat pentru banii mei, in conditiile in care banca ar trebui sa-mi ofere niste facilitati pentru faptul ca au la dispozitie banii cash din contul meu.

Asa este.. suntem dezavantajati fata de alte tari.. am mai auzit asta.. Eu am noroc ca sunt destul de multe atm-uri si ca firma anagajatoare plătește comisioanele.. pentru ca au facut aproape pentru toti angajatii carduri..

Dragilor, daca vorbim de un card pt incasarea salariului, atunci sunt N banci cu oferte fara comisioane la retragere de la ATMuri proprii. Pentru interogari de sold s-a inventat "internet banking". E chiar asa de greu? Pe de alta parte, daca nu incasezi veniturile de la SC TARABA SRL atunci o conventie cu banca a societatii te scuteste de multe comisioane. Pentru cine nu intelege inca: Angajatorul nu plateste comisioane, ci banca scuteste angajatii angajatorului de acele comisioane. Nu credeti? Verificati-va extrasul lunar.

Eu am aplicația băncii si o folosesc inclusiv pentru plăți, nu doar pentru a-mi verifica soldul.. Cand am spus de comisioane nu m-am referit la cele de interogare sold.. nu fac nicidata asta la atm.. ma refeream la comisioane pentru plățile din cont.. la început plăteam comision, cand au facut mai multe carduri pentru angajați, au modificat si contractele, sa nu mai plătim noi ca angajati comisioane, asa ca eu nu plătesc niciun comision.. posibil sa fie comision la retragerea de numerar, dar, nu stiu la atm-urile carei banci, pentru ca eu retrag doar de la cele multi-banca..

@Jay: posibil banca la care ai deschis cardul sa fie una dintre cele din reteaua Euronet. Totusi, sunt destule banci care nu comisioneaza ridicarea de numerar indiferent de ATM, asa cum sunt oferte de card care sa te salveze cel putin de un numar limitat de tranzactii (plati) necomisionate. Banci cu incasari in contul tau necomisionate sunt destule.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!