Întrebare fară răspuns

Ce reprezintă clienții pentru furnizorul Orange?

O întrebare simplă.,. noi clienții Orange,ce reprezentam pentru furnizorul Orange? Sunt la dispoziția noastră sau noi suntem la mâna lor?se mai potrivește treabă cu "clientul nostru, stăpânul nostru?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ce reprezinta pentru oricare furnizor.. piata pentru bunurile si serviciile pe care le furnizeaza, de preferat cu rezultatul ca suntem multumiti si unii si altii. Mie personal nu mi-a sunat niciodata bine chestia asta cu stapanul.. Prefer o relatie de la egal la egal.. Daca au atat de multi clienti si sunt unde sunt in domeniul lor, cu siguranta fac si lucuri bune.. Nimeni nu-i perfect si in companii tot oameni lucreaza si toti gresim, important e sa facem ceva sa corectam si cred ca Orange incearca sa faca asta.. :)

Totul depinde de ce asteptari ai. Orange, la fel ca alti furnizori de servicii sunt niste companii care vor sa aiba profit, in urma investitiilor facute in retea si echipamente.
Este un business ca oricare altul, operatorul ofera clientului o oferta adaptata necesitatilor sale, iar clientul, la randul sau, se asigura de continuitatea relatiei contractuale in conditii de respect si de buna-credinta, plin plata la termen a serviciilor prin contractul asumat.

Clienții sunt cei care cumpără produsele lor și au împreună o relație onestă. Practic este o afacere care se realizează între o companie și clienții săi.

Eu zic ca este un parteneriat între client și furnizor, 50-50, în care fiecare parte are de câștigat, clientul primește servicii de calitate și resurse incluse pentru care plătește un anumit preț și compania obtine un profit de pe urma lui, atât timp cât nu cumpăra telefoane/tablete/utilizare de servicii în mod excesiv și apoi nu le mai plătește.

Din punctul meu de vedere un client pentru o firma inseamna profit. Inca se practica citatul "clientul nostru, stapanul nostru". Eu lucrez intr-o multinationala si m-am satura de cate ori aud acest lucru si mai rau e faptul ca desi noi "ca firma" avem dreptate, trebuie sa le dam in mare parte castig de cauza. Merg pe premisa ca daca un client pleaca nemultumit, va mai influenta negativ si alti clienti.
In ce priveste Orange, trateaza clientul cu respect, atunci cand se intampla erori cauzate de greseala unui sistem isi recunoaste vina si remediaza problema. Dar are si anumite standarde si reguli pe care nu le incalca in favoarea abonatului, chit ca-l pierd de client.

Întrebarea mea,răspunsul meu,am văzut răspunsuri frumos spuse,dar oare chiar este totul așa? 50/50? Știu ca-n contract există drepturi și obligații de ambele părți,scriptic,faptic clienții au mai multe obligatii

Pe piata telecom, contractele cadru dintre furnizori si consumatori au fost reglementate si modificate de N ori de catre ANOPC, de catre ANCOM sau chiar prin hotarari judecatoresti in asa fel incat sa fie aceste contracte sa fie in avantaj pentru client.

Doar ca ... in cazul unor companii de talia Orange exista departament juridic unde compania are angajati avocati si juristi de top (platiti pe masura) si care avand la baza contractele cardu si deciziile ANCOM, ANOPC, hotarari judecatoresti, intocmesc contracte pe care le semna noi, interpretand acele decizii in favoarea companiei si mai putin in favoarea consumatorului.

Asta face diferenta intre un avocat / jurist de duzina si unul foarte bine pregatit. Cel din urma stie sa citeasca printre randuri in asa fel incat sa intereteze un contract in favoarea clientului sau.

Fără noi, clienții, compania nu ar funcționa. Cât timp fiecare parte are de câștigat, înseamnă ca semnificam ceva bun pentru Orange. Toți avem un rol și un rost in aceasta companie.

Orange oferă servicii iar noi beneficiem de ele contracost sau...gratuit. Este normal că Orange să-și știe clienții mulțumiți astfel are numai de câștigat din păstrarea clienților vechi și prin aducerea altilor noi. Da,din punctul meu de vedere Orange respectă clientul. Acum daca mai sunt și excepții din cauza unui consultant asta este. Trebuie insistat până se găsește unul care are destul spatiu de manevra și amabilitate că sa rezolve solicitarea clientului,cu condiția că și solicitarea sa fie de bun simț. :)

hopa...nici mie nu imi place sloganul asta,si este si fals.
este un business,un troc intre 2 parteneri,ce ar trebui sa fie?
si,imi pare bine sa spun, cu 17-18 ani in urma contractele cu firmele de telefonie au fost pentru multi o capcana urata, atunci da,poate aveai motive,dar acum,este o firma super,orange cel putin,pentru ca nu am alte cunostinte.
oferte garla,beneficii,reduceri,de toate.
e loc de mai bine (cu netul).
dar sa intri asa berbeceste, gen "care-i stapanul " sau treburi din astea,nu merge.
de ce nu te duci intr-o alimentara sa ceri negocierea pretului...poftim,am dat un exemplu,in comert nu este un stapan si un sclav,nu merge asa cu "ei depind de noi".
mai ales in cazul firmei astea.
am stat pe prepay ~17 ani,si acum am trecut pe abonament pentru ca nu reuseam sa gasesc net pentru locatia mea. si suntem multumiti! functioneaza nesperat de bine.
am primit routerele gratis,telefonul am achitat cash putin,abonamentul e rezonabil.
asa...platesti apa care este doar adusa prin conducte,nu este "produsa" samd.
nu trebuie sa judecam vis a vis de nevoia pe care consideram ca trebuie sa o satisfacem,ci trebuie sa chibzuim daca putem sa ne satisfacem acea nevoie.
daca nu putem,nu invinuim pe altii. nu rezolvi nimic asa.
m-am uitat si eu pe contract; in afara de respectarea achitarii abonamentului la timp,si a eventualelor rate la terminale,nu vad alte cerinte.
si apropos de piata libera,sunt si alte firme.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
714 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus