Întrebare fară răspuns

Pot solicita contractarea unui nou abonament telefonic?

Am un abonament de voce și vreau să primesc o ofertă, pe email sau telefonic, pentru un al 2 lea abonament de voce. Se poate face asta, chiar dacă nu sunt în ultimele 3 luni de contract?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Acum am recitit mai bine întrebarea. Poți comanda oricând un abonament nou, eventual cu terminal, din magazinul online și cu livrare acasă prin intermediul curierului sau mergi în Orange Shop, unde vei semna noul contract. Este posibil sa ți se mai ceara o garanție financiara, dacă este vorba de un telefon din gama premium, dar dacă ai o anumita vechime în rețea, sa nu mai fie nevoie de ea și atunci vei semna contractul noul la livrare, după care îl vei transmite către ORO prin curier. De asemenea, ai posibilitatea de a denunța noul contract în termen de 14 zile, conform legii în vigoare.

Poti avea un al 2-lea abonament de voce indiferent de vehimea in retea si / sau de numarul de luni ramase din primul abonament.

Suna la serviciul clienti si spunele ca vrei sa discuti cu un reprezentant din departamentul ofertare. In acest fel este posibil sa beneficiezi de ceva oferta personalizata in comparatie cu oferta standard de la ei pe site, prin prisma faptului ca ai deja un abonament de la ei.

Daca ai un prepay solicita o oferta de portare, daca ai ceva credit din Phone Credit este si mai bine. Daca ai un prepay din alta retea si portezi in Orange sunt sanse destul de mari sa beneficiezi de ceva oferte personalizate.

In functie de vechimea ta in retea si de valoarea medie a facturilor lunare este posibil ca operatorul sa-ti solicite plata unei garantii (care va fi returnata la expirarea perioadei minime contractuale). Se numeste solvabilitate.

Cum s-a punctat deja, la contractele incheiate prin mijloace de comunicare la distanta ai la dispozitie 14 zile in care poti denunta unilateral acel contract fara a plati penalitati.

Am înțeles. Am întrebat asta pentru că am solicitat deja o ofertare la telefon pentru un al 2 lea abonament și mi s a zis că doar în ultimele 3 luni contractuale pot face asta și să merg în magazine fizice pentru contractare. Mulțumesc pentru informații.

Ori nu te-ai exprimat tu corect la telefon, ori consultantul a inteles gresit demersul tau.

Incheierea unui nou abonament nu poate fi conditionata de existenta unui alt abonament sau perioada contractuala ramasa din acesta.

De acord cu voi. Cel mai probabil nu a înțeles întrebarea operatorul respectiv. Din acest motiv, odată cu sondajul Orange despre cum a decurs conversația cu acesta, am sesizat că nu mi s a părut în regulă, iar ulterior mi s a explicat că a fost o greșeală din partea operatorului.

Salut, in ultimele 3 luni de perioada contractuala poti face modificarea abonamentului curent cu o noua oferta mai avantajoasa. In cazul unei activari noi de abonament de voce cu achizitie, operatorii de la "300" te pot ajuta cu o cerere pentru a fi contactat! ;)

Am încheiat vreo două contracte telefonic cu Orange. Actele au venit pe email dar și prin curier in dublu exemplar,din care unul rămânea la mine iar celălalt se întorcea la Orange semnat.Deci se poate.

Cu siguranta daca mai doresti inca un abonament, poti cere acest lucru si telefonic. Si daca ai si puncte si doresti si achizitie de mobil poti ruga operatorul sa ti le foloseasca si incearca sa-ti negociezi beneficiile noului abonament. Eu de exemplu la prelungirea abonamentului am obtinut net dublu fata de cat era in mod normal.

Incheierea unui abonament nou nu ar trebui sa depinda de cat timp mai e pana la expirarea perioadei minime contractuale la un alt abonamanent pe care il ai... sunt independente unul de celalalt... Eu am primit prin curier ultima data un contract de portare, acum aproximativ o luna si, l-am trimis tot prin curier inapoi, a asteptat sa semnez... Am primit contractul si telefonul pe care l-am achizitionat la portare..

Eu chiar recomand alegerea unui abonament incheiat la distanta, principalele avantaje ar fi, din punctul meu de vedere, obtinerea unei oferte care nu e disponibila in magazin si in al doilea rand dreptul de reziliere in termen de 14 zile, daca constati ca ai probleme de acoperire si nu se pot remedia in timp util.

E bună legea cu testarea serviciilor la distanță și posibilitatea de a rezilia fără mari bătăi de cap, dacă nu te mulțumește calitatea serviciilor contractate.

Cred că poți face un abonament la distanță doar dacă mai ai deja altele la operator, altfel nu prea văd cred că ai cum.

@Alexjita, ai rezolvat cu achiziționarea celui de-al doilea abonament de voce? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite, în cazul în care se confruntă cu situații similare.
Mulțumim!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
3
2651 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!