Întrebare cu răspuns(uri)

Vechime abonat, beneficii

Sunt abonat de aproape 15 ani, ar fi frumos ca pentru abonați de peste 10 ani sa aibe internet mai mult, în condițiile în care o cartela prepay de 5 E are internet mai mult decât un abonament de 7 E. Voi ce ziceți?

Si mie mi s-ar parea corect ca beneficiile de la PrePay 5 Euro sa fie aceleasi si la abonamentul de 5 Euro. Nu inteleg de ce pentru PrePay se acorda mai multe beneficii. Probabil se merge pe premisa ca la PrePay beneficiile sunt standard, iar la abonament daca esti un negociator bun, poti chiar sa-ti dublezi beneficiile. Dar acest lucru il poti realiza abia la terminarea perioadei contractuale.
Oricum, ascultand si nemultumirile clientilor cu vechime au introdus si beneficiul Internet-ului bonus in functie de anii in retea. Probabil, cu timpul ne vor oferi si alte surprize, ascultand "nemultumirile si dorintele" noastre.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Da, total de acord cu tine, ar trebui ca abonații cu vechime mare sa fie răsplătiți suplimentar pentru loialitate, în ziua de azi pentru companiile telecom, pare mai important sa își fure clienții de la una la cealaltă prin portare, oferind beneficii majore celor noi, în detrimentul celor cu vechime mare.

S-a mai discutat pe aici despre beneficiile acordate abonatilor cu vechime considerabila in retea vs beneficiile acordate clientilor noi care vin din portare.

De bun simt ar fi ca un client cu vechime serioasa in retea sa aiba acces si sa-si poate negocia abonamente de tip SIM ONLY care sa se apropie dpv al resurselor de beneficiile unei optiuni prepay cu valoare similara.

Consider ca ar trebui regandit si modul de alocare al punctelor OTY in functie de vechimea in retea precum si valoarea acestora.

Pai, pentru abonatii cu vechime, exista mai mult net, pe masura ce creste vechimea.. Tu, daca ai peste 14 ani ar trebui sa ai 7 gb bonus de vechime, trebuie doar sa-l activezi.. daca nu l-ai activat cumva si nu-ti ajunge.. Daca nu l-ai activat, il poti ativa din My Orange - Beneficii - Sumar - Scroll pana gasesti Bonus pentru anii petrecuti la Orange si apesi activeaza.. Eu de exemplu, nu am activat pe numerele parintilor pentru ca ei nu folosesc net.. Numerele lor au mai putina vechime decat al meu.. implicit net mai putin, daca l-as activa..

@Jay Eu inteleg ce spui tu, am 19 ani in retea si am 9 GB / lunar, doar ca discutia este la modul general despre valorificarea vechimii in retea pentru abonatii fideli si nu despre ce primesc eu, ce primeste X sau ce primeste Y.

Cred ca daca se oferea 1 GB bonus, in locul celor 500 MB, pentru fiecare an petrecut in retea, ar fi fost mai ok.

Voucher-ul de discount pentru vechimea in retea este mai mult decat ok, dar nu cred ca se supara nimeni daca acel voucher se putea folosi si pentru achizitia de telefoane la liber sau la prelungire pe 24 de luni.

@FaraUnID am observat ca stii foarte multe lucruri si nu m-am gandit niciun moment sa-ti spune despre vechime, am banuit ca stii.. ii raspunsesem lui @Mojyck, dar, pana sa postez, pentru ca sunt la serviciu si nu prea pot sa raspund in timp util, ai apucat tu sa raspunzi inaintea mea.. cand am inceput sa scriu era doar raspunsul lui Razvan.. :)
In rest, da, e loc de mai bine... cum spui si tu despre voucher, netul a fost o surpriza placuta pentru mine cand am descoperit ca pot sa activez 9 gb pentru vechime, mie personal imi ajunge, iar punctele sunt departajate in functie de vechime, sau, daca ai mai multe servicii Orange.. Cu siguranta nu ma supar sa primesc beneficii, dar, cantarind ca si calitatea serviciilor e greu de comparat cu alte companii din domeniu, ma multumesc... intr-adevar ar fi interesant ca voucherul sa aiba valabilitate pentru mai multe lucruri..

Un client PrePay este nestatornic, deoarece are libertate de alegere, oferta este mai dinamica și acum cu portarea la liber, o data la 30 de zile te poți muta la oricare companie foarte ușor, păstrându-ți numărul. Din luna aprilie, când s-a renunțat la bonusul de 50 Gb pentru EO de 5 euro, beneficiile la Orange Me start 5 sunt mai bune ca la prepay, singurul inconvenient fiind perioada mare contractuala de 24 luni. Consider, ca a venit vremea ca și ORO sa ofere abonamente (fără subvenție la telefon) fără perioadă contractuala, asemănător cu Telekom România, la 5-6 euro, în felul acesta omul ar capătă mai multă încredere în operator și compania se va strădui sa ofere o calitate superioară a semnalului, care fie vorba între noi, deobicei el exista doar pe hartă, dar în realitate lipsește cu desăvârșire, ca să nu-l piardă de client.

@Miha Z Ofertele pe segmantul prepay au fost si vor fi mult mai flexibile decat la abonament din simplu fapt ca la prepay utilizatorul este liber sa aleaga ce operator vrea cand vrea el. Daca tu oferi 50 GB la optiune prepay, iar luna viitoare cocurenta ofera 100 GB bonus, in timp ce tu ramai tot la 50 GB, sansele sa pierzi acel client sunt destul de mari.

Pe cand la abonament esti legat 24 de luni si este mai delicat sa renunti cand vrei tu fara sa platesti macar lunile de abonament ramase in contract.

Din acest motiv spuneam ca macar abonamentele de tip SIM Only pentru veteranii retelei sa se apropie dpv al beneficiilor de ceea ce ofera o optiune prepay cu valoare similara.

Are și abonamentul avantajele lui fata de cartela. In primul rand, achiziția de telefoane la reducere. In ceea ce privește vechimea, găsim
avantaje la un abonament cu o vechime mai mare de 10 ani: reduceri la achiziție de telefoane, bonusuri de vechime.

Laura.cio In cazul abonamentelor cu valoare mica reducerea aplicata este infirma plus ca nici numarul de puncte OTY alocat lunar nu este foarte mare in cazul acestor abonamente.

Daca alegi sa cumperi un telefon la liber de oriunde de pe piata si mergi pe o optiune prepay apropiata ca valoare de abonament, o sa observi ca dupa 2 ani de utilizare costurile sunt mai mici decat in cazul unui abonament, iar beneficiile sunt net superioare.

Concret, un abonament de 7 - 8 euro oferta cca 1 punct OTY / lunar ca urmare a platii facturii. Un punct OTY valoreaza 10 centi.

O optiune de 8 euro credit ofera la fiecare rencarcate 1.35 euro prin Orange Phone Credit.

Problema legata de internet la abonamente este foarte cunoscuta in ziua de azi, dar ceea ce unii clienti nu stiu este ca perioada contractula expirata ii avantajeaza.
Multi dintre abonati opteaza sa mearga in magazin(unde se ofera doar ofertele standard) pentru o modificare de abonament, totusi prin telefon sunt mai multe avantaje dar si dezavantaje.
Avantaje:

  • Apelul este inregistrat si toate informatiile oferite sunt corecte.
  • Abonamentul devine obiect de negociere cu operatorul.
  • Anularea ofertei in 14 zile calendaristice.
  • Dezavantaje:

    • La achizitionare unui terminal, acesta va ajunge in 3-5 zile lucratoare.
    • Termenul de contact poate fi 3 zile lucratoare sau transfer direct.
    • In concluzie pentru abonatii care nu au suficient trafic de internet incercati ofertare prin telefon deoarece este disponibil un departament special pentru acest lucru.

Bravo, FaraUnID, esti foarte documentat despre tot ce inseamna Orange. N-am stat niciodata sa calculez cat se da la abonament si cat la PrePay. Din exemplul dat de tine este o difetenta mare nu doar la beneficii ci si la bonusul in credit acordat clientilor. :((

Sunt și eu nedumerit de ofertele foarte slabe pentru clienții vechi! Cred că se poate oferi mult mai mult celor vechi decât ce li se oferă acum.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Din cate am vazut ,citind comentariile, problema abonatilor cu vechime mare este ca ne multumim sa schimbam telefonul , marind abonamentul sa-l achizitionam cu pret cat mai mic, in loc sa asteptam sa fim sunati de Orange sa ne oferteze cu diverse , am avut si eu ocazia asta acum cativa ani cand am achizitionat telefon de pe piata si ma tot sunau cu fel si fel de oferte , dar atunci nu se punea problema de multi GB , nu am acceptat ofertele lor si m-am tot bucurat de telefoane ''gratis'' cu prelungire de contract achizitionate din magazinul online , asa ca m-am hotarat sa nu mai prelungesc contractele si sa astept sa curga ofertele sau sa incerc o portare sa vad ce mi se ofera sa nu plec

@Diana,
Din păcate, ai mare dreptate. Dar greșeala este și a noastră, pentru că nu suntem mai atenți. Eu unul mi-am propus să schimb această situație pe viitor.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!