Întrebare cu răspuns(uri)

Scopul acestei comunitati.

Care este scopul acestei comunitati? Unde vrem sa ajungem? Puncte multe sau gasirea unor raspunsuri?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Gasire de raspunsuri si speram la imbunatatiri Orange, punctele ca si inimioarele doar te fac sa zambesti sa ai o zi buna, nu este o competitie.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (4)

100%

4 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu as merge pe gasirea unor răspunsuri la intrebarile pe care le avem, îmbunătățirea serviciilor în urma discuțiilor de aici... Si, adunam si niste puncte pe drum :)

Din punctul meu de vedere scopul comunitatii este de a impartasi cu membrii comunitatii atat punctele forte ale firmei Orange, cat si de a veni cu idei de imbunatatire acolo unde este cazul. Unde avem neclaritati sa punem subiectul in dezbatere si astfel vom afla lucruri noi.

Comunitatea are un rol bine determinat din punctul meu de vedere și anume acela de a scoate în evidență punctele tari și cele slabe ale serviciilor și produselor Orange iar în urma unor analize să se aducă îmbunătățiri acolo unde este cazul.

Scopul comunității reprezinta interactiunea clienților actuali și a viitorilor clienți cu compania ORO, în urma acestor discuții, se va transmite un feedback către bordul Orange în care se va putea vedea gradul de mulțumire al clienților și ceea ce trebuie îmbunătățit la nivel de servicii/acoperire/oferte pentru a putea rămâne în top.

Eu cred ca este o combinație între cele doua. Primul pas in a obține ceea ce ne dorim este de a cere. Sper ca toate discuțiile noastre sa contribuie la îmbunătățirea calitatii serviciilor oferite de Orange. De asemenea putem sa ne sprijinim reciproc in anumite decizii. Cine sa îți dea un sfat mai bun, dacă nu un client care a trecut printr-o situație in care te afli la un moment dat. Faptul ca exista un sistem de gamification este un bonus.

Tina
Tina

Tina

User level
Nivel
2
1387 / 2000
puncte
Custom field 2
Tina

Scopul nostru este acesta / Cu totii ne-am adunat / Sa-mbunatatim servicii / De la Orange neîncetat / Unii mai aduna puncte / Altii chiar vin cu pareri / Dar finalu-i pentru toti / C-o sa fim niste boieri / Folosind niste servicii / Care sunt de calitate / Si la costuri ne dorim / Cat mai ieftin realizate / Pentru ca...noi stim cu totii / Buzunarul de roman / Atunci cand noi luam salariul /Ori e spart ori nu e bun / Banii parca evadeaza / Pe facturi,utilitati / Mancare si cheltuieli / Sau ii dam pe toti la rati(rate la banca) ;)))

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Salut! Mi-au plăcut foarte mult părerile voastre. Așa cum unii dintre voi deja au menționat scopul comunității este de a vă ajuta să găsiți răspunsuri la întrebările voastre cu privire la serviciile și produsele Orange. Și pentru că ne dorim să avem un mediu plăcut și interactiv am creat și sistemul de recompensare cu puncte, badge-uri și niveluri care vine în completare.
Pe lângă acest scop împărtășirea de idei, sugestii, îmbunătățiri este un lucru foarte important pentru noi!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus