Întrebare fară răspuns

Recalculare consum

De unde cer o recalculare a consumului de pe site?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

În ce sens te referi? Poți fi mai explicita în informație, ca să putem oferi un răspuns cât mai aproape de ceea ce te interesează.

Suna și cere lămurire sau fa o sesizare din contul My Orange. Scrie pe Chat Box, întreabă-l pe Djingo. Ai multe variante.

Nu cred ca exista recalculare consum.. Poti vizualiza consumul tau din My Orange - cronos, iti poti modifica optiunile si iti poti schimba abonamentul din My Orange - abonamanete si optiuni, sau, daca vrei sa faci o solicitare/cerere catre Orange, ai in partea de sus o rubrica-buton "Contact", pe care poti apasa si iti deschide o pagina de unde poti alege varianta, cea mai potrivita pentru tine, de a lua legatura cu Orange...

Jay, probabil Iustina are cost suplimentar si nu intelege de unde provine. Si eu cu ani in urma am trecut printr-o astfel de situatie si operatorul Orange m-a sfatuit sa intru la factura detaliata pentru a vedea exact de unde provine costul suplimentar.
Iustina daca si tu ai aceeasi problema incearca sa verifici si factura detaliata, poate ai depasit resursele alocate.

Dacă tu consideri că ai fost nedreptățit/ă, poți face o sesizare și, în urma unei analize, probabil că poate fi recalculat consumul. Sesizarea trebuie făcută in scris la serviciul.clienti@orange.ro, si sper să ți se rezolve problema. Poți verifica și factura detaliată. Succes!

Dacă se constata ca a fost tarifata gresit și i s-a imputat un cost suplimentar, printr-o sesizare la departamentul reclamații, cu siguranță va primi cu titlu de discount costul înregistrat.

Poti sa vezi costurile suplimentare precum si istoricul convorbirilor si traficul de net in factura electronica detaliata din contul My Orange. Daca observi ceva si vrei lamuriri apeleaza la un consultant Orange accesand Chatul. Asa o sa primesti si convorbirea pe mail.

@Iustina, s-a rezolvat situația ta? Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit în Comunitate te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite.
Mulțumim!

intra pe chat,si cand apare djingo, tasteaza transfer operator,astepti si vei gasi persoane amabile si rabdatoare.
daca problema nu este de competenta lor,iti vor depune e o sesizare si vei fi apelata de un operator.
programul operatorilor chat 9-20,zilnic

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
714 / 750
puncte
Custom field 2

Nu exista recalculări.Daca ai cost suplimentar, verifica gratis pe myorange factura detaliata. Apropo, nu e editabila. Nici operatorul nu poate scoate sau adauga ceva din/pe ea. Se emite automat. Tot ce se face de pe sim, apel, sesiune net etc se înregistrează la nivel de cod unic al cartelei sim. Chiar dacă unii zic ca operatorul ii fura, nu e adevărat. Lucrez în telecom, știu ce vorbesc. Vezi dacă nu ai depășit resursele. Exemple ai 1000 min naționale și vorbești 1245.ai 30 GB și folosești 46.ai minute internaționale UE, SUA și Canada și suni în Elveția, care nu e în UE. Sau suni in Italia și mai ai minute dar faci cost. Sigur ai sunat un prefix excepție. Cu astea Orange nu are parteneriat. Le suni pe cost. Le găsești pe Orange.ro/prefixe și se cauta după data activării abonamentului. Se cauta gradual, cifra cu cifra. Dacă e pe lista, e taxat. Alt exemplu. Ai nelimitat național și faci conferință cu nr național sau redirecționare către nr național. Vei face cost. Alt ex. Ești în Germania și suni în SUA. E apel din zona SEE de roaming către alta zona. Costa doar 1.06 euro pe minut. . Etc. Dacă mai ai neclarități după ce verifici factura detaliata, suna la 300.te va lamuri un operator. Majoritatea sunt ok. Vor verifica dacă e corect costul și îți vor explica de ce. Achita factura sau cere amânare de plata sau eșalonare dacă se poate. Dacă e cost eronat, operatorul îți va spune asta și se va cere compensare cost. Apropo, costurile eronate sunt situații destul de rare. Succes. Sper ca am lămurit complet solicitarea ta.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!