Întrebare cu răspuns(uri)

Ce se poate imbunatati la Orange?

Vreau sa stiu parerea voastra / Despre ce-ar putea schimba / Sau Orange sa foloseasca / Multi clienti de-aduna

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Imbunatatire la modul general: Produse si servicii adaptate pe nevoile REALE de comunicare ale consumatorului.

1. Extinderea acoperii pentru serviciile furnizate pe fibra optica.
2. Fidelitatea in retea sa fie rasplatita pe masura. In momentul de fata un client nou care vine din portare are acces la oferte mai bune decat unul cu vechime considerabila in retea.
3. Daca tot avem acoperire 4G la nivel national (ma refer la segmentul urban) nu cred ca se va supara nimeni daca am avea un serviciu de televiziune interactiva aka IPTV. In momentul de fata IPTV la nivel national ofera, in mod oficial, doar Telekom si credeti-ma ca este cerere in piata pentru asa ceva, dar sa fie un IPTV interactiv pe bune, ca la concurenta IPTV-ul este o gluma de prost gust.
4. Vreti mai multi clienti pe parte de televiziune? Puneti pe picioare canele proprii de filme, documentare si sport dublate de o investitie in continut exclusiv de calitate si o sa aveti o crestere a numarului de abonamente de televiziune. La cum se prezinta situatia acum, la Orange TV pe partea se sport nu vezi prea multe. Competitiile majore care conteaza sunt impartite intre Telekom si RDS.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (8)

73%

8 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

73% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 4 din 4

In primul rand pentru cei vechi in retea sa se vada un avantaj fata de cei noi iar la apelarea serviciului clienti sa poti intra imediat in legatura cu un operator si sa iti poata oferi cele mai bune solutii ma refer oferta buna la un abnament cu sau fara telefon. Se pierde mult timp. Nu toti operatori ofera oferte si daca optezi sa te sune ei nu mai suna nimeni. Ofertele si solutile sa fie facute pe loc.

Liva
Liva

Liva

User level
Nivel
1
377 / 750
puncte
Custom field 2
Liva

Bună, ar putea imbunatati puterea semnalului și extinderea acoperii în sate și comune dacă doresc abonați mai mulți. Iar în magazinul virtual sa vad preț redus la telefone și accesorii și la liber nu doar pe baza de abonament uneori e mai scump sa ei telefon de la Orange decât de la altex sau alte magazine de genul când ar trebuii sa fie invers mai ieftin la Orange sau alte companii mobile.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
129 / 750
puncte
Custom field 2

SEMNALUL eu unul sunt dezamăgit de acest lucru pentru ca de doi ani tot am anunțat lipsa semnalului din apartament și nu s-a rezolvat nimic

Locuiesc în București în sectorul 4 la parter și nu are relevanta dacă locuiesc la etajul 20 sau la parter atâta timp cât semnal este inexistent. De ce înainte aveam semnal ful și de vreo 2 ani și ceva numai am semnal și de multe ori cu telefonul pe masa în living sunt sunat de prieteni și ei îmi spun ca am telefonul închis. Când am sunat la Orange și am relatat problema am primit respuns de nenumărate ori ca este imposibil pentru ca ei vad ca am semnal în zona în care locuiesc sau mi-au spus ca vor relata mai departe dar problema a rămas la fel. Ultima oara am relatat aceasta problema unui operator Orange acum o săptămână, asa ca m-am împăcat cu candul ca aceasta problema va rămâne fără vreo rezolvare

Contează, ca sunt zone cu semnal deficitar la parter, E1 și E2. Probabil la tine in zona a fost dezactivat antena și de asta ai rămas fără semnal. Cu siguranță, se va găsi și la tine o soluție, la sor-mea au montat antena acu 3ani, după câteva sesizări la Orange.

Da, pot sa confirm si eu cele spuse de Razvan. Sunt intr-adevar zone de semnal deficitar. In special indoors. Si cu siguranta e loc de mai bine.

Ideea e ca, exact pentru motivul asta, Orange a introdus serviciul de VoWiFi. Din pacate, si asa cum stim cu totii, nu toate telefoanele pot beneficia de el. De-aia tot insist atata cu VoLTE si VoWiFi, pentru ca face o diferenta masiva intre a-l avea si a nu-l avea. Si, cred ca am mai zis asta si cu alte ocazii, nu pare sa i se ofere nici pe departe importanta de care are nevoie. Pentru ca, daca i s-ar da intr-adevar importanta, nu am mai avea in oferta telefoane care au suport de la producator pentru VoLTE, dar fara VoLTE si VoWiFi.

Propagarea semnalului nu tine doar de antena. Tine foarte mult si de mediul prin care trec acele unde radio, si daca intampina sau nu obstacole (in cazul asta, ziduri). E fizica, pana la urma.

Iar in ceea ce priveste experienta mea pe partea asta, Orange a fost singurul operator care m-a sunat in urma unei solicitari de semnal, in incercarea de a o rezolva. Sau macar sa-mi spuna care e problema in zona respectiva si daca se poate sau nu face ceva, in momentul asta, pentru a avea o rezolvare. Ceilalti ignora pur si simplu. Ajung sesizarile alea direct in cosul de gunoi. Zic ca te suna si nu te suna niciodata. Cred ca asta spune multe despre Orange si despre deschiderea cu care trateaza feedback-ul venit de la clienti. Si pentru mine, e o mare bila alba.

In cazul meu, din pacate nu s-a putut face nimic momentan, pentru ca problema nu e antenta, ci faptul ca s-a construit de curand o cladire destul de mare fix in apropiera locuintei. Si ecraneaza semnalul. Singura varianta aici este adaugarea unei alte antene, ceea ce presupune niste costuri gigantice. Evident, daca sunt foarte multi useri care se plang de acelasi lucru in aceeasi zona, poate se considera rentabila o eventuala investitie pe termen lung. Daca nu, din pacate singura varianta ramane VoWiFi.

Orange mai are de lucru la unele chestii. Si nu doar legate de semnal. Dar ceea ce conteaza cel mai mult e ca sunt deschisi la idei, si par sa vrea intr-adevar sa faca ceva pentru a avea in mare parte clienti multumiti. Nu lucrez pentru Orange, nu sunt platit de Orange. E doar experienta mea de pana acum, ca simplu user. :)

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!