Întrebare cu răspuns(uri)

Ce se poate imbunatati la Orange?

Vreau sa stiu parerea voastra / Despre ce-ar putea schimba / Sau Orange sa foloseasca / Multi clienti de-aduna

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Imbunatatire la modul general: Produse si servicii adaptate pe nevoile REALE de comunicare ale consumatorului.

1. Extinderea acoperii pentru serviciile furnizate pe fibra optica.
2. Fidelitatea in retea sa fie rasplatita pe masura. In momentul de fata un client nou care vine din portare are acces la oferte mai bune decat unul cu vechime considerabila in retea.
3. Daca tot avem acoperire 4G la nivel national (ma refer la segmentul urban) nu cred ca se va supara nimeni daca am avea un serviciu de televiziune interactiva aka IPTV. In momentul de fata IPTV la nivel national ofera, in mod oficial, doar Telekom si credeti-ma ca este cerere in piata pentru asa ceva, dar sa fie un IPTV interactiv pe bune, ca la concurenta IPTV-ul este o gluma de prost gust.
4. Vreti mai multi clienti pe parte de televiziune? Puneti pe picioare canele proprii de filme, documentare si sport dublate de o investitie in continut exclusiv de calitate si o sa aveti o crestere a numarului de abonamente de televiziune. La cum se prezinta situatia acum, la Orange TV pe partea se sport nu vezi prea multe. Competitiile majore care conteaza sunt impartite intre Telekom si RDS.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (7)

70%

7 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

70% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Atunci ai o problemă cu semnalul. Credeam că te referi strict la aplicația Orange tv go. Normal, ar trebui să meargă și prin 3g, dar la programele HD, se mai poticnește. Eu mă uit pe laptop, cu semnal dat prin wi-fi de la telefon, deci tot prin rețeaua Orange.

@Crisgilu, descarca aplicatia SpeedTest sau intra pe speedtest.net si fa-ti un test de viteza. Se poate, in ciuda semnalului suficient, sa nu ai suficienta banda. Se poate, de asemenea, ca problema sa nu fie de semnal, ci de RAM. Caz in care, ce ti-as recomanda este sa mai inchizi (cu Force Close) din aplicatii (in special Facebook si Facebook Messenger).

Mulțumesc mult, rami am 4, 64 memorie internă, nu am Facebook nici mesenger, doar aplicațiile telefonului, plus wattsap nimic în plus nici un joc, nu sunt doar eu în situația asta, sunt o grămadă de abonați din aceeași zonă dar nu au nici un interes, oricum mulțumesc mult pentru sfaturi...

Poate ai putea sa ne dai niste detalii, de exemplu prin ce zona stai, daca e rurală sau urbana, care e frecventa cu care îți pica rețeaua, daca e la anumite ore....eu sunt sigur că cineva se va sesiza aici, pentru că au mai fost cazuri.

Puncte de loialitate pentru abonament, servicii si pentru achizitia unui alt telefon in functie de anii petrecuti in reteaua Orange, bonus internet nelimitat national si international 4 luni pe an, extinderea si imbunatatirea puterii de acoperire a semnalului, mai multe minute, SMS- uri in roaming si trafic international de date; mai multe canale in Orange TV Go.

Claritatea mesajelor de la Credit Info.
Am petrecut 30 de minute cu un consultant pe chat ca sa-mi dea o varianta mai pe intelesul tuturor la o optiune cu minute incluse.
Pentru ca ceea ce scrie aici (https://www.orange.ro/prepay/optiuni-prepay/) nu e si ceea ce se primeste in mesaj cand apelezi 333 sau *133#.

Da! In primul rand sa nu mai stea la o bere cu aia de la Vodafone si sa faca oferte real tentante! Amandoua retelele au cam aceleasi oferte! Net nelimitat?! Frate...la ce visati?! Nu vor da niciodata net nelimitat pentru ca atunci nu vor mai fi concurenti cu Vodafone! De ochii nostri, binenteles pentru ca de fapt cele doua retele de telefonie si-au impartit de mult felia de cascaval! Si stati asa ca in Romania, de banii platiti ne dau destul de mult net! Ua uitati-va putin ce oferte au afara! Si pe ce bani!!

Eu cred că ar fi util ca orange să ne ofere mai multe situri si aplicatii cu acces gratuit ( ex.media, jocuri, o bibliotecă virtuală ar fi utilă).
2) indiferent de schimbările care le fac pe parcursul unui abonament , clientul ar trebui notificat, nu să te trezești din senin ca nu ai una sau nu ai alta.
Poate ar trebui să facă o analiză socială, nu toti au venituri de directori si să plătească cam mult pentru niste net, în partea ăsta as sugera mai multe optiuni pentru diferite categorii sociale.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
261 / 750
puncte
Custom field 2

Pentru mine unul personal ar fi binevenite urmatoarele:
1) să pot renunta la resursele oferite în abonament la resursele din serviciul roaming in schimbul unor resurse naționale.
2) o gama mai variată de dispozitive ( telefoane, tablete, etc)atât în online cât si fizic.
3) să ne ofere niște beneficii în cazul în care resursele incluse în abonament rămîn neconsumate.
4)pagina web să ne ofere o gamă mai variată de informații.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
261 / 750
puncte
Custom field 2

@Vali,
Nu te supăra pe mine, dar ăia pe care îi lauzi pe aria asta, nu au încă multe lucruri (apel wi-fi, apel 4g, esim, HD voice plus, etc). Deci fiecare cu strategiile lor. N-ai de unde să știi ce ne oferă viitorul și poate că într-un viitor nu prea îndepărtat, o să aibă și Orange net nelimitat.

Fidelizarea si bonificatiile pentru clienți.
Comunicarea problemelor de rețea printr-un sistem de genul mesaj, notificare in aplicație.

In primul rand pentru cei vechi in retea sa se vada un avantaj fata de cei noi iar la apelarea serviciului clienti sa poti intra imediat in legatura cu un operator si sa iti poata oferi cele mai bune solutii ma refer oferta buna la un abnament cu sau fara telefon. Se pierde mult timp. Nu toti operatori ofera oferte si daca optezi sa te sune ei nu mai suna nimeni. Ofertele si solutile sa fie facute pe loc.

Bună, ar putea imbunatati puterea semnalului și extinderea acoperii în sate și comune dacă doresc abonați mai mulți. Iar în magazinul virtual sa vad preț redus la telefone și accesorii și la liber nu doar pe baza de abonament uneori e mai scump sa ei telefon de la Orange decât de la altex sau alte magazine de genul când ar trebuii sa fie invers mai ieftin la Orange sau alte companii mobile.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
129 / 750
puncte
Custom field 2

SEMNALUL eu unul sunt dezamăgit de acest lucru pentru ca de doi ani tot am anunțat lipsa semnalului din apartament și nu s-a rezolvat nimic

Locuiesc în București în sectorul 4 la parter și nu are relevanta dacă locuiesc la etajul 20 sau la parter atâta timp cât semnal este inexistent. De ce înainte aveam semnal ful și de vreo 2 ani și ceva numai am semnal și de multe ori cu telefonul pe masa în living sunt sunat de prieteni și ei îmi spun ca am telefonul închis. Când am sunat la Orange și am relatat problema am primit respuns de nenumărate ori ca este imposibil pentru ca ei vad ca am semnal în zona în care locuiesc sau mi-au spus ca vor relata mai departe dar problema a rămas la fel. Ultima oara am relatat aceasta problema unui operator Orange acum o săptămână, asa ca m-am împăcat cu candul ca aceasta problema va rămâne fără vreo rezolvare

Contează, ca sunt zone cu semnal deficitar la parter, E1 și E2. Probabil la tine in zona a fost dezactivat antena și de asta ai rămas fără semnal. Cu siguranță, se va găsi și la tine o soluție, la sor-mea au montat antena acu 3ani, după câteva sesizări la Orange.

Da, pot sa confirm si eu cele spuse de Razvan. Sunt intr-adevar zone de semnal deficitar. In special indoors. Si cu siguranta e loc de mai bine.

Ideea e ca, exact pentru motivul asta, Orange a introdus serviciul de VoWiFi. Din pacate, si asa cum stim cu totii, nu toate telefoanele pot beneficia de el. De-aia tot insist atata cu VoLTE si VoWiFi, pentru ca face o diferenta masiva intre a-l avea si a nu-l avea. Si, cred ca am mai zis asta si cu alte ocazii, nu pare sa i se ofere nici pe departe importanta de care are nevoie. Pentru ca, daca i s-ar da intr-adevar importanta, nu am mai avea in oferta telefoane care au suport de la producator pentru VoLTE, dar fara VoLTE si VoWiFi.

Propagarea semnalului nu tine doar de antena. Tine foarte mult si de mediul prin care trec acele unde radio, si daca intampina sau nu obstacole (in cazul asta, ziduri). E fizica, pana la urma.

Iar in ceea ce priveste experienta mea pe partea asta, Orange a fost singurul operator care m-a sunat in urma unei solicitari de semnal, in incercarea de a o rezolva. Sau macar sa-mi spuna care e problema in zona respectiva si daca se poate sau nu face ceva, in momentul asta, pentru a avea o rezolvare. Ceilalti ignora pur si simplu. Ajung sesizarile alea direct in cosul de gunoi. Zic ca te suna si nu te suna niciodata. Cred ca asta spune multe despre Orange si despre deschiderea cu care trateaza feedback-ul venit de la clienti. Si pentru mine, e o mare bila alba.

In cazul meu, din pacate nu s-a putut face nimic momentan, pentru ca problema nu e antenta, ci faptul ca s-a construit de curand o cladire destul de mare fix in apropiera locuintei. Si ecraneaza semnalul. Singura varianta aici este adaugarea unei alte antene, ceea ce presupune niste costuri gigantice. Evident, daca sunt foarte multi useri care se plang de acelasi lucru in aceeasi zona, poate se considera rentabila o eventuala investitie pe termen lung. Daca nu, din pacate singura varianta ramane VoWiFi.

Orange mai are de lucru la unele chestii. Si nu doar legate de semnal. Dar ceea ce conteaza cel mai mult e ca sunt deschisi la idei, si par sa vrea intr-adevar sa faca ceva pentru a avea in mare parte clienti multumiti. Nu lucrez pentru Orange, nu sunt platit de Orange. E doar experienta mea de pana acum, ca simplu user. :)

Punctual, sunt probleme vu semnalul indoor, dar acestea trebuie relatate de mai mulți utilizatori din locațiile respective.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!