Întrebare cu răspuns(uri)

Ce se poate imbunatati la Orange?

Vreau sa stiu parerea voastra / Despre ce-ar putea schimba / Sau Orange sa foloseasca / Multi clienti de-aduna

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Imbunatatire la modul general: Produse si servicii adaptate pe nevoile REALE de comunicare ale consumatorului.

1. Extinderea acoperii pentru serviciile furnizate pe fibra optica.
2. Fidelitatea in retea sa fie rasplatita pe masura. In momentul de fata un client nou care vine din portare are acces la oferte mai bune decat unul cu vechime considerabila in retea.
3. Daca tot avem acoperire 4G la nivel national (ma refer la segmentul urban) nu cred ca se va supara nimeni daca am avea un serviciu de televiziune interactiva aka IPTV. In momentul de fata IPTV la nivel national ofera, in mod oficial, doar Telekom si credeti-ma ca este cerere in piata pentru asa ceva, dar sa fie un IPTV interactiv pe bune, ca la concurenta IPTV-ul este o gluma de prost gust.
4. Vreti mai multi clienti pe parte de televiziune? Puneti pe picioare canele proprii de filme, documentare si sport dublate de o investitie in continut exclusiv de calitate si o sa aveti o crestere a numarului de abonamente de televiziune. La cum se prezinta situatia acum, la Orange TV pe partea se sport nu vezi prea multe. Competitiile majore care conteaza sunt impartite intre Telekom si RDS.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (3)

Da (6)

67%

6 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Sa scoată limitările din roaming care se pare ca se lovesc din ce în ce mai mulți utilizatori ORO, sa ofere o cantitate de generoasa la abonamente accesibile tuturor, sa ofere iar bonus de 50 Gb la o EO de 5 euro prepay, sa ofere telefoane în rate la orice tip de abonament, nu doar la anumite categorii, semnalul declarat pe hartă sa fie cât mai aproape de realitate din teren, nu doar colorat 4G și el lipsește cu desăvârșire, consultanții Orange dedicați în magazine, nu sa te tepuiasca, deși tu mergi sa reîncarci o cartelă și pleci acasă cu abonament, posibilitatea de o schimba gratuit sau contracost o cartela prepay, inclusiv la parteneri (în prezent doar la serviciul de abonament) și nu în ultimul rand, beneficii echitabile sau comparabile cu ofertele la portare pentru utilizatori cu vechime mare în rețea (sa zicem mai mult de 10 ani) și altele.

Sa ofere mai multi Gb pe abonament.

Raluca
Raluca

Raluca

User level
Nivel
1
314 / 750
puncte
Custom field 2
Raluca

Se pot îmbunătăți mai multe lucruri din punctul meu de vedere. Și pot da doar câteva exemple: abonamentele să includă mai mult internet, după care să aibă cost control inclus (de preferat ca cele mai mari de 10 euro să aibă net nellimitat); harta de acoperire să arate mult mai bine situația din teren, clienții cu o vechime mai mare de 10-12 ani să fie recompensați mult mai serios cu telefoane gratuite și bonus de internet consistent; ofertele de la abonamente să fie oarecum echilibrate cu cele de la prepay; să se rezolve mult mai rapid sesizările legate de acoperire sau alte lucruri tehnice, redirecționarea apelurilor și apelul conferință să fie gratuite ( să consume din minute, ca și la ceilalți) etc.

Redirectionarea apelurilor la abonamente noi , incheiate dupa 2015, a inceput sa coste; am marit abonamentul luna trecuta si m-am trezit cu cost suplimentar de aproape 3 euro pentru redirectionare intre cartelele din telefon; am Orange si Vodafone , din cauza caderii de semnal Orange s-a raspuns pe Vodafone; n-ar fi trebuit numai pe abonamente nou incheiate ? Adica la clienti noi ?
Nu am avut cost suplimentar de cativa ani , sunt taxata de Orange pentru lipsa de semnal Orange

Diana
Diana

Diana

User level
Nivel
2
1006 / 2000
puncte
Custom field 2
Diana

Sa revina la modalitatea anterioara la achizitie de mobile, adica sa nu se impuna o valoare minima de abonament. Imi doresc sa pot lua un mobil cu plata in rate indiferent de tipul de abonament selectat, chiar daca voi plati mai mult pe telefon.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Cu siguranță să ofere mai mult trafic de internet. La un abonament de 12 euro mi se pare extrem de puțin să am 6GB (analizând piața din România)

Hmmm... Romi a deschis cutia Pandorei! Eu as vrea sa se revină la posibilitatea ca sa plătim factura Orange cu punctele strânse. Și sa nu mai pierdem punctele după un anumit timp, dacă nu le consumam. Dacă e cadou, cadou sa rămână! In rest am net, minute... și naționale și in roaming, sms-uri. Nu ma plâng nici costul abonamentului meu pe care plătesc 7 euro. Poate ca nu beneficiez de prețuri bune la telefoane, dar ii înțeleg și pe ei ca nu sunt societate de binefacere. De undeva trebuie sa își acopere costurile, doar nu o sa îmi facă mie cadou un telefon scump și performat datorită faptului ca plătesc 7 euro pe luna.:)

Da, se pare că în primul rând rețeaua, zona în care sunt eu este praf la semnal și am făcut o grămadă de sesizări dar nu au rezolvat nimic, câteodată semnal deloc exact între două relee pe când celelalte rețele maxim așa că o rețea 5 G ar fi inutilă, mulțumesc...

Ca sa își scoată pierderile suferite de pe telefoanele neachitate, soluția este ca persoanele de încredere (telefoane în rate la abonamente scumpe) sunt bune de plata și pentru cei care dau teapa la operator și nu își mai achita telefonul.

@Razvan, nu se pot scoate limitarile pe roaming. Practic operatorul tau de telefonie plateste celui pe reteaua caruia te conectezi in roaming, o mare parte a costurilor traficului tau. Fiind o afacere, iti dai seama ca ar da faliment sa fie totul gratis, nelimitat ca beneficii si timp. Orice operator de telefonie impune niste limite.
Toti judeca poate prea aspru operatorii de servicii, cand bine stim ca tehnologia avanseaza intr-un ritm alert, iar a ramane lider sau chiar un jucator important pe piata inseamna investitii puternice, flexibilitate, a crea noi si noi preferinte. Nu mai traim in deceniile necesitatii unui minim de telefonie, deja operatorii isi cauta clienti si fidelizeaza prin calitate, transparenta, tehnologie, viteza reactiei la modificarile pietei, grija pt client.

Raluca
Raluca

Raluca

User level
Nivel
1
314 / 750
puncte
Custom field 2
Raluca

@Crisgilu, in general vorbind, sunt unele zone unde nu se pot plasa antene, din diverse motive, de ex geografic vorbind sau financiar, existand prea putini clienti care nu ar acoperi costurile. Mai sunt situatiile in care in plin oras ai semnal ca in buncar, pentru ca esti fix la limita zonei de acoperire a unei antene. Acolo unde este posibil, exista mai multe antene care emit semnal ce se intersecteaza, tocmai pt a evita situatii de acest gen.

Raluca
Raluca

Raluca

User level
Nivel
1
314 / 750
puncte
Custom field 2
Raluca

Printre altele...prioritara ar fi constanta semnalului gsm & net...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2

Programul de fidelizare la clientii existenti as dori sa se schimbe sa avem si noi beneficii nu doar cei care se porteaza la Orange

cred ca doar netul ar trebui sa fie nelimitat macar la abonamentele de net.
in rest,nu am ce reprosa(si stau in zona cu semnal slab,nu am semnal gsm in casa)
depinde si cine ce doreste.
pentru zonele dificile eu as incuraja achizitia antenelor PRIN MAGAZIN,ca sa fie conforme tehnic din toate punctele de vedere.
as incuraja achiitia de tablete si laptopuri ieftine prin orange,castigul ar fi mare,copiii,studentii ar creste lucrand,invatand pe unelte accesibile...orange.
la tv asociat cu abonamente de voce si net,as facilita mult achizitia de monitoare.

ceea ce as schimba,ar fi organizarea resurselor pentru abonamente multiple(sharing de resurse)
bonusuri de fidelitate anuale si bonusuri de vechime de la 5 ani in sus.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
714 / 750
puncte
Custom field 2

Ar fi de îmbunătățit ofertele de internet, și achiziția de telefoane. La alte firme de telefonie când trece perioada contractuala, ți se oferă telefon gratuit(sau aproape gratuit), la Orange ți se oferă să îl cumperi în rate. Avantaj client 0

Există abonamente cu telefoane în rate și altele cu reduceri la telefoane, dar cu resurse la internet mai reduse. Sigur, la partea de internet, e cam puțin.

Sincer, primul lucru care mi-a sarit in minte a fost :
"Preturile ! " Pentru ca in primul rand, sunt in Euro, iar moneda noastra nationala este in Lei. As prefera sa vad preturi romanesti in Romania, pana in momentul in care o sa lucrez si noi, la nivel national, cu alta moneda. In plus, cand vad preturile in Euro, automat, le traduc ca fiind mai scumpe. De asemenea, ofertele primite de clienti noi sunt, per total, mai bune decat cele ce le au veteranii. Da, sunt de acord ca cei pe abonement sa aiba acces la beneficii mai solide decat cei pe prepay, dar bottom line, sa fie premisa " Cu cat esti mai vechi in retea, cu atat o sa o duci mai bine ! " Prin asta, ma prefer la oferte la telefoane mid range si high top la preturi sub piata .
Asta m-ar face cu adevarat multimita si mandra ca sunt in Orange . Ca atunci cand vad o oferta de la alt provider, sa ma gandesc " pff, nici nu se compara cu ce am eu de la Orange ! " .

Orange ar mai avea de lucrat la puterea semnalului din anumite zone rurale. De asemenea as recomanda revenirea la angajatii proprii in departamentul de relatii cu clientii. Nu a fost ideea cea mai buna de a externaliza o parte din acest departament, unde clientii intra in contact direct cu "reprezentantii" firmei Orange pentru a le solutiona diverse probleme. Daca acei angajati nu sunt la curent cu toate serviciile oferite vor pune intr-o lumina nefavorabila firma.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Eu unul as recomanda urmatoarele chestii:

1. Scoaterea limitarii numarului de apeluri la relatii cu clientii la 2 pe luna, dupa care 0.55 euro pe apel! E aiurea, si Orange e singurul operator din Romania (din cate stiu eu), care face asa ceva. Chiar e deranjant. Mai ales cand ai de rezolvat o problema.
Daca au existat sau exista clienti care suna cu motive stupide, sau sa faca misto de operatori, da, inteleg sa-i limitezi pe aia. Dar nu pe toti. Nu stiu daca scopul e sa faca si Orange-ul un ban cinstit, sau doar sa descurajeze userii, dar eu n-am de gand sa platesc atat pentru un apel la relatii cu clientii. Si e pacat, pentru ca se poate ca prin acel apel, persoana respectiva sa vina cu niste idei bune de implementat, care sa ajute mai multa lume. Dar daca stie ca e limitat la 2 pe luna, mai mult ca sigur o sa renunte.

2. Apel conferinta. Iarasi, singurul operator din Romania care taxeaza (mult, si separat) pentru apelurile de tip conferinta. Plus ca daca nu ma insel, pe prepaid nici nu se poate folosi serviciul.

3. Birocratie, birocratie, birocratie. Vrei sa rezolvi o problema tehnica si te lovesti de un zid de beton. Nu ai cu cine sa te intelegi. Si la cei cu care ai putea sa te intelegi (cei de la tehnic), nu ai acces. Iarasi o chestie care la alti operatori nu exista. Vodafone de exemplu are acces direct pentru clienti, la serviciul de internet si date. Si oamenii de acolo sunt in general mai deschisi si mai bine pregatiti decat cei de la *222 (serviciul clasic de relatii cu clientii).

4. Lipsa deschiderii la nou, la sugestii. Vrei sa sugerezi o chestie de care ar putea sa beneficieze foarte multa lume si te trezesti ca: 1) nu inteleg ce spui, 2) te trimit la producator (sau, dupa caz, dau vina pe el, pentru niste chestii care nu tin de producatorul de hardware), 3) te trimit cu telefonul in service, cu toate ca telefonul nu are nimic, 4) dupa ce au inteles ce vrei, te trimit sa dai mail la serviciul.clienti blabla....
Daca tot vorbim in momentul asta, de ce ma trimiti sa dau mail cu aceeasi chestie? Nu e acelasi departament? Daca puteai sa escaladezi problema la departamentul tehnic, nu o poti face si telefonic sau pe chat? De ce ma trimiti sa dau mail, sa trec iarasi prin aceeasi chestie, doar ca de data asta, pe mail? E pierdere de timp. Si nu face altceva decat, iarasi, sa limiteze si sa ingreuneze o comunicare eficienta.

5. Preturile sunt in Euro! Atata timp cat nu am trecut inca la Euro, vreau sa vad si eu preturile pe site, in RON. Pentru ca aia e moneda in care o sa platesc. Si sa nu trebuiasca sa adaug un produs in cos, ca abia acolo sa-mi faca conversie in lei. Daca tot se poate face conversie in lei, sa o faca oriunde este afisat pretul. Nu ma deranjeaza atat ca e afisat in Euro, cat ma deranjeaza ca nu e afisat si in RON.

6. Semnal. Da, chiar si Orange are probleme de semnal in unele locuri. In special in zonele rurale. Mai e de lucru acolo. Asa ca, parerea mea e ca, inainte sa ne apucam sa implementam 5G, ar fi bine sa ne asiguram intai ca se poate face un apel de voce fara intreruperi pe 3G/4G, in toata tara. Cel putin acolo unde exista oameni. :)) Nu zice nimeni sa existe semnal sa vorbeasca ursii intre ei pe Orange. Dar unde exista sate/comune etc, da, e nevoie de un upgrade.

Salutari,
Ceea ce as imbunatati eu la sau as vedea sa fie imbunatatit la Orange, ar fi:
1. Imbunatatirea semnalului pe parte de 4 G ,cat si Apeluri 4G+.
2.Oferte mult mai bune clientiilor care au vechime mai mare in companie, cu posibilitate de achiziție in rate ,iar un discount mai mare,fata de altii noi clienti veniti in retea.
3.Imbunatatirea retelei de Fibra optica,acoperirea cat mai mare,deoarece pe parte de semnal prin satelit ,este mai slaba ,mai ales cand este vreme nevaforabila .
4.Definitivarea tuturor grilelor de canale TV, deoarece cand semnezi un contract ,semnezi,optezi pentru serviciile de la ei,pentru poate,posibil anumite canale care le regăsești in grila respectivă, iar dupa un timp,te trezesti,ca nu mai este regăsit deloc.

Cam astea ar fi in mare parte principiile,care le-as urmari eu,pe plan de dezcoltare,imbunatatire.

Revin totuși cu o problemă, vad că nimeni nu scrie nimic despre Orange tv GO, sau doar la mine nu funcționează cum ar trebui după câteva minute nu mai merge și se tot întrerupe, vad că în magazin play au mai multe recenzii negative decât pozitive dar nu se rezolvă nimic, asta în semnal 4g ce să mai zic în 3G,așa că aștept câteva răspunsuri, mulțumesc mult

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!