Întrebare cu răspuns(uri)

Limitari internet Orange - un subiect delicat?

Draga Orange, vad cu o neplacere foarte mare si-n calitate de client ca inca continuati cu diverse limitari ascunse, desi oficial voi declarati ca traficul de net nu e filtrat, blocat catre anumite destinatii sau alte tratamente preferentiale.

Am facut un topic dedicat pe forumul Softpedia, unde nu doar eu ma lovesc de aceasta problema si chiar nu mi se pare deloc normal ca atata timp cat se sustine ca Orange e cea mai buna retea sa gasesc pe cont propriu tot felul de ''chichite''.

Ma bucur sa fac parte din comunitate, dar asta nu inseamna ca atunci cand e cazul o sa ascund mizeria sub pres si-o sa stau sa privesc nepasator, pe banii mei. Cat timp platesc niste servicii ma astept sa le pot folosi asa cum doresc.

Aici este subiectul la care fac referire:
https://forum.softpedia.com/topic/1147109-limitari-intern...

Cum facem, Orange? Un reprezentant ma lamureste si pe mine ce se intampla?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@simple_dreams în primul rând îți mulțumesc mult pentru sesizare, așa cum ți-am spus, am trimis intern către colegii mei. Au făcut mai multe teste și acest site nu poate fi accesat din mai multe rețele, în mod aleator. În urma testelor pe Orange mobile - unele cereri au fost cu succes (puteau accesa site-ul), unele nu au fost cu succes (nu puteau accesa site-ul). Cererile care nu au fost cu succes au fost refuzate de un sever cu IP din Suedia. Deoarece nu cunoaștem politica lor de securitate implementată pe site, această restricție nu poate fi controlată de Orange.
În trecut ai reușit să accesezi acest site? Mai ai și alte site-uri pe care nu le poți accesa?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (2)

Da (12)

86%

12 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

86% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Cu siguranta la acest subiect ai nevoie de un raspuns oficial din partea unui reprezentant Orange.
Eu nu testez viteza internetului, ca nu-l folosesc decat pentru diverse aplicatii si site-uri. Voi daca sunteti mari consumatori de internet pentru diverse testari cu siguranta sesizati reducerea vitezei.

Salut simple :) Eu nu cred că Orange are restricții. Este adevărat că Orange monitorizează activitatea pe internet in sensul că se știe ce și când accesăm ceva, insa restricții de accesare n-am întâlnit Mai îmi dă câteodată Chrome câte o pagină alba, însă schimb explorerul și pot intra unde Chrome nu mi-a dat voie.

Am văzut subiectul postat și pe softpedia și știu că simple e foarte priceput. Nu folosesc acel site și dacă nu îl folosesc, nu pot să mă pronunț. Da, cred și eu că trebuie să răspundă cineva de la Orange!

La mine nu functioneaza nici acuma prin Orange. Ma gandesc si la varianta de a rezilia, Orange imi lasa impresia ca devine un operator care incepe sa ascunda multe chestii naspa in relatia cu clientul. Am avut încredere in reteaua asta si imaginea ei, dar aparent e frumos doar exteriorul. Trist ca operatorii isi permit asemenea tratamente pe spinarea clientilor.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

Eu nu pot sa agreez asemenea limitari ascunse pe banii mei, iar daca Orange sau alt furnizor incearca sa ma pacaleasca nu le va merge, reziliere direct si reclamatie la ANCOM. O spun cu cea mai mare sinceritate. Sunt un client corect, imi platesc serviciile, fii corect cu mine sau intoarcem foaia.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

Da, nu știu care e problema, ideal ar fi dacă poți sa te conectezi la o alta antenă, ca să vezi dacă nu ai restricții doar la tine în zona.

Nu merge.

Nu apare niciun consultant Orange pe aici? Mi se pare chiar aiurea. Daca nu scapam de limitarile astea ascunse eu voi renunta la Orange. Nu pot sa accept asa ceva si nu trebuie sa accept.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

@simple_dreams îmi pare rău că ai această situație, te înțeleg. Verificăm intern și o sa revin cu un răspuns imediat ce îl primesc de la colegii mei.

Multumesc frumos. Astept. Sper sa se remedieze si sa nu ma mai lovesc de tot felul de limitari ascunse, nu pot accepta ca o companie de talia Orange recurge la astfel de metode.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

@simple_dreams încerc să urgentez situația ca să te ajut cu un răspuns cât de repede posibil. Mulțumesc pentru înțelegere.

@simple, ai putina rabdare, sunt convins ca Mihaela te va ajuta si iti va recomanda o persoana de la tehnic caruia sa-i raportezi aceasta problema si sa o rezolve.

Eu nu cred că Simple va pleca vreodată de la Orange. Îl cunosc de ani buni și e orangist convins.Acum a întâlnit o problema și îi înțeleg frustrarea și sper sa se rezolve cumva situația.

Am rabdare, insa asa cum am scris, ma deranjeaza ca descoperim asemenea probleme sau limitari care chiar nu au ce cauta la niciun furnizor de servicii, daramite la unul de talia Orange.
Ma deranjeaza ca se recurge la asa ceva si imi lasa mie personal impresia de serviciu ieftin, doar sa fie.

Am apreciat Orange ca o companie bine vazuta, cu un suport tehnic bun si, referindu-mă la partea de retea, una de calitate care nu iti pune piedici, atunci cand vrei s-o folosesti.
Eu sunt un client de buna credinta, se poate vedea exact ca mereu facturile sunt achitate in avans si pentru asta nu cer nimic in plus decat sa primesc serviciile contractate.
Aici nu e vorba doar de Orange, ci de oricare alt furnizor la care sunt client sau as deveni si as observa diverse portite închise.
Sper ca cineva din companie sa isi faca treaba asa cum se cuvine si sa imi schimb parerea.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

Din experiența pe care o am eu de peste 20 de ani la Orange, nu prea au existat lucruri să fie sesizate și să rămână nerezolvate. De aceea, cred și sper și acum că se va rezolva această problemă!

Cu siguranță se vor rezolva, unele mai repede, altele mai încet, depinde de complexitatea problemei și a soluțiilor disponibile.

Dacă nu am avea răbdare, nu am reuși sa terminam ceea ce ne propunem. Oricum fiecare problema rezolvata e un mare plus pentru companie, în care clientul se simte important și încurajat sa semnaleze disfuncționalitățile care apar în funcționarea rețelei.

Eu cred că este un lucru extraordinar că s-a încercat rezolvarea problemei. Poate chiar nu ține de Orange acest aspect, iar dacă ține, probabil îl vor rezolva în viitor ( în liniște).

Mereu am reusit sa accesez acest link, fara probleme. Nu am descoperit alte site-uri care sa nu functioneze de pe conexiunea Orange si sper sa nici nu gasesc.
De pe conexiunile altor operatori functioneaza in continuare acest link fara probleme

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

@simple_dreams am înțeles, mie îmi merge să îl accesez folosind datele mobile. O să încerc să mai aflu detalii săptămâna viitoare și revin.

Simple_dreams, nu te grabi sa tragi niste concluzii pripite.
Persuasiunea si amenintatul cu trecutul la alt operator nu ajuta, mai mult naste frustrari si o atmosfera nebenefica rezolvarii. Te cred ca esti nemultumit de situatia in care te afli, m-as simti poate la fel, dar eu consider ca trebuie sa ai puterea de a oferi incredere si rabdare daca ceri seriozitate si solutii. Un parteneriat pe termen lung intre un operator de servicii si client se bazeaza pe o comunicare reciproca si respect sustinut de ambele parti.
Sunt convinsa ca exista si vei primi raspunsuri si cel putin o solutie la situatia aceasta.

Raluca
Raluca

Raluca

User level
Nivel
1
314 / 750
puncte
Custom field 2
Raluca

@MihaelaC, iti multumesc frumos pentru amabilitate. Ti-am marcat raspunsul ca solutie, dupa cum ai si vazut, cel mai probabil. Sper sa fie o limitare pe anumite range-uri de IP-uri apartinand de Orange si nu altceva. E posibil, deci nu neg.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
589 / 750
puncte
Custom field 2

Cand ceva nu merge, vpn si ai rezolvat. La cati provideri de vpn buni sunt, si cu oferte mega ieftine pe 1.2.3 ani nu vad de ce sa te mai stresezi. Sau iti faci un vpn server acasa, daca nu vrei sa mai platesti, si bagi dns forward de google sau cloudflare.

Interesanta problema. Nu cred ca e de la Orange, asa cum zicea si Mihaela. Dar exista foarte multe motive pentru care o conexiune sa fie refuzata, si care sa nu tina efectiv de ISP. Mi-a placut in schimb foarte mult felul in care s-a raspuns aici. Foarte frumos. Bravo. :)

Sincer momentan nu m-am lovit de limitari de viteza la internet, dar daca este adevarat, clar nu sunt singurii care fac acest lucru. Si ceilalti procedeaza asa! Poate sunt putin off topic, dar sotia mea se plange ca de cand si-a schimbat abonamentul la VDF si a cerut mai mult trafic, viteza internetului nu mai este ca inainte! imi tot spune acest lucru si ma pregatesc sa sun la relatii clientu la VDF pentru a ma plange de acest aspect. Voi suna eu deoarece abonamentul este pe numele meu, iar cei de acolo nu discuta cu altcineva decat cu detinatorul abonamentului!

Pot continua si prin faptul ca in concediu am cam suferit din cauza semnalului si a internetului care dezi imi arata 4G, viteza nu stiu daca era de 3G, dar macar mergea. In schimb sotia care este pe VDF ori nu avea semnal de loc, ori unde avea era doar 2G :) Acum este hotarata sa se porteze la orange:))

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!